Ik vind het nu al om te huilenquote:Op zondag 20 december 2015 09:41 schreef jcdragon het volgende:
Wanneer gaan ze breken en gaan we tranen zien?
Heel veel dit.quote:Op zondag 20 december 2015 09:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
12 uur. Ik kan ook niet wachten. Misschien komt er dan eindelijk een beetje sfeer in het huis
Nou zo'n actie waar nu alles gaat naar het rode kruis mag voor mij ook eens voor het KWF.quote:Op zondag 20 december 2015 09:50 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal de schuld van Roos:
http://nos.nl/artikel/207(...)ijl-van-normaal.html
Jolink laat zich van zijn kritische kant horen in een sneer naar het Glazen Huis, het 3FM-initiatief dat op dit moment actief is in Heerlen. Hij roept: "Ze hebben gevraagd of ze hier mochten collecteren. Maar dat doen we niet voor een stel mediageile veelverdieners. Jullie kunnen beter iets geven aan het kankerfonds, het KWF."
Nou nou nou wat een druktequote:
Het kei druk geweest hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 09:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een drukte
En misschien is het idd beter om het af te wisselen qua goede doelen. Ene keer Nederlands doel, andere keer Rode Kruis ofzo. Misschien dat er dan meer draagvlak komt.
Voelt je vogel zich wel veilig met een kater in de buurt?quote:
Ja deze kunnen ze aan.quote:Op zondag 20 december 2015 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voelt je vogel zich wel veilig met een kater in de buurt?
ze doet ook de vrijdagavond met Gielquote:Op zondag 20 december 2015 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, dan slaap ik meestal
En zit ik op 2
http://www.3fm.nl/dj/Eva-Koremanquote:Op zondag 20 december 2015 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, dan slaap ik meestal
En zit ik op 2
Het nieuwe Ekstra Weekend?quote:Op zondag 20 december 2015 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze doet ook de vrijdagavond met Giel
jaquote:
quote:
Dat staat er niet eens bijquote:Op zondag 20 december 2015 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze doet ook de vrijdagavond met Giel
Ja precies. Zijn toch meer mensen die wel naar Groningen/Leeuwarden gaan maar niet naar Heerlen. Vanaf hier in Twente is dat ook 4 uur met OV.quote:Op zondag 20 december 2015 10:00 schreef Rainesz het volgende:
Denk ook echt dat het voor een groot deel aan de locatie ligt. Heerlen is nou niet the place 2 be,
Dus houdt ook veel mensen tegen denk ik die reis helemaal te maken.
Met de auto was het voor mij al 2 uur. En toen bedacht ik wat is er nog meer in Heerlen...quote:Op zondag 20 december 2015 10:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies. Zijn toch meer mensen die wel naar Groningen/Leeuwarden gaan maar niet naar Heerlen. Vanaf hier in Twente is dat ook 4 uur met OV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |