Inderdaad, die zijn altijd vrolijk en bijten nooit.quote:Op maandag 21 december 2015 09:02 schreef LXIV het volgende:
Als het om de gezelligheid gaat kun je toch ook een Golden Retriever nemen?
Hebben die ook een hond?quote:Op maandag 21 december 2015 09:14 schreef hoas het volgende:
De gemiddelde getraumatiseerde asielzoeker is gevaarlijker.
Umlaut.quote:Op maandag 21 december 2015 09:15 schreef Dven het volgende:
Maar goed, Willy ziet er inderdaad niet uit alsof hij uberhaupt een konijn redelijk op kan voeden. Laat staan honden.
Geen nummeriek toetsenbord. Dan ga ik er de moeite niet voor nemenquote:
Als ze bijten bijten ze niet door en door zoals pitbulls. Ze zouden eerder een beet geven uit angst of als waarschuwing en niet je arm eraf bijten zoals deze vechthonden.quote:Op maandag 21 december 2015 09:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn altijd vrolijk en bijten nooit.
Ok.quote:Op maandag 21 december 2015 09:15 schreef Dven het volgende:
Maar goed, Willy ziet er inderdaad niet uit alsof hij uberhaupt een konijn redelijk op kan voeden. Laat staan honden.
Ok.quote:Op maandag 21 december 2015 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen nummeriek toetsenbord. Dan ga ik er de moeite niet voor nemen
Een pitbull is gefokt om door te bijten.quote:Op maandag 21 december 2015 09:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als ze bijten bijten ze niet door en door zoals pitbulls. Ze zouden eerder een beet geven uit angst of als waarschuwing en niet je arm eraf bijten zoals deze vechthonden.
Ok.quote:Op maandag 21 december 2015 09:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als ze bijten bijten ze niet door en door zoals pitbulls. Ze zouden eerder een beet geven uit angst of als waarschuwing en niet je arm eraf bijten zoals deze vechthonden.
Staat dus ook niet bekend als betrouwbare hond.quote:Op maandag 21 december 2015 09:20 schreef schvvmert het volgende:
Rotweilers sporen regelmatig niet omdat ze populair waren en naar de klote gefokt zijn.
Ik zag laatst een foto op social media van een kind die ze naast zo'n beest lieten slapen. Sommige ouders experimenteren graag.quote:Op maandag 21 december 2015 08:57 schreef hpeopjes het volgende:
Mensen die dit soort honden nemenTe kansloos voor woorden.
Staan nog boven de pittbull alleen die laatste bijt harder.quote:Op maandag 21 december 2015 09:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Staat dus ook niet bekend als betrouwbare hond.
Sommige mensen kunnen inderdaad wel een dier opvoeden, dat is toch geen publiek geheim.quote:Op maandag 21 december 2015 09:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto op social media van een kind die ze naast zo'n beest lieten slapen. Sommige ouders experimenteren graag.
Waarom worden ze dan in vredesnaam als huisdier gebruikt?quote:Op maandag 21 december 2015 09:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een pitbull is gefokt om door te bijten.
Dat zou goed kunnen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Staan nog boven de pittbull alleen die laatste bijt harder.
Ook dat is vaak weer opvoeding. Hier in een kroeg loopt er ook vaak eentje in de tuin rond. Beest vermaakt zich opperbest.quote:Op maandag 21 december 2015 09:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.
Baasjes van dat soort honden kloppen vaak niet. Mensen weten dat het gevaarlijke honden zijn en laten zien dat ze bang zijn. De hond pikt zoiets op. Ik heb in de kroeg iemand laten vertrekken met zo'n hond. Die zat ook op een verkeerde plaats met doorloop. Je ziet zo'n dier gewoon stress hebben. Dan hoef je maar 1 x op de staart te gaan staan en het gaat volkomen mis.
Dat moet je aan die mensen vragen, op groot erf om te bewaken kan ik me er nog iets bij voorstellen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan in vredesnaam als huisdier gebruikt?
In de tuin. Daar zit al een verschil. Maar het belangrijkste is de opvoeding. En ik geloof niet zo in dat dit soort eigenaren daar echt strak mee bezig zijn. En bij dit soort honden moet dat wel.quote:Op maandag 21 december 2015 09:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook dat is vaak weer opvoeding. Hier in een kroeg loopt er ook vaak eentje in de tuin rond. Beest vermaakt zich opperbest.
Dan nog niet. Op een groot erf is een echte waakhond vele malen effectiever. Of je moet flinke roofdieren op je erf hebben lopen oid.quote:Op maandag 21 december 2015 09:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat moet je aan die mensen vragen, op groot erf om te bewaken kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Dan is een waakhond geschikter dan een vechthond.quote:Op maandag 21 december 2015 09:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat moet je aan die mensen vragen, op groot erf om te bewaken kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Toen Bokito nog een gewone aap was......quote:Op maandag 21 december 2015 09:27 schreef schvvmert het volgende:
Toen de ruin nog hengst was moest je ook uitkijken voor zijn tanden.
En dan nog zijn ze onberekenbaar ineens wanneer de streep er doorheen gaat.quote:Op maandag 21 december 2015 09:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
In de tuin. Daar zit al een verschil. Maar het belangrijkste is de opvoeding. En ik geloof niet zo in dat dit soort eigenaren daar echt strak mee bezig zijn. En bij dit soort honden moet dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |