Haha goed punt. Ik koop er over een weekje ofzo een. Zal laten weten hoe die bevaltquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:36 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Najah misschien dat mensen eerder research hebben gedaan qua laadoppervlakte, goede ligging op de charger en dat soort dingen. Hoef ik het zelf niet uit te zoeken.
Ziet er goed uit.quote:
Ik denk dat je vast zit aan apps.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Kan hiermee .exe gedraaid worden? Of zit je vast aan apps.
https://www.thurrott.com/(...)ows-phone-enterprisequote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Nog steeds ARM based dus armzaligquote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
ze hebben een app virtualization ingebouwd blijkbaar. dus daarmee kun je .exe's draaien die aangeboden worden. is dus wel meer een business ding.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
http://tweakers.net/nieuw(...)aptopmodule-aan.htmlquote:
Ik vind een cloud IDE zoals die van Cloud9 niet erg. Op die manier heb je amper rekenkracht nodig op het apparaat zelf, je hebt alleen een browser nodig, je hebt een testomgeving beschikbaar en als het apparaat uitvalt staat alles op een server.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:30 schreef PjotterFRL het volgende:
Een goede IDE in de Windows Store, dat zou heel mooi zijn voor Continuum. Maar of de hardware daar al goed genoeg voor is?
Mjah als je het onderweg wilt gebruiken heb je wel eens momenten zonder internet. En dan werkt het niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:28 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik vind een cloud IDE zoals die van Cloud9 niet erg. Op die manier heb je amper rekenkracht nodig op het apparaat zelf, je hebt alleen een browser nodig, je hebt een testomgeving beschikbaar en als het apparaat uitvalt staat alles op een server.
Alleen moeten dan wel alle functies goed werken
Veel data kost het gelukkig niet aangezien niets lokaal opgeslagen wordt. Daarnaast kan ik het laatste moment niet meer herinneren dat er geen 3G/4G of WiFi ergens beschikbaar was. Daar voorzie ik niet heel veel problemen in. Nu begeef ik mij wel voornamelijk in Nederland. In het buitenland ligt het iets anders.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:37 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Mjah als je het onderweg wilt gebruiken heb je wel eens momenten zonder internet. En dan werkt het niet.
Oh ja, vergeet het Always-on display niet van Samsungquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:20 schreef L3viathan het volgende:
Ik las laatst ergens dat de vibrate & ring "bug" ook eindelijk opgelost is met een van de recente w10m builds.. oftewel je telefoon kan nu zelfs vibreren en een ringtone tegelijk afspelen!
Je moet even wat jaartjes wachten, maar dan komen de echte features eindelijk
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik wacht nu al ruim twee maanden op mijn bestelling van Mozo.
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:00 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat is toch niet best. Zoveel 950's zijn er niet verkocht zou je zeggen..
Misschien zijn er wel zo weinig verkocht dat in productie nemen niet rendabel is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:00 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat is toch niet best. Zoveel 950's zijn er niet verkocht zou je zeggen..
Dan moeten/kunnen ze dat toch communiceren? En ze hebben deze week nog een nieuwe cover voor de 950 geintroduceerd. Dus dat lijkt mij stug.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:56 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel zo weinig verkocht dat in productie nemen niet rendabel is.
Mee eens, dat zouden ze ook moeten doe. Het was ook maar een gedachte en ik hoop dat ik het fout heb.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:15 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dan moeten/kunnen ze dat toch communiceren? En ze hebben deze week nog een nieuwe cover voor de 950 geintroduceerd. Dus dat lijkt mij stug.
Die miep van de klantenservice zei dat de voorraad over uiterlijk twee weken is aangevuld. Nou, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:15 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dan moeten/kunnen ze dat toch communiceren? En ze hebben deze week nog een nieuwe cover voor de 950 geintroduceerd. Dus dat lijkt mij stug.
goede tip. Kreeg hem inderdaad ook niet op Fastquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef trewq het volgende:
Nieuwe build 10586.122. Alleen ik krijg hem alleen wanneer ik terugga naar de slow ring (uit fast). Hebben anderen hier ook last van?
http://www.windowscentral(...)gation&utm_source=wp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |