SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh ik vind inpakken wel leukquote:Op maandag 21 december 2015 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ondertussen kerstcadeaus aan het inpakken.
Jodenwerk.
Ik ook.quote:Op maandag 21 december 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Sof en ik missen een kerstfilm deze periode.
ik doe nu huiswerk voor de weken na de vakantiequote:
Dat is slim.quote:Op maandag 21 december 2015 01:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe nu huiswerk voor de weken na de vakantie
zodat ik dan kan leren alvast
wat een nerd ben ik
zo was ik vroeger echt niet
Echt gestoord gewoonquote:
Ach, ik las vandaag een artikel op reddit dat er ouders zijn die te druk zijn om hun kinderen zindelijk te maken.quote:
slaap lekkerquote:
Lekker makkelijk jaquote:Op maandag 21 december 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan maar aan de kleuterjuf vroegen of ze dat op school niet konden leren.
Genot.
Die mensen moeten ze echt castreren voor het zich verder uitbreidquote:
http://www.moviemeter.nl/film/246757quote:Op maandag 21 december 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die mensen moeten ze echt castreren voor het zich verder uitbreid
Ben benieuwd.quote:Op maandag 21 december 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/246757
Dit is wel film voor jou trouwens
Wat ga je eten met kerst?quote:Op maandag 21 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet ook nog wat bedenken om te koken morgen.
Geen idee, we kunnen op kerstavond en kerst beide dagen aanschuivenquote:
Niet slechtquote:Op maandag 21 december 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, we kunnen op kerstavond en kerst beide dagen aanschuiven
Wat is klassiek in Engeland?quote:Op maandag 21 december 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar 1e kerstdag is bij schoonfamilie, dus dat zal wel vooral erg veel gangen zijn en klassiek.
En kerstavond bij oma met familie, geen idee wat ze gaat koken
Zolang je het maar gezellig hebt sowieso.quote:Op maandag 21 december 2015 02:24 schreef supersof het volgende:
Eerste kerstdag soep bij mijn oma
Tweede kerstdag maken we alle vijf wat bij mijn ouders thuis
vind het wel goed zo![]()
Dan wordt het nog vies veel gourmettenquote:Op maandag 21 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
op boxing day ga ik echt niets meer eten
Ik vind dat eten met kerst niet zo nodig. Is wel lekker en leuk natuurlijk. Maar waarom zou mijn oma zoveel moeite doenquote:Op maandag 21 december 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je het maar gezellig hebt sowieso.
Met z`n allen wat maken helpt daar al wel bij lijkt me ja
Inderdaad. Met je oma zou uit eten dan ook nog wel een leuke optie zijnquote:Op maandag 21 december 2015 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind dat eten met kerst niet zo nodig. Is wel lekker en leuk natuurlijk. Maar waarom zou mijn oma zoveel moeite doen
Uit eten gaan met kerst lijkt me zo afschuwelijk.quote:Op maandag 21 december 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Met je oma zou uit eten dan ook nog wel een leuke optie zijn
Hm ja nee lijkt me niks met kerst uit etenquote:Op maandag 21 december 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Met je oma zou uit eten dan ook nog wel een leuke optie zijn
Ja geen idee, nooit gedaan. Maar je hoort het wel vakerquote:Op maandag 21 december 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit eten gaan met kerst lijkt me zo afschuwelijk.
Lekker tussen allemaal mensen zitten die of geen zin of geen mogelijkheid tot kerstdiner maken hadden. Stampensvol.quote:Op maandag 21 december 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, nooit gedaan. Maar je hoort het wel vaker
Ik ga sowieso wel wat omstoten.quote:Op maandag 21 december 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit gegourmet.
#durftezeggen
Vind het er ook erg onpraktisch uitzien
Als je snel wilt eten moet je sowieso niet gaan gourmettenquote:Op maandag 21 december 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit gegourmet.
#durftezeggen
Het zal niet slomer zijn dan de hoeveelheid gangen die mijn schoonfamilie hanteert.quote:Op maandag 21 december 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je snel wilt eten moet je sowieso niet gaan gourmetten
Mijn ouders hebben zo'n gourmetstel gekocht. Een keer gedaan met kerst.quote:Op maandag 21 december 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit gegourmet.
#durftezeggen
quote:Op maandag 21 december 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zal niet slomer zijn dan de hoeveelheid gangen die mijn schoonfamilie hanteert.
Valt toch niet op met de hoeveelheid mensen.quote:Op maandag 21 december 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar dan kan je toch ook nooit met z`n alle een tijd aan tafel zitten? Dan is er altijd wel iemand in de keuken bezig
Ruikt het als BBQ?quote:Op maandag 21 december 2015 02:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n gourmetstel gekocht. Een keer gedaan met kerst.
Daarna nooit meer omdat ze het niks vonden en het stonk in heel het huis.
Ja denk hetquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 december 2015 02:36 schreef supersof het volgende:
Ik ga slapen
anders wordt mijn ritme te kut
slaap lekker liefjes
Het lijkt me helemaal niets.quote:Op maandag 21 december 2015 02:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk het
En sommigen maken ook ei of pannenkoek ofzo
ja dan stinkt wel
Het verschilt niet eens zoveel met bbq hoorquote:Op maandag 21 december 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het lijkt me helemaal niets.
En het doet me denken aan kaasfondue.
Zelden zo ziek geweest van eten als toen ik een keer werd uitgenodigd om dat te doen.
Op een BBQ gooien wij gewoon een enorme hoeveelheid vlees, en dat is buitenquote:Op maandag 21 december 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het verschilt niet eens zoveel met bbq hoor![]()
Terwijl je wacht tot je vlees klaar is ben je beetje stokbrood aan het eten
Eten is ook precies hetzelfde
Ja, het is wel een stuk kleiner qua porties jaquote:Op maandag 21 december 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op een BBQ gooien wij gewoon een enorme hoeveelheid vlees, en dat is buiten
Ik zag in Nederland wel eens die paketten.quote:Op maandag 21 december 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is wel een stuk kleiner qua porties ja
Ach, als je geen grote eter bent is het primaquote:Op maandag 21 december 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag in Nederland wel eens die paketten.
Maar dat zijn een soort snacks.
Is toch geen maaltijd.
quote:Op maandag 21 december 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
"Even een goede biefstuk in m'n pannetje gooien"
Dat ben ik niet.quote:Op maandag 21 december 2015 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als je geen grote eter bent is het prima
Niet? Lekker manquote:Op maandag 21 december 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet dan ook geen stokbrood op een BBQ.
Gourmet is toch met kleine pannetjesquote:Op maandag 21 december 2015 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Als je zo'n grote bakplaat neemt voor op tafel dan kan je er wel chille dingen opgooien.
gekke henkie jongequote:Op maandag 21 december 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker volviesvette knoflooksaus erop zeker.
Ben gekke jetje niet.
Kan maar je hebt ook dit soort dingen (en ook wel groter)quote:Op maandag 21 december 2015 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gourmet is toch met kleine pannetjes
Dan ben je vies veel geld kwijt met kerstquote:Op maandag 21 december 2015 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Als een normaal mens genoeg heeft gehad begint het voor die mensen pas.
Mad respect.
Daar zou ik 2 stukken kwaliteitsvlees opleggen en dan is het mooi geweest.quote:Op maandag 21 december 2015 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan maar je hebt ook dit soort dingen (en ook wel groter)
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ook ect niet te doen neequote:Op maandag 21 december 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Studiegenote maakte filmpje gister van het kerstwinkelen in London afgelopen zaterdag.
Wat ben ik blij dat ik altijd rond de 14e december daarmee klaar ben.
Hoop boeken weer zeker?quote:Op maandag 21 december 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Cadeautjes ingepakt.
Nog even 2 sigaretjes en een paar plakjes brie
Zo gaat dat in het volwassenleven ja.quote:
Wat heb je gekocht voor haar?quote:Op maandag 21 december 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat in het volwassenleven ja.
De cadeautjes voor mn zusje uitzoeken was het leukst.
Zo'n loopwagen waar je zooi in kan donderen, en nog andere kleine babyspeelgoedjes.quote:
Ah leukquote:Op maandag 21 december 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n loopwagen waar je zooi in kan donderen, en nog andere kleine babyspeelgoedjes.
Schijnt dat m`n pa cadeautjes voor ons heeft gekocht. Ik zou echt me god niet weten wat hoorquote:Op maandag 21 december 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat in het volwassenleven ja.
De cadeautjes voor mn zusje uitzoeken was het leukst.
Het lopen schiet verder nog niet echt op, dus beetje stimuleren!!quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het lopen schiet verder nog niet echt op, dus beetje stimuleren!!
Ik heb voor mijn vader cadeaus gekocht omtrent IT. Meer heeft die man toch niet aan hobbies buiten voetbal kijkenquote:Op maandag 21 december 2015 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt dat m`n pa cadeautjes voor ons heeft gekocht. Ik zou echt me god niet weten wat hoor![]()
Straks weer kaartjes voor Feyenoord. Daar moet ik na dit weekend wel beetje om huilen dan denk ik
Vraag me af wat je aan IT-gerelateerde cadeaus kan kopenquote:Op maandag 21 december 2015 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn vader cadeaus gekocht omtrent IT. Meer heeft die man toch niet aan hobbies buiten voetbal kijken
Geen idee, ik heb hem zelf om tips gevraagd.quote:Op maandag 21 december 2015 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af wat je aan IT-gerelateerde cadeaus kan kopen
Wat vind je moeder leuk dan?quote:Op maandag 21 december 2015 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem zelf om tips gevraagd.
Zooi voor z'n pcs enzo.
Boeken, cosmetica en parfums enzo.quote:
Boeken is sowieso wel goed te doen als cadeau. Als je beetje de boeksmaak weet van mensenquote:Op maandag 21 december 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor moeders iets uitzoeken is altijd wel te doen in mijn optiek.
Lekker op tijdquote:
Klopt, weinig mis mee.quote:Op maandag 21 december 2015 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeken is sowieso wel goed te doen als cadeau. Als je beetje de boeksmaak weet van mensen
En, heeft de Sint je goed verwend?quote:Op maandag 21 december 2015 03:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, we konden gewoon niet eerder. Gewoon, ons thuis hé.
Ja.quote:Op maandag 21 december 2015 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En, heeft de Sint je goed verwend?
Dagdagquote:Op maandag 21 december 2015 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke, tijd om te slapen. Mogen weer DRUKDRUK.
Doag
Awhh. Wat liefquote:Op maandag 21 december 2015 03:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
En dit was laatste keer Sinterklaas thuis en om mn ouders te bedanken gaven we hun kaartjes voor Soldaat van Oranje.
Was vet lieeeeeeeeeeef en grappig. Want we gaven eerst enveloppe met oranje lintje aan mn moeder en die echt "euhh.. haha ja bedankt..wtf?!" en toen een soldaatpoppetje aan mn vader, weer wtf..En toen gedichtje met jullie gaan naar Soldaat van Oranje en las mn mama voor en moest ze huileeeeeeeeeeeeen
. Zei ze zo half huilend tijdens dat gedicht "ohhh we gaan naar Soldaat van oranje"
Maarja, zaterdag was de crematie van haar moeder dus ze was ook gewoon emotioneel![]()
Haha, ja leuk hequote:Op maandag 21 december 2015 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Awhh. Wat lief
En super origineel ook haha
Wat gaven je ouders aan jullie?quote:Op maandag 21 december 2015 03:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja leuk he.
Nog met mn broertje door ons oude opgeborgen speelgoed om soldaatpoppetje te zoeken.
Pff, zoveeelquote:
Nooo geen selfiestickquote:Op maandag 21 december 2015 03:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, zoveeel.
We mocht allemaal lijstje doen van vijftig euro.
Maaarrr ik heb pizzasteen, plantending op wieltjes, jaarkalender, selfiestick (), steelpannetje, chocoladeletter, euhh ja ik weet het even niet meer maar nog meer!
En oude kerstspullen van mn ouders best veel, dus kan het hier nu kerstig maken
hahahhaha ja, ik pakte hem ook uit en liet zo zien aan de rest van 'hihihihi ja sorry hoor hihihi' en iedereen ook wel van aaaaah neeequote:Op maandag 21 december 2015 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooo geen selfiestick
Maar leuk hoor
Ik zie de selfies wel voorkomen op facebook danquote:Op maandag 21 december 2015 03:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahhaha ja, ik pakte hem ook uit en liet zo zien aan de rest van 'hihihihi ja sorry hoor hihihi' en iedereen ook wel van aaaaah neee.
JA MAAR IS TOCH ECHT HANDIG HOOR
k kan niet slapen als er iemand naast me ligtquote:Op maandag 21 december 2015 03:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet slapen als Loka niet naast me ligt.
#struggles
Tijd voor samenwonenquote:Op maandag 21 december 2015 03:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
#struggles
Behalve dat Game of Thrones pas over 5 maanden begint is dat wel chill jaquote:Op maandag 21 december 2015 03:32 schreef Crack_ het volgende:
Ziggo belde me weer, en nu heb ik weer HBO voor 7,50 in de maand voor vijf maanden. Jeej, incl game of thrones
Balen.quote:Op maandag 21 december 2015 03:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
k kan niet slapen als er iemand naast me ligt
De enige optie inderdaadquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat Game of Thrones pas over 5 maanden begint is dat wel chill ja
Oh, ik dacht begin april?quote:Op maandag 21 december 2015 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat Game of Thrones pas over 5 maanden begint is dat wel chill ja
Ik heb koffiedingen gekregen in kerstpakket.quote:Op maandag 21 december 2015 03:34 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb koffie gezet want trek in
Slapen wordt weer een succes
Ja, was ook grapjequote:
Loka?quote:Op maandag 21 december 2015 03:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb koffiedingen gekregen in kerstpakket.
Drink geen koffie
Jaa, HBO is sowieso wel gewoon chill vind ik. Zo via tv. En heb ook netflix viavia dus jaquote:Op maandag 21 december 2015 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was ook grapjeweet niet precies, maar wel pas over 4/5 maanden zoiets.
Maar daarna moet je het ook gewoon houden want Game of Thrones op HBO is zoveel beter
Welke leraar drinkt nu geen koffiequote:Op maandag 21 december 2015 03:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb koffiedingen gekregen in kerstpakket.
Drink geen koffie
Een leraar die niet uit z`n bek wil stinkenquote:Op maandag 21 december 2015 03:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke leraar drinkt nu geen koffie
Met je leerlingen mee naar de appie voor energy en frikandellenbroodjesquote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 21 december 2015 03:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met je leerlingen mee naar de appie voor energy en frikandellenbroodjes
Is het je nog gelukt dit weekend in de stad trouwens?quote:Op maandag 21 december 2015 03:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Leer je ze gelijk over voedingswaarden toch.
Loka kreeg halverwege last van haar buik, dus zijn naar huis gegaan.quote:Op maandag 21 december 2015 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het je nog gelukt dit weekend in de stad trouwens?
Ben ik nou serieus de moeilijkste?quote:Op maandag 21 december 2015 03:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka kreeg halverwege last van haar buik, dus zijn naar huis gegaan.
Heb nu wel wat voor Hepje.
Ja.quote:Op maandag 21 december 2015 03:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik nou serieus de moeilijkste?
En dat terwijl ik nou niet zonder interesses of hobby`s zit. Maar ik hoor het wel vaker dat ik een lastige ben voor cadeautjes. Apartquote:
Ik kom wel op je zolder wonen.quote:Op maandag 21 december 2015 03:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
#struggles
Gewoon een deurmat voor dummies.quote:Op maandag 21 december 2015 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nou niet zonder interesses of hobby`s zit. Maar ik hoor het wel vaker dat ik een lastige ben voor cadeautjes. Apart
Correctquote:Op maandag 21 december 2015 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je zo moe van me wordt zeker.
Vooral op seksueel vlak.quote:Op maandag 21 december 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik ben een erg actief meisje natuurlijk.
quote:Op maandag 21 december 2015 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag is niet de dag voor slutshaming.
Ohja, wat stom en dement van ons.quote:Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hadden van het weekend weer niet het toetje gemaakt.
Ik denk dat ik hem straks ga maken.
Zou hij niet tot donderdag goed blijven?quote:Op maandag 21 december 2015 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, wat stom en dement van ons.
Ik hoop dat hij lekker gaat zijn. Ik reken op een gedetailleerd verslag.
Ik zou het niet weten. Wordt een beetje een hopeloze onderneming om het op de beschrijving op te zoeken. Misschien wel, als het in de koelkast blijft.quote:Op maandag 21 december 2015 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hij niet tot donderdag goed blijven?
Ik bewaar het wel tot donderdag ochtend dan.quote:Op maandag 21 december 2015 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Wordt een beetje een hopeloze onderneming om het op de beschrijving op te zoeken. Misschien wel, als het in de koelkast blijft.
Ik denk dat hij nu wel spijt heeft ja.quote:Op maandag 21 december 2015 12:00 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes en ik reden net langs Arnhem. Een beetje jammer dat Fok-it geen rode loper had neergelegd, anders waren we zeker uitgestapt.
Helaas voor Fok-it
geen faggots in mijn stadquote:Op maandag 21 december 2015 12:00 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes en ik reden net langs Arnhem. Een beetje jammer dat Fok-it geen rode loper had neergelegd, anders waren we zeker uitgestapt.
Helaas voor Fok-it
want fokit is de enige arnhemmerquote:Op maandag 21 december 2015 12:00 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas voor Fok-it
Tilburg, meet met totoquote:Op maandag 21 december 2015 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
want fokit is de enige arnhemmer
waar gaan jullie heen?
Ik vond het erg gezellig in je stadquote:Op maandag 21 december 2015 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
want fokit is de enige arnhemmer
waar gaan jullie heen?
Heel veel sterktequote:
HAHAquote:
Ik heb af en toe behoefte aan jouw aandacht en dat heb ik nu gekregenquote:Op maandag 21 december 2015 12:38 schreef supersof het volgende:
Leuk ook dat je hier alleen even komt posten om te laten weten dat je in de mooiste stad bent.
quote:Op maandag 21 december 2015 12:38 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat Toto in Tilburg woont en jullie niet
quote:
waarom zou je in tilburg willen wonenquote:Op maandag 21 december 2015 12:38 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat Toto in Tilburg woont en jullie niet
Waarom zou je geen interpuntie willen gebruiken?quote:Op maandag 21 december 2015 12:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je in tilburg willen wonen
weet niet wat interpuntie isquote:Op maandag 21 december 2015 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je geen interpuntie willen gebruiken?
Faalquote:Op maandag 21 december 2015 12:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet wat interpuntie is
is dat net zo iets als interpunctie?
Is gewoon karma voor je walgelijke opmerkingenquote:Op maandag 21 december 2015 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 minuten op t station van Arnhem heeft mij gek gemaakt
Madquote:Op maandag 21 december 2015 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Is gewoon karma voor je walgelijke opmerkingen
Ik heb geleerd dat ik beter niet mad kan worden door wat mensen op internet zeggen en daar hou ik me aanquote:
Je mag best mad worden hoor, is menselijkquote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat ik beter niet mad kan worden door wat mensen op internet zeggen en daar hou ik me aan
Kost zoveel energie en ik heb het al zo zwaarquote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag best mad worden hoor, is menselijk
Arme jongenquote:Op maandag 21 december 2015 12:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Kost zoveel energie en ik heb het al zo zwaar
weet nietquote:Op maandag 21 december 2015 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen was het rustig en sfeervol, nu weet ik niet
En in Utrecht wp?
Ik wil jullie niet ook ziek maken, dat gun ik jullie nietquote:Op maandag 21 december 2015 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arme jongen
Kom ook naar Tilburg dan, knap je vast van op
Ik ben vrijdag in Utrechtquote:Op maandag 21 december 2015 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
ben sinds donderdag niet meer in de stad geweest
We gaan aan t eind van de dag naar de Mac en rijden weer langs Arnhem, we zullen een BigMac voor je meenemen en afzetten bij Arnhem CS.quote:Op maandag 21 december 2015 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil jullie niet ook ziek maken, dat gun ik jullie niet
Ik wil een snoepzak meequote:Op maandag 21 december 2015 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
We gaan aan t eind van de dag naar de Mac en rijden weer langs Arnhem, we zullen een BigMac voor je meenemen en afzetten bij Arnhem CS.
wat ga je daar doen?quote:Op maandag 21 december 2015 12:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag in Utrecht
Kijk er al naar uit
echt te dom voor woordenquote:Op maandag 21 december 2015 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat bier en tieten subforum_____!!!!
Jij hebt ook stiekem wel even gekekenquote:Op maandag 21 december 2015 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat bier en tieten subforum_____!!!!
Praten over bier kan in CUL en tieten kunnen in KPD.quote:
Ja, maar niet eens een topic aangeklikt, was snel klaarquote:Op maandag 21 december 2015 13:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt ook stiekem wel even gekeken
nee dat bier is lekker zinvolquote:Op maandag 21 december 2015 13:11 schreef Sked het volgende:
Verder zijn de tieten vrij zinloos omdat die op meerdere plekken al mogen
Over bier kan je een hoop lullenquote:Op maandag 21 december 2015 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat bier is lekker zinvol
Bier is lekkerquote:Op maandag 21 december 2015 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat bier is lekker zinvol
Ja, dat is een beetje overdreven hèquote:Op maandag 21 december 2015 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vast maar om er nou een heel forum aan te weiden
waar slaat jouw ot en sig opquote:
het is uit met zijn chick wedden?quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is uit met zijn chick wedden?
het komt dichtbijquote:Op maandag 21 december 2015 14:26 schreef McGrath het volgende:
https://nieuwsopbeeld.nl/(...)g-rotterdam-centrum/
hier ben ik vannacht nog langs gelopen.
ik heb sinds vandaag 2 weken vrij en ben al begonnen met lerenquote:Op maandag 21 december 2015 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig in een oversized shirt op bank, motivatie zoekende om paar opdrachten statistiek te maken.
kut voor jequote:Op maandag 21 december 2015 14:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het werk om 5 uur.
Als jij zelfs kan leren dan moet ik dat ook kunnenquote:Op maandag 21 december 2015 14:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik heb sinds vandaag 2 weken vrij en ben al begonnen met leren
motivatie gevonden
Ik moet ook, spring maar achterop bij mij, achterop de fietsquote:Op maandag 21 december 2015 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
moet nog naar de winkel maar heb echt geen zin rip
denk niet dat je fiets dat houdtquote:Op maandag 21 december 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet ook, spring maar achterop bij mij, achterop de fiets
Noem je mij nou zwaar. *vrouwen be like*quote:Op maandag 21 december 2015 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk niet dat je fiets dat houdt
nee ik noem je dikquote:Op maandag 21 december 2015 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noem je mij nou zwaar. *vrouwen be like*
Ik haat kerst omdat de familie van mijn moederskant per sé 2e kerstdag kerst wil vieren en ik dus boxing day via teletekst moet volgenquote:
dan sterf ik lieverquote:Op maandag 21 december 2015 16:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik haat kerst omdat de familie van mijn moederskant per sé 2e kerstdag kerst wil vieren en ik dus boxing day via teletekst moet volgen![]()
![]()
2e kerstdagquote:Op maandag 21 december 2015 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Boxing day?
*ziet een grote vraagteken in haar hoofd*
https://en.wikipedia.org/wiki/Boxing_Dayquote:Op maandag 21 december 2015 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Boxing day?
*ziet een grote vraagteken in haar hoofd*
quote:Op maandag 21 december 2015 16:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Boxing_Day
en het gaat dan natuurlijk om het voetbal gedeelte.
Thanksquote:Op maandag 21 december 2015 16:03 schreef McGrath het volgende:
enige dag dat elke profclub in Engeland speelt op dezelfde dagAlleen jammer dat het tegenwoordig geen derby's meer zijn.
dan ga je toch nietquote:Op maandag 21 december 2015 16:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik haat kerst omdat de familie van mijn moederskant per sé 2e kerstdag kerst wil vieren en ik dus boxing day via teletekst moet volgen![]()
![]()
Er is echt één ding waar ik niet onderuit kom. Verjaardagen mag ik het gewoon bellend afdoen, nieuwjaarsdag hoeft niet meer, maar 2e kerstdag wel.quote:
Ik zet nooit zelf een kerstliedje op.quote:Op maandag 21 december 2015 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger ging ik altijd 3 a 4 weken voor kerst al allemaal kerstliedjes draaien, laatste jaren geen één kerstliedje zelf opgezet
Oh flauw. Kan je het niet daar kijken?quote:Op maandag 21 december 2015 16:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er is echt één ding waar ik niet onderuit kom. Verjaardagen mag ik het gewoon bellend afdoen, nieuwjaarsdag hoeft niet meer, maar 2e kerstdag wel.
Ik vond dat wel leuk toen ik 16 was.quote:Op maandag 21 december 2015 16:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zet nooit zelf een kerstliedje op.
van 13:45 tot pak 'm beet 22:30 BPL voetbal, wat een genotquote:Op maandag 21 december 2015 16:03 schreef McGrath het volgende:
enige dag dat elke profclub in Engeland speelt op dezelfde dagAlleen jammer dat het tegenwoordig geen derby's meer zijn.
Moet ik mijn laptop voor streampje meenemenquote:Op maandag 21 december 2015 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh flauw. Kan je het niet daar kijken?
elk jaar weer 'Last christmas blabla'quote:Op maandag 21 december 2015 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond dat wel leuk toen ik 16 was.
als je ziggo hebt gewoon die horizon app downloadenquote:Op maandag 21 december 2015 16:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet ik mijn laptop voor streampje meenemen
ik ookquote:Op maandag 21 december 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk en ga straks kerstmuziek aanzetten.
quote:Op maandag 21 december 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk en ga straks kerstmuziek aanzetten.
Misschien als ik er een keer weer leuke hippe kerstliedjes zijn dat ik wel ga luisteren.quote:
Oh gezelligquote:Op maandag 21 december 2015 16:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor kerstdiner bij een paar buitenlandse studenten thuis. Ik ken ze eigenlijk niet zo goed
ik bestel altijd drinken bij totdat ik minimale bedrag hebquote:Op maandag 21 december 2015 16:10 schreef supersof het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/greenville-eat-in
ik ben eten aan het bestellen maar moet tot een bedrag komen dus ik moet ijs kiezen, helemaal onder de pagina. Maar ik weet niet welke ik wil
Ziggo zendt dus nooit Villa uit.quote:Op maandag 21 december 2015 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je ziggo hebt gewoon die horizon app downloaden
Choco of sinaasappel.quote:Op maandag 21 december 2015 16:10 schreef supersof het volgende:
ik ben eten aan het bestellen maar moet tot een bedrag komen dus ik moet ijs kiezen, helemaal onder de pagina. Maar ik weet niet welke ik wil
Vanille-Framboos.quote:Op maandag 21 december 2015 16:10 schreef supersof het volgende:
Ik heb al twee keer drinken :'Dquote:Op maandag 21 december 2015 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik bestel altijd drinken bij totdat ik minimale bedrag heb
Klinkt als erg matig ijs.quote:Op maandag 21 december 2015 16:10 schreef supersof het volgende:
Die eerste burgerquote:Op maandag 21 december 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanille-Framboos.
Wat ga je eten?
al 1,5 jaar niet meerquote:
vegetariër is het dan nog altijdquote:Op maandag 21 december 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vega is veganistisch. Jij bedoeld vegetarisch denk ik?
Jaa heb er wel zin inquote:
Goed puntquote:Op maandag 21 december 2015 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
vegetariër is het dan nog altijd
wijsneus je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 21 december 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vega is veganistisch. Jij bedoeld vegetarisch denk ik?
ohquote:
Best prijzig voor een avondje eten.quote:Op maandag 21 december 2015 16:35 schreef supersof het volgende:
ik ga toch maar niet bestellen
kostte 22 euro bij elkaar
Ja precies, vind ik iets te duurquote:Op maandag 21 december 2015 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best prijzig voor een avondje eten.
Tenzij je iets te vieren hebt.
Wat heb je nog in huis qua ingrediënten? Misschien kunnen we samen wat leuks verzinnen.
Turkse pizza.quote:Op maandag 21 december 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar weet niet wat.
Helemaal niksquote:Op maandag 21 december 2015 16:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja precies, vind ik iets te duur
Ik heb helemaal niks meer. Dus dat wordt boodschappen doen. Misschien ook wel even goed voor me om naar buiten te gaan haha
Mandarijntjes.quote:Op maandag 21 december 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar weet niet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |