De heilige maagdquote:Op zondag 20 december 2015 20:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ga weg, ik ben maagd met een grote mond op het internet

Jij ook alquote:Op zondag 20 december 2015 20:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ga weg, ik ben maagd met een grote mond op het internet

Is je broertje er ookquote:

Een tijdje geleden in klb zei een fokker dat ik zeker binnen een halfjaar ontmaagd zou worden.quote:

Soort zoekt soortquote:

KLB ers zijn huiliesquote:Op zondag 20 december 2015 20:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Een tijdje geleden in klb zei een fokker dat ik zeker binnen een halfjaar ontmaagd zou worden.
Nou
NOU

ik ben te autistisch om helemaal naar Limburg te rijdenquote:Op zondag 20 december 2015 20:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Een tijdje geleden in klb zei een fokker dat ik zeker binnen een halfjaar ontmaagd zou worden.
Nou
NOU

Kusje er op?quote:

Ik ben.... Ja oepsquote:

Als je er nu een kusje op geeft kan je beter een bril dragen of ik schiet je oog uitquote:

Onze relatie is zo puur, dat alleen al de naam remqo voor mij al genoeg is om kreunend minutenlang klaar te kunnen komenquote:Op zondag 20 december 2015 20:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik ben te autistisch om helemaal naar Limburg te rijden

Geilquote:

Mensen die niet slikkenquote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Als je er nu een kusje op geeft kan je beter een bril dragen of ik schiet je oog uit

quote:Op zondag 20 december 2015 21:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Onze relatie is zo puur, dat alleen al de naam remqo voor mij al genoeg is om kreunend minutenlang klaar te kunnen komen

Waarom zei je dat nou niet eerder, dan was ik meteen van m'n autisme genezen en had ik de auto gepakt.quote:Op zondag 20 december 2015 21:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Onze relatie is zo puur, dat alleen al de naam remqo voor mij al genoeg is om kreunend minutenlang klaar te kunnen komen

Meisjes die niet tetten postenquote:

Dat is jammer, een gebroken gezin drug drank bedelen enzoquote:

Ja dat.. of gewoon op mezelf wonenquote:Op zondag 20 december 2015 21:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat is jammer, een gebroken gezin drug drank bedelen enzo

Dat is ook een optie natuurlijkquote:

Mij niet herkennen van alle pics in KPDquote:Op zondag 20 december 2015 21:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Meisjes die niet tetten posten

Ik zou alsnog niks tegen je zeggenquote:Op zondag 20 december 2015 21:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zei je dat nou niet eerder, dan was ik meteen van m'n autisme genezen en had ik de auto gepakt.

Wel blijven soppen hequote:Op zondag 20 december 2015 21:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou alsnog niks tegen je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |