SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, zal niet over kaasplankjes beginnen dan.quote:Op zondag 20 december 2015 18:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen enkele
pannenkoeken met boerenmetworst en stroop.
Eerlijk gezegd eet ik bijna alles, maar kaas vind ik afschuwelijk.
Ik heb dat één keer gedaan, dat was geen succes, iedereen ging ineens weg.quote:Op zondag 20 december 2015 18:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prima, zal niet over kaasplankjes beginnen dan.![]()
En tinychatten () jullie hier wel eens? Weet je gelijk hoe iedereen eruit ziet.
en dan heb je wat ober mok te segge rot tokkiequote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gedaan, dat was geen succes, iedereen ging ineens weg.
ober mok?quote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
en dan heb je wat ober mok te segge rot tokkie
quote:Op zondag 20 december 2015 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama was wel baas tijdens tc. Gewoon vet relaxed in zo'n badjas
doe gewoon make up aan danquote:Op zondag 20 december 2015 18:14 schreef McGrath het volgende:
Ik ga gewoon niet tc'en want ik ben niet leuk en gezellig.
dat maakt iemand inderdaad gezelligerquote:Op zondag 20 december 2015 18:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
doe gewoon make up aan dan
is een push-up bh anders niet genoeg?quote:Op zondag 20 december 2015 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat je tieten zien mcg, dan wordt 't wel gezellig.
Laat dat dan maar zienquote:Op zondag 20 december 2015 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
is een push-up bh anders niet genoeg?
als je lekker bent takkie ik wel met jequote:Op zondag 20 december 2015 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat maakt iemand inderdaad gezelliger
hahaquote:Op zondag 20 december 2015 18:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als je lekker bent takkie ik wel met je
of je nou gezellig bent of niet !
sinds wanneer ben je homo?quote:Op zondag 20 december 2015 18:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als je lekker bent takkie ik wel met je
of je nou gezellig bent of niet !
zeker weer zo kk homo die als vrouw zet voor mannelijke aandachtquote:Op zondag 20 december 2015 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mcgrath
ja is echt mooi meisje hoor
quote:Op zondag 20 december 2015 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gehoord dat McGrath lekker is.
quote:Op zondag 20 december 2015 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mcgrath
ja is echt mooi meisje hoor
Nee, mannen die zich voordoen als vrouw kunnen eerder zonder bijbedoelingen een andere vrouw aansprekenquote:Op zondag 20 december 2015 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zeker weer zo kk homo die als vrouw zet voor mannelijke aandacht
bah bah
ja dat seggen de ontkennende homos altijdquote:Op zondag 20 december 2015 18:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, mannen die zich voordoen als vrouw kunnen eerder zonder bijbedoelingen een andere vrouw aanspreken
Waarom? zo lang is dat toch niet geleden?quote:Op zondag 20 december 2015 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb na een lange tijd weer krullen en het voelt apart.
Haha.quote:Op zondag 20 december 2015 18:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Van de zijkant geschoren.
[ afbeelding ]
1,5 week.quote:Op zondag 20 december 2015 18:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom? zo lang is dat toch niet geleden?
zou dat werken als je stukjes jodenkoek in een cola fles doet en dan mentos?quote:Op zondag 20 december 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met jodenkoek en een beetje cola
Ja!quote:Op zondag 20 december 2015 18:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zou dat werken als je stukjes jodenkoek in een cola fles doet en dan mentos?
Verblind door je aanwezigheid.quote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gedaan, dat was geen succes, iedereen ging ineens weg.
quote:Op zondag 20 december 2015 18:14 schreef McGrath het volgende:
Ik ga gewoon niet tc'en want ik ben niet leuk en gezellig.
Je kent me niet, waarom facepalm je?quote:Op zondag 20 december 2015 18:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Verblind door je aanwezigheid.
[..]
Ik ben positief ingesteld, dus ga er vanuit dat je je aanstelt.quote:Op zondag 20 december 2015 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kent me niet, waarom facepalm je?![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 18:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben positief ingesteld, dus ga er vanuit dat je je aanstelt.
En bij een wesp zou ik ook rennen. Heb je niet toevallig een deobus en aansteker?
tot welke minderheid behoor jij eigenlijk?quote:Op zondag 20 december 2015 18:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
in december ga ik altijd bidden dat de joden niet naar nederland komen
ben christelijkquote:Op zondag 20 december 2015 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
tot welke minderheid behoor jij eigenlijk?
ik kom naar jijquote:Op zondag 20 december 2015 18:49 schreef supersof het volgende:
ik verveel me enorm en voel me super eenzaam maar ik heb geen zin om naar iemand toe te gaan![]()
![]()
Arnhem is te ver.quote:Op zondag 20 december 2015 18:49 schreef supersof het volgende:
ik verveel me enorm en voel me super eenzaam maar ik heb geen zin om naar iemand toe te gaan![]()
![]()
De wattes?quote:Op zondag 20 december 2015 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ga denk effe die blach ops 2 opengooien tok
Aww.quote:Op zondag 20 december 2015 18:49 schreef supersof het volgende:
![]()
OF op afsturen, die gaat hem wel djoeken.quote:Op zondag 20 december 2015 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt, sinds drie dagen werkt iemand mij op de zenuwen. En dan raar opkijken als ik boos word.![]()
![]()
Wat moet ik met zo'n persoontje.
of ze vrienden jaquote:Op zondag 20 december 2015 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
OF op afsturen, die gaat hem wel djoeken.
Je helpt niet eens mee?quote:Op zondag 20 december 2015 18:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
denk je dat ik ga vechten![]()
![]()
ik bel me vader of oom of vrienden![]()
ik heb vriendenquote:Op zondag 20 december 2015 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe moet dat nou als jij later papa bent en ze iemand nodig hebben om een of andere boeler in elkaar te slaan
wow, sorry chick.quote:Op zondag 20 december 2015 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt, sinds drie dagen werkt iemand mij op de zenuwen. En dan raar opkijken als ik boos word.![]()
![]()
Wat moet ik met zo'n persoontje.
Daar hebben we de klantenservice voorquote:Op zondag 20 december 2015 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit gaat niet over jou.
Over jou heb ik andere klachten.
quote:Op zondag 20 december 2015 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar hebben we de klantenservice voor
Jaa I know, is nu gewoon echt kutquote:
Nee dat zijn klachten van mcgrathquote:Op zondag 20 december 2015 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klachten over mcGrath?
Was zijn kip aan de droge kant?
Met een warme deken, een romantische film en een bak B&J`s in bed liggen is bij vrouwen toch altijd de oplossing?quote:Op zondag 20 december 2015 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa I know, is nu gewoon echt kut
Werkt dit bij mannen niet dan?quote:Op zondag 20 december 2015 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een warme deken, een romantische film en een bak B&J`s in bed liggen is bij vrouwen toch altijd de oplossing?
Misschien alleen bij mijquote:
Balen.quote:
Eventjes. Daarna voel ik me dikquote:
net kei hard the script geluisterd in bed en heb al twee films gezien vandaag en heb geen zin in etenquote:Op zondag 20 december 2015 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een warme deken, een romantische film en een bak B&J`s in bed liggen is bij vrouwen toch altijd de oplossing?
Ik wil ditquote:Op zondag 20 december 2015 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Ik zag laatst wel een recept waar ze een citroen lekprikten en in de kip deden voordat die de oven in ging.
Ik ben best benieuwd hoe dat smaakt.
[..]
Eventjes. Daarna voel ik me dik
Hm, dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 20 december 2015 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
net kei hard the script geluisterd in bed en heb al twee films gezien vandaag en heb geen zin in eten
Nog niet. Maar ik ben niet zo gelukkig gezind de laatste tijd wat betreft gokken en alles dus misschien is het niet zo`n goed idee om loten te kopenquote:Op zondag 20 december 2015 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie heb je nog loten dit jaar?
Ok, leg uit!quote:Op zondag 20 december 2015 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik leg het je nog wel uit, sommige mensen...
[..]
Verliefd? Wat is dat
Haha nee
Doe ik straks bebequote:
Naja, Ik heb vernomen dat wij in zelfde sportklasje komen dus wie weetquote:
Wie weet? Als je niet verliefd bent maakt dat toch niet uit? Of wordje dan opeens weer verliefd ofzoquote:Op zondag 20 december 2015 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe ik straks bebe
[..]
Naja, Ik heb vernomen dat wij in zelfde sportklasje komen dus wie weet
Ik ben niet zo smoor op hem dat ik achter zn kont ga lopenquote:Op zondag 20 december 2015 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet? Als je niet verliefd bent maakt dat toch niet uit? Of wordje dan opeens weer verliefd ofzo
Uit het oog uit het hart hequote:Op zondag 20 december 2015 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet? Als je niet verliefd bent maakt dat toch niet uit? Of wordje dan opeens weer verliefd ofzo
Komt zo snoepjesverkering-achtig over.quote:
Nou ja bij meer contact kan ik me wel voorstellen dat het meer kans krijgt om op te bloeien als je al weet dat je een zwak hebt voor iemand.quote:Op zondag 20 december 2015 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt zo snoepjesverkering-achtig over.
Oh ik heb een hartje van hem gekregen, nu ben ik weer verliefd![]()
True. maar als je een zwak voor iemand hebt kan je ook zelf initiatief nemen om contact uit te breiden natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2015 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja bij meer contact kan ik me wel voorstellen dat het meer kans krijgt om op te bloeien als je al weet dat je een zwak hebt voor iemand.
Tja, kan. Ligt eraan of je er behoefte aan hebt natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. maar als je een zwak voor iemand hebt kan je ook zelf initiatief nemen om contact uit te breiden natuurlijk
Haha jaquote:
Ja, heb het ooit gehad maar toen zat er niemand opquote:
wow, ik ga dat installerenquote:Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja
Je krijgt dan mensen te zien die dichtbij je zijn
en ik zit gewoon in bed en er komen mensen voorbij lopen of die zijn hier in de buurt en die komen dan in dat scherm te staan :'D
super droog
You've crossed paths with
uh nee ik lig gewoon in bed![]()
Ik heb nooit matches. Met Tinder ook amperquote:Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb het ooit gehad maar toen zat er niemand op
er zitten in ieder geval wel veel mensen op dus je hoeft niet helemaal naar arnhem om iemand tegen te komenquote:Op zondag 20 december 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
Misschien ook niet, want dan kom ik alleen in contact met supersof als ik langs haar huis loop.
Als jij al geen matches krijgt is Tinder gewoon kut de laatste maanden.quote:Op zondag 20 december 2015 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nooit matches. Met Tinder ook amper
Tinder is ook kut de laatste maandenquote:Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij al geen matches krijgt is Tinder gewoon kut de laatste maanden.
heb vandaag 2 nieuwe matches. ééntje is wel een saai kutwijf, waar geen gesprek mee te houden is.quote:Op zondag 20 december 2015 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nooit matches. Met Tinder ook amper
Word tijd voor een nieuwe datingappquote:Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Tinder is ook kut de laatste maanden
Jaquote:Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word tijd voor een nieuwe datingapp
Ik zal eens kijkenquote:
ik ben vandaag alleen naar Fashion chicks geweestquote:Op zondag 20 december 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil naar Star Wars vanavond maar heb niet echt zin om weer weg te gaan. Dilemma dilemma
ligt dus niet aan mijquote:Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb vandaag 2 nieuwe matches. ééntje is wel een saai kutwijf, waar geen gesprek mee te houden is.
Voor het eersst alleen naar de bios toch?quote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben vandaag alleen naar Fashion chicks geweest
Haha nee hoorquote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor het eersst alleen naar de bios toch?
paar keer?quote:Op zondag 20 december 2015 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha nee hoor
toen ik net die pas had ook vaker alleen geweest
naar divergent ook een paar keer alleen
wtfquote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
Crossed Paths in Ede. Met bijna elke chick die ik zieIk ben nog nooit in Ede geweest. Kan in de trein, maar dat wasop 5 december en toen ben ik niet met de trein gegaan
huh nee het gaat over mensen die je nu tegen komtquote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
Crossed Paths in Ede. Met bijna elke chick die ik zieIk ben nog nooit in Ede geweest. Kan in de trein, maar dat wasop 5 december en toen ben ik niet met de trein gegaan
je telefoon heeft een eigen levenquote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
heb hem opnieuw geinstalleerd.quote:Op zondag 20 december 2015 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
huh nee het gaat over mensen die je nu tegen komt
of heb je die app nog steeds geïnstalleerd staan sinds die ene keer
oh huhquote:Op zondag 20 december 2015 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb hem opnieuw geinstalleerd.
Maar staat ook crossed paths in London nog enzo
haha lekker awkward is het welquote:Op zondag 20 december 2015 20:21 schreef McGrath het volgende:
Ok, ik heb happn geïnstalleerd en waarschijnlijk woont iedereen die matchen bij mij in het gebouw
ja je moet liken als je diegene leuk vindt en als zij je terug liket dan heb je een match. Maar als je hebt geliked kan je daarna ook charm doen en dan krijgt ze sowieso een melding van jouquote:Op zondag 20 december 2015 20:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet je eigenlijk ook weer liken en dan wachten op een match?
Zou klacht sturenquote:Op zondag 20 december 2015 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
waarom moet je al die datingapps aan je feestboek linken wat een bs is dit
is me teveel moeite voor iets wat ik vervolgens toch niet ga gebruikenquote:
moeten mannen voor betalenquote:Op zondag 20 december 2015 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je moet liken als je diegene leuk vindt en als zij je terug liket dan heb je een match. Maar als je hebt geliked kan je daarna ook charm doen en dan krijgt ze sowieso een melding van jou
gaanquote:Op zondag 20 december 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil naar Star Wars vanavond maar heb niet echt zin om weer weg te gaan. Dilemma dilemma
Ik snap dat wel een beetje.quote:Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef FrauMilena het volgende:
Vriendin van me had die app maar werd er panisch van.
Als je thuis bent valt het wel mee denk ik.quote:
Oh ja OV, ik ga het weer installeren.quote:Op zondag 20 december 2015 20:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je thuis bent valt het wel mee denk ik.Zij vond het iiig neit chill in het ov, wat wel begrijpelijk is.
quote:Op zondag 20 december 2015 20:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja OV, ik ga het weer installeren.
quote:Op zondag 20 december 2015 20:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja OV, ik ga het weer installeren.
Je moet wel een emotioneel wrak zijn wil je panisch worden van een appquote:Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef FrauMilena het volgende:
Vriendin van me had die app maar werd er panisch van.
Maar via de 92929 ov app kan je geen batssletje scorenquote:
Je snapt natuurlijk wel dat het niet de app zelf was.quote:Op zondag 20 december 2015 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet wel een emotioneel wrak zijn wil je panisch worden van een app
met welke ov app wel?quote:Op zondag 20 december 2015 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar via de 92929 ov app kan je geen batssletje scoren
Waarom dan?quote:Op zondag 20 december 2015 21:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het niet de app zelf was.
Divinity Original Sin.quote:
Nee.quote:
quote:
Ik mag hopen van wel in ieder gevalquote:Op zondag 20 december 2015 21:15 schreef McGrath het volgende:
Dus ik dacht dat het misschien toch niet zo bekend was in nederland.
opso is niet zo bekend met nederlandquote:Op zondag 20 december 2015 21:15 schreef McGrath het volgende:
Dus ik dacht dat het misschien toch niet zo bekend was in nederland.
Maar Nederland wel met Opso?quote:Op zondag 20 december 2015 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
opso is niet zo bekend met nederland
huh watquote:
wtfquote:
maar dan is het toch ook niet leuk voor de vrouwenquote:
De wanhopige mannen betalen welquote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dan is het toch ook niet leuk voor de vrouwen
oh je kan wel gewoon liken als manquote:
nee maar wel andere mensen. of neem je daar geen genoegen meequote:
Jawel, ik DM mijn vraag wel.quote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar wel andere mensen. of neem je daar geen genoegen mee
Jaa gaat wel goed. En met jou? Kom je nog naar Nederland voor kerst?quote:Op zondag 20 december 2015 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, ik DM mijn vraag wel.
Alles goed sofje?
Ja, had vandaag een date. Was leuk.quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa gaat wel goed. En met jou? Kom je nog naar Nederland voor kerst?
Ahh leuk, hoelang duurt je stage nog?quote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, had vandaag een date. Was leuk.
Ja, donderdag tot en met de 29e ben ik terug
picsquote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, had vandaag een date. Was leuk.
Ja, donderdag tot en met de 29e ben ik terug
Tot eind maart.quote:Op zondag 20 december 2015 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh leuk, hoelang duurt je stage nog?
En niceleuke jongen?
sorry maar neequote:
Haha leuk toch. Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tot eind maart.
Ja was een leuke jongen. Een Tinder date
[..]
sorry maar nee
quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha leuk toch. Wat hebben jullie gedaan?
quote:
Ergens koffie gedronken. Was een beetje een spontaan afspraakje, hij was in de buurt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha leuk toch. Wat hebben jullie gedaan?
Ahh gezelligquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
[..]
Ergens koffie gedronken. Was een beetje een spontaan afspraakje, hij was in de buurt.
Hoezo is dat kut?quote:Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef xcachet het volgende:
Heb echt een week lang geen Nederlands gesproken, niets is kutter dan dat
Weet niet. Je raakt er aan gewend, dat zeker. Maar in je eigen taal kunnen praten is wel fijn. Je uit jezelf dan wat anders en makkelijker. Ja via WhatsApp dan. Paar zinnen steedsquote:Op zondag 20 december 2015 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh gezellig
[..]
Hoezo is dat kut?
Bel je niet met ouders of vriendinnen?
ooohquote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Je raakt er aan gewend, dat zeker. Maar in je eigen taal kunnen praten is wel fijn. Je uit jezelf dan wat anders en makkelijker. Ja via WhatsApp dan. Paar zinnen steeds
Ja dat wel, mag er ook niet over klagen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh
Nja je kan mensen bellen toch als je nederlands wilt praten. Zijn daar geen nederlanders?
Wow, jij date wat af.quote:Op zondag 20 december 2015 22:18 schreef xcachet het volgende:
Deze jongen komt uit Londen, niet eens Spaans
Jaquote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef McGrath het volgende:
[..]maar alleen dan kom je het hier ff melden, dus misschien lijkt dat dan gewoon.
Oh nee, dat meld ik ook nooit.quote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
Ga dit niet aan het thuisfront vertellen
quote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee, dat meld ik ook nooit.
want het gebeurt niet
Ik had vandaag gemoetenquote:Op zondag 20 december 2015 22:27 schreef xcachet het volgende:
Ben je vandaag aan t zondigen van de sportschool?
en nu eet je baconquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had vandaag gemoeten
Ik werd heel uitgerust wakker om 12 uur maar ben weer gaan slapen :s
quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef McGrath het volgende:
Ik ga nooit meer vrouwtje spelen op fok, krijg helemaal geen leuke dm's
Was meer een grap om te kijken of het echt gebeurd.quote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef xcachet het volgende:
[..]hahaha
wil je geile DM's van de boys Grath?
Ligt niet aan jou. Ik krijg ze ook niet hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 22:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was meer een grap om te kijken of het echt gebeurd.
en wat is de conclusiequote:Op zondag 20 december 2015 22:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was meer een grap om te kijken of het echt gebeurd.
Kan je dat zelf niet bedenken?quote:
ohquote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat je het daarvoor waarschijnlijk serieuzer moet aanpakken.
minder drugs gebruiken danquote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Typisch het volgende:
ik heb nog een kloontje lopen waar ik wel eens leuke dm's op kreeg
maar weet het wachtwoord en e-mail niet meer
goeie grapquote:Op zondag 20 december 2015 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
gebruik nog amper drugs eigenlijk
ik lijk ineens een beetje volwassen te worden
gekkigheid
wat een tokkie familiequote:Op zondag 20 december 2015 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
stond van de week te koken komt mijn moeder heel trots mededelen dat ze geblowd had
Dan moet je nu ongeveer gaan denken aan stationwagen en labrador in Zoetermeer met de kids toch.quote:Op zondag 20 december 2015 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
gebruik nog amper drugs eigenlijk
ik lijk ineens een beetje volwassen te worden
gekkigheid
Een labrador is saai.quote:Op zondag 20 december 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je nu ongeveer gaan denken aan stationwagen en labrador in Zoetermeer met de kids toch.
Station is wel een pre wil je naar IKEA gaan ja.quote:Op zondag 20 december 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je nu ongeveer gaan denken aan stationwagen en labrador in Zoetermeer met de kids toch.
Nee niet geweest. Wel in de stad geweest en op de gewone zaterdagmarkt gelopen, maar kreeg last van mijn buik toen we daar waren.quote:Op zondag 20 december 2015 23:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Station is wel een pre wil je naar IKEA gaan ja.
Ben je eigenlijk naar de kerstmarkt geweest in Leiden?
Oh balen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee niet geweest. Wel in de stad geweest en op de gewone zaterdagmarkt gelopen, maar kreeg last van mijn buik toen we daar waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh balen.Ziet er 's avonds wel leuk uit met al die lampjes. Drijvende kerstmarkt.
Ziet er wel mooi uit ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien later deze week eens langs gaan. Ben er donderdag weer.
quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh balen.Ziet er 's avonds wel leuk uit met al die lampjes. Drijvende kerstmarkt.
wauwie, waar is dat? Utrecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaatsen.. Ik denk niet dat ik dat nog kanquote:Op zondag 20 december 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Np. Je kan daar ook schaatsen.
Maar dat ga ik binnenkort in Zoetermeer doen. Prachtstad.
Lekker van je schaatsen gereden worden door kleine kindjes.quote:Op zondag 20 december 2015 23:13 schreef McGrath het volgende:
Wow, kan je daar net als in duitsland buiten bier drinken op de kerstmarkt? dan ga ik ook.
gewoon over de vingertjes schaatsenquote:Op zondag 20 december 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Lekker van je schaatsen gereden worden door kleine kindjes.
Ik ga niet schaatsenquote:Op zondag 20 december 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Lekker van je schaatsen gereden worden door kleine kindjes.
Berlijn is sowieso geweldig.quote:Op zondag 20 december 2015 23:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga niet schaatsenAlleen ik vond de kerstmarkt in Berlijn altijd geweldig omdat je dan gewoon bij kraampjes bier en vlees en alles ook kon halen.
5 minuten inkomen en gaan.quote:Op zondag 20 december 2015 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schaatsen.. Ik denk niet dat ik dat nog kan
Ik ook, maar je houdt niet zo van bierquote:Op zondag 20 december 2015 23:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, want ik wil heel graag naar Berlijn.![]()
Ook niet van curryworst, maar wel van pretzels/laugenbrot.quote:Op zondag 20 december 2015 23:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, maar je houdt niet zo van bier
schnitzels dan? en sauerkraut?quote:Op zondag 20 december 2015 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ook niet van curryworst, maar wel van pretzels/laugenbrot.
Dan komt het goed.quote:Op zondag 20 december 2015 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schnitzels jaaaa, sauerkraut neee.
Als het meezit ga ik sowieso in het voorjaar, als een vriendin daar stage gaat lopen.quote:
Dat is wel chillquote:Op zondag 20 december 2015 23:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als het meezit ga ik sowieso in het voorjaar, als een vriendin daar stage gaat lopen.![]()
Ik ben echt helemaal blij nu.
Uhu. Wilde afgelopen zomer nog gaan, maar toen toch maar naar Hamburg gegaan want daar was ik nog niet geweest.quote:
In Hamburg ben ik ook alleen voor voetbal geweestquote:Op zondag 20 december 2015 23:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu. Wilde afgelopen zomer nog gaan, maar toen toch maar naar Hamburg gegaan want daar was ik nog niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |