SPOILER: Leuke plaatjes2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Top 10 posters tot 19 december 12:19.542Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch ook? Vind er niks aanquote:Op zondag 20 december 2015 05:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alle vrouwen zeggen maar, aaah is maar vet blabla
10 %!!! We zijn er bijna en dat is fantastischquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 05:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
10 %!!! We zijn er bijna en dat is fantastisch
Heerlijk zacht,en dan lik je er aan en dan stuitert die iets terugquote:Op zondag 20 december 2015 05:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is toch ook? Vind er niks aan
Dat is niet raarquote:Op zondag 20 december 2015 05:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik alcohol drink moet ik continu plassen en als ik dan wakker word heb ik immense dorst.
Oh gelukkig maarquote:
Dat is toch heel normaalquote:Op zondag 20 december 2015 05:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik alcohol drink moet ik continu plassen en als ik dan wakker word heb ik immense dorst.
Bij mij altjd op 1!!quote:Op zondag 20 december 2015 05:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik sta niet in de top10, maar op welke plaats sta ik dan wel?
Niemand komt aan ROOSJE!!!!!!!quote:
Ow nou gisteren moest ik echt een tijdje om de zoveel minutenquote:Op zondag 20 december 2015 05:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maar bij vrouwen is het wel in mindere mate mee ik. Mannen pissen veel vaker
Ligt ook aan wat je gewend bentquote:Op zondag 20 december 2015 05:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maar bij vrouwen is het wel in mindere mate mee ik. Mannen pissen veel vaker
Hier ook altijd !quote:Op zondag 20 december 2015 05:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ow nou gisteren moest ik echt een tijdje om de zoveel minuten
Ajoh niets mis meequote:Op zondag 20 december 2015 05:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ow nou gisteren moest ik echt een tijdje om de zoveel minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop