Ik had het niet helemaal meegekregen, dacht dat het een of ander lokaal plaatje was. Wat ontstellend slechtquote:
Genot.quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef asco het volgende:
Deze clip zag ik ooit voor het eerst op de mdma. Niet fraai.
Oeh dan ging je wel even een tikje harder denk ik..quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef asco het volgende:
Deze clip zag ik ooit voor het eerst op de mdma. Niet fraai.
Ik heb me kapot zitten ergeren aan deze doos gisteravond.quote:Op maandag 21 december 2015 01:11 schreef heloef het volgende:
https://heerlen.pvda.nl/wieiswie/cynthia-de-jong-mali/
Ach ja, ze heeft ook weekend.
Riet is verantwoordelijk voor het binnenslepen van srquote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb me kapot zitten ergeren aan deze doos gisteravond.
Ze stond eind 2013 opeens op de derde plaats van de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen terwijl niemand binnen de partij ooit van haar had gehoord. Bleek een vriendin van de wethouder (zelfde waardeloze wethouder die verantwoordelijk is voor S.R. in Heerlen) te zijn die even snel lid was gemaakt voor de verkiezingen. Nooit een vinger uitgestoken, zit er alleen maar raadswedde op te strijken. En dan stomdronken "ik ben raadslid" staan schreeuwen op nationale televisieVreemd dat de Pvda twee keer gehalveerd is bij gemeenteraadsverkiezingen in Heerlen, met dat soort mensen?
Ja. Maar The Hitchhiker's Guide to the Galaxy op de mdma was echt totale madness....quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oeh dan ging je wel even een tikje harder denk ik..
GOEEEEEEDENAVOND!quote:Op maandag 21 december 2015 10:57 schreef Cassius het volgende:
Kan Gaston Starreveld ook eens gewoon ja zeggen in plaats van "HUHUJA"
Barry Braeken is inmiddels al jaren wethouder cultuur in Heerlen, dus hij is uiteindelijk verantwoordelijk. Dat Riet heeft zitten lobbyen zal vast wel.quote:Op maandag 21 december 2015 10:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Riet is verantwoordelijk voor het binnenslepen van sr
Haha waarom doe je dat jezelf dan ook aan?quote:Op maandag 21 december 2015 10:58 schreef asco het volgende:
[..]
Ja. Maar The Hitchhiker's Guide to the Galaxy op de mdma was echt totale madness....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |