Ja die, verdomd irritant. Ik kijk vaak mobiel op Fok en wordt zeer regelmatig doorgestuurd naar die K#t Whatsapap sitequote:
ja, vandaag weer last vanquote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef Zloty het volgende:
Hebben er hier meer mensen last van dat Fok je doorstuurt naar zo'n nep Whatsapp site die meldt dat je Whatsapp verloopt?
Omdat je normaalgesproken zelden berichten ontvangt, en dus zelden trillingen waarneemt zeker haha XDquote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef yosander het volgende:
Ja vooral omdat die site je mobiel laat trillen en ik me dan een leplazerus schrik
Haha nee. Ik heb mijn mobiel meestal op stil staan voor berichtenquote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef john-hert het volgende:
[..]
Omdat je normaalgesproken zelden berichten ontvangt, en dus zelden trillingen waarneemt zeker haha XD![]()
Verder heb ik er helaas ook last van, ook als ik links open via facebook
alles voor een grijpstuiverquote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef Evertjan het volgende:
Ook een schande dat fok zulke banners op hun site zet
quote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef Evertjan het volgende:
Ook een schande dat fok zulke banners op hun site zet
Inderdaad! En als ik dan terug wil, blijft m'n browser nog vaak vastlopen ook.quote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef yosander het volgende:
Ja vooral omdat die site je mobiel laat trillen en ik me dan een leplazerus schrik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |