Daar begin ik niet meer aan, ranked spelen met onbekenden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:24 schreef Ruif het volgende:
Pff. Wat een enorme Adriaantjes spelen die 3vs3 standard zeg. Ik snap echt niet hoe sommige van die mensen een gelijke rank hebben met mij. Gewoon ALLES verkeerd inschatten, superslecht positie kiezen, ballen voor de eigen goal langspelen en met twee man achter mij aanrijden als ik helemaal in de hoek sta om die bal voor te slingeren.
Serieus: HOE DAN? Hoe kan het dat ik de helft van de keren gekoppeld word aan dit soort gedrochten. Pff. Komt mijn broertje maar weer snel online, kan ik tenminste normaal 2vs2 doen:(
Oh serieus?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:24 schreef Ruif het volgende:
met twee man achter mij aanrijden als ik helemaal in de hoek sta om die bal voor te slingeren.
Ja, maar ík wil de bal hebbennnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh serieus?dat is wel echt heel triest, iedereen snapt toch dat als je de hoek in rijdt, dat je dan een bal voor gaat spelen? Althans, dat was een paar maanden terug nog wel de norm.
Oh man man manquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ja, maar ík wil de bal hebbennn
Zal me niet verbazen als er een aantal KLB'ers tussen zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh man man manwat een triestheid.
Er is bijna geen hond die dat snapt, daarom geef ik met onbekenden zelf nog maar zelden voor. Blijf zelf wel in het midden wachten op die onbedoelde voorzetquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh serieus?dat is wel echt heel triest, iedereen snapt toch dat als je de hoek in rijdt, dat je dan een bal voor gaat spelen? Althans, dat was een paar maanden terug nog wel de norm.
Nicequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef iPancakeMix het volgende:
Gisterenavond meegedaan aan een toernooi van eSportsWall. We waren in geweldige vorm, hebben geen enkel potje verloren en in de finale best of 5 met 3-0 gewonnen. We hebben alle 3 zo'n toetsenbord gewonnen:
[ afbeelding ]
Vind het toetsenbord zelf niet zo heel mooi ofzo maar hij is wel 50 euro waard
Die chat van hem is nu al kutquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:47 schreef iPancakeMix het volgende:
Seizoen 2 begint zo, kan niet wachten!Nieuwe maps komen dan ook.
Was daarstraks met een vriend van mij 2v2 aan het spelen en in de tussentijd zat hij in free play te kloten. Hij schoot een bal tegen de lat, kwam na een aantal stuiten stil te liggen op de doellijn en ligt inmiddels al ruim 8 uur rondjes te draaienHij is het zelfs gaan streamen en zit al over de 600 kijkers
Hij wilt het 24 uur gaan streamen!
http://www.twitch.tv/johnnyboi_i
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:07 schreef renwan het volgende:
Ik snap geen hol van dat nieuwe ranked systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |