SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga ik live zien over 2 maanden.
En mijn tekst onder UI is U2.
WIlde ik even melden.
Hier kan ik best naat luisteren hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 23:37 schreef McGrath het volgende:
Je post U2, je houdt dan vast niet van de Warschauwer Strasse
trailer park boysquote:Op zondag 20 december 2015 23:42 schreef Fokker101 het volgende:
Iemand die nog een goede serie weet op Netflix? Breaking bad, prison break, lillehammer, house of cards al gezien
Warschauwer strasse is echt geniaal, al die clubs enzo zitten daar in de buurtquote:Op zondag 20 december 2015 23:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier kan ik best naat luisteren hoor.
Dat ligt richting het oosten toch? Ben ik niet geweest.quote:Op zondag 20 december 2015 23:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Warschauwer strasse is echt geniaal, al die clubs enzo zitten daar in de buurt
Ja klopt, het oosten is eigenlijk veel leuker.quote:Op zondag 20 december 2015 23:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat ligt richting het oosten toch? Ben ik niet geweest.
Het Oosten is het echte Berlijn.quote:Op zondag 20 december 2015 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja klopt, het oosten is eigenlijk veel leuker.
Vind er weinig bijzonders aan.quote:
Komt misschien ook omdat ik niet in Berlijn kwam om te feesten.quote:Op zondag 20 december 2015 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind er weinig bijzonders aan.
Ook geen winkels die ik hier niet in de buurt heb.
Dat geloof ik wel ja. Nog iets leuks/bijzonders gedaan met zn allen?quote:Op zondag 20 december 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dankje Ama. Het was een hele gezellige dag vandaag
Gewoon beetje chilling, niet veel bijzonders.quote:Op zondag 20 december 2015 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Nog iets leuks/bijzonders gedaan met zn allen?
quote:Op zondag 20 december 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
BERLIJNNNNN
Ik wil weer terug naar berlijn
Kan ook gezellig zijnquote:Op zondag 20 december 2015 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon beetje chilling, niet veel bijzonders.
Ik ook wel.quote:Op zondag 20 december 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
BERLIJNNNNN
Ik wil weer terug naar berlijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |