Die is vast aan de cokequote:Op zondag 20 december 2015 08:48 schreef renwan het volgende:
Er staat een of andere debiel met oordopjes in nu te dansen in het gangpad, wat is dit
Ja verdomme, ik heb zowaar een verslaving ontwikkeld voor de game: '7 days to die'.quote:
WTF neequote:Op zondag 20 december 2015 09:40 schreef HPLC het volgende:
MED / FOK!themaforum: Bier en Tetten! *O*
Mijn manboobs zijn ook veel te kleinquote:Op zondag 20 december 2015 10:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Door dat geopende forum krijg ik nu het gevoel dat ik moet gaan sparen voor een borstvergroting.
Tieten, bier, gedichtjes, paints, roosje, opso, the usualquote:Op zondag 20 december 2015 09:48 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik heb zowaar een verslaving ontwikkeld voor de game: '7 days to die'.
Wat heb ik gemist de afgelopen 20 topics?
Alsjeblieft niet zeg, dan hou ik geen leven meer overquote:Op zondag 20 december 2015 09:54 schreef M4rc0 het volgende:
Verder de laatste week wat minder pilsjes genuttigd, minder gefapt en minder (lees: niet) op FOK! Geweest.
Verlies ik nu mijn status als apostel?
Is er trouwens een Geerd-whatsappgroep?
In de meeste kroegen rond deze tijdquote:
In dit tempo mis je weinigquote:Op zondag 20 december 2015 10:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ga straks ook veel missen want moet weg.
Schopje BET dan maar?quote:Op zondag 20 december 2015 09:40 schreef HPLC het volgende:
MED / FOK!themaforum: Bier en Tetten! *O*
Sommige borsten daar zijn echt te grootquote:Op zondag 20 december 2015 10:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Door dat geopende forum krijg ik nu het gevoel dat ik moet gaan sparen voor een borstvergroting.
Zou je kunnen vragen in de FB daar of in een TRquote:
Je hebt VEEL gemistquote:Op zondag 20 december 2015 09:56 schreef M4rc0 het volgende:
Afgelopen woensdag, 16 december, wel jarig geweest![]()
Nu zo maar een keer slapen, flink gestampt vannacht
Nee.quote:Op zondag 20 december 2015 10:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mag je hier ook posten als je geen Geerd bent?
Te weinig tetten hier manquote:Op zondag 20 december 2015 10:53 schreef PausNicolaas het volgende:
Daarheen gaan terwijl je Geerd SC hebt
Dat dacht ik al, sorry voor het storenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |