euh hij dronken en jij niet?quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef Sylvana het volgende:
Mn vriend ligt al meer dan een uur dronken in bed (daarvoor uur op de bank te slapen)
Dus daar heb ik toch niks aan
Het is beter dan niks idd, maar het lijkt af en toe een beetje op een vrijdagavond van de werkgroep van het heilig vormsel waar ik tien jaar geleden bij heb gezetenquote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Misschien, maar aan de andere kant is het juist ook weer de verleiding binnen het huis om de heren te pesten dat het wel weer een beetje humor maakt.
Zekers. Met Mike Colterquote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Jessica Jones is trouwens een bazenserie.
jah, de kwaliteit is idd wel eens beter geweest. Sowieso vind ik het beter om gewoon hoppa nummer aanvragen (telefoon internet of bij het huis) en draaien van dat nummer.quote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef James_R het volgende:
[..]
Het is beter dan niks idd, maar het lijkt af en toe een beetje op een vrijdagavond van de werkgroep van het heilig vormsel waar ik tien jaar geleden bij heb gezeten![]()
Mag best wat minder braaf allemaal wat mij betreft.. Gisteravond zat ik in de auto ook ff te luisteren, hoor je Adele langskomen om zaterdagavond om 23:30 uur, kom op hee
Van alle items is deze ebola gebleven.quote:
ow, ja dat kan ook nog.quote:Op zondag 20 december 2015 22:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hij was bij de voetbal. Ik gewoon thuis. Ik drink sowieso geen alcohol.
wat ik vooral jammer vind is dat ze geen platen draaien die aan het huis worden aangevraagd of iig zelden.quote:Op zondag 20 december 2015 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, de kwaliteit is idd wel eens beter geweest. Sowieso vind ik het beter om gewoon hoppa nummer aanvragen (telefoon internet of bij het huis) en draaien van dat nummer.
En David Tennant. Hálloquote:
Fobo is leuk om te glurenquote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja fobo, daar kom ik echt nooit meer
Mn vriend ligt al meer dan een uur dronken in bed (daarvoor uur op de bank te slapen)
Dus daar heb ik toch niks aan
Verleden blijft mij achtervolgen hier.quote:Op zondag 20 december 2015 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
Heloef, heb je Geraldine al eens aangeraakt?
Een keer, lang geleden was er een bandje wat tijdens demo van de dag echt best tof klonk. Heb geen idee meer wie of wat. Puike gitaren en toffe lyrics.quote:
Maar natuurlijk.quote:
rare naam voor een hondquote:Op zondag 20 december 2015 22:51 schreef asco het volgende:
Ik wil Zombie Nation. Verder geen nieuws.
Die moet echt gedraaid worden jaquote:Op zondag 20 december 2015 22:51 schreef asco het volgende:
Ik wil Zombie Nation. Verder geen nieuws.
Goed gedaanquote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb mijn jaarlijkse duit ook weer in het zakje gedaan: Ten Tonne Skeleton aangevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |