Gewoon een half jaar vertraging is het dan. Hoeveel ontwikkelaars hebben ze erop zitten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:25 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ga gewoon even een link droppen...
Gerucht: Microsoft brengt Windows 10-update voor oudere Lumia's in maart uit
Ik twijfel tussen MSN Weer en AccuWeather. Laatste is beter, maar heeft ads, en ik heb daar een schijthekel aan.quote:
Ik heb genoeg informatie als ik weet of het gaat regenen... Dus heel kritisch ben ik er niet op. Reclame in apps is wel storend inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen MSN Weer en AccuWeather. Laatste is beter, maar heeft ads, en ik heb daar een schijthekel aan.
Belachelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:14 schreef Gary_Oak het volgende:
http://www.windowscentral(...)ws-10-after-march-29
Het is al een tijdje door Nokia verkocht aan een stel autofabrikanten (onder andere Audi volgens mij). Als ze Windows 10 for Mobile wilden blijven ondersteunen, moesten ze de apps opnieuw ontwikkelen. Nu gebruiken ze een workaround, waardoor het blijft werken, tot deze zomer echter.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:27 schreef Isane het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Here is van Nokia of van Microsoft?
Stap voor stap gaat Windows Phone doodquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het is al een tijdje door Nokia verkocht aan een stel autofabrikanten (onder andere Audi volgens mij). Als ze Windows 10 for Mobile wilden blijven ondersteunen, moesten ze de apps opnieuw ontwikkelen. Nu gebruiken ze een workaround, waardoor het blijft werken, tot deze zomer echter.
Ik ga Transit missen.
Nou ja, de ingebouwde app van Microsoft gebruikt de kaarten van HERE. Ik vond HERE Transit gewoon lekkerder werken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:42 schreef Isane het volgende:
[..]
Stap voor stap gaat Windows Phone dood
Ah oke. naja we zien t wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou ja, de ingebouwde app van Microsoft gebruikt de kaarten van HERE. Ik vond HERE Transit gewoon lekkerder werken.
Die ingebouwde app houdt geen enkele rekeningen met vertragingen onderweg, dat is wel jammer. Hij weet wel waar vertraging is op de kaart maar bij het plannen van een route rekent het altijd zonder vertraging en geeft dus ook nooit een alternatieve route.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou ja, de ingebouwde app van Microsoft gebruikt de kaarten van HERE. Ik vond HERE Transit gewoon lekkerder werken.
Hebben ze je al gelukkig gemaakt?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die miep van de klantenservice zei dat de voorraad over uiterlijk twee weken is aangevuld. Nou, ben benieuwd.
Transit zag er ook veel gelikter uit. Nu ben ik weer gewezen op 9292, die al jaren geen update heeft gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:51 schreef -0- het volgende:
[..]
Die ingebouwde app houdt geen enkele rekeningen met vertragingen onderweg, dat is wel jammer. Hij weet wel waar vertraging is op de kaart maar bij het plannen van een route rekent het altijd zonder vertraging en geeft dus ook nooit een alternatieve route.
Here Transit was fijn in het buitenland inderdaad.
Wilde jullie nog erover updaten, ja.quote:
Misschien sparen ze eerst orders voor dat ze er "een plukje" maken. Hopelijk krijg je hem snel binnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wilde jullie nog erover updaten, ja.Maar nee, nog steeds niks.
MS gaat wel hun Maps app binnenkort updaten, zie deze reactie op reddit:quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Mooi verhaal weer, ik begin er een beetje moedeloos van te worden
quote:We have an exciting update coming soon to insider builds, including an improved drive mode. We will also be addressing other top feedback I have been collecting from you guys as well as the Windows Feedback app in this update and in updates to come. Stay tuned
microsoft kennende werkt het weer alleen als je al je instellingen op US hebt staanquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MS gaat wel hun Maps app binnenkort updaten, zie deze reactie op reddit:
[..]
Alsof HERE zo fantastisch was. Het is vooral dat het gratis is en dat de kaarten in Nederland redelijk oké zijn. Maar qua features stelt het allemaal niet zoveel voor natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:03 schreef Sloggi het volgende:
Is de standaardapp zo waardeloos dan? Het zijn precies dezelfde kaarten als HERE.
De autonavigatie werkt over het algemeen prima, enige echte verschil is dat in Here alternatieve routes gezocht konden worden bij grote vertragingen, dat mist hier wel. (Al overdreef Here de vertragingen soms ook wel leek het).quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:03 schreef Sloggi het volgende:
Is de standaardapp zo waardeloos dan? Het zijn precies dezelfde kaarten als HERE.
Volgens het topic van Windows Centrum is het een firmware-update. Vals alarm dus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:27 schreef L3viathan het volgende:
Ik krijg zowaar de w10 update binnen
Ben benieuwd of m'n telefoon daarna nog bruikbaar is
Lumia 830 btw
Ik kan die app niet vinden in de Store.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:36 schreef L3viathan het volgende:
Hmmm apart, ik moest wel via de upgrade advisor aanvinken dat ik de win 10 update wilde gaan downloaden
Zal t straks wel zien wat het uiteindelijk is geworden
Zou ik dan eindelijk "ze" kunnen typen?
Ik ook niet, maar op windowscentral stond een link naar de app en dan kun je hem wel installerenquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik kan die app niet vinden in de Store.
Ok, ik neem sowieso pas dit weekend de tijd om alles te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op windowscentral stond een link naar de app en dan kun je hem wel installeren
welke versie draai jij?quote:
Ik had WP8.1 GDR2 op m'n 830 draaien. Heb nu alleen draaiende tandwielen in beeld, dus kan je niet veel zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:34 schreef Isane het volgende:
[..]
welke versie draai jij?
Ik heb de insider versie al tijden draaien op de lumia 640 xl.
Ik heb versie:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:51 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik had WP8.1 GDR2 op m'n 830 draaien. Heb nu alleen draaiende tandwielen in beeld, dus kan je niet veel zeggen.
Ik ben al meer dan een uur bezigquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Balkje is nog geen centimeter verschoven. Dit gaat dus nog wel even duren.
Er komt schot in de zaak. Balkje is nu op 60% ongeveer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:02 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een uur bezig
Daarna moet hij nog alles gaan migrerenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:05 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Er komt schot in de zaak. Balkje is nu op 60% ongeveer.
Gelukkig heb ik tijd zat. Anders had ik niet op het magische knopje gedrukt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:08 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Daarna moet hij nog alles gaan migreren
Dat duurt minstens net zo lang
Ik hoop dat ik er "ze" voor terug krijgquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:11 schreef Isane het volgende:
Duurt even inderdaadmaja. Dan heb je ook wat
Ik hoop dat het 'wat' is inderdaad. Ben sceptisch.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:11 schreef Isane het volgende:
Duurt even inderdaadmaja. Dan heb je ook wat
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:12 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er "ze" voor terug krijg
Ik ben er wel blij meequote:Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik hoop dat het 'wat' is inderdaad. Ben sceptisch.
[..]
Wat voor telefoon heb je? Mijn 830 is niet de meest high-end telefoon natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:16 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij meewerkt wel lekker soepel allemaal. Het ziet er net allemaal wat gelikter en strakker uit
[ afbeelding ]
Lumia 640 XLquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je? Mijn 830 is niet de meest high-end telefoon natuurlijk.
Vraag 2, de start knop vasthouden. dan gaat de optie wegquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef PjotterFRL het volgende:
Mooi, ik ben er. Meteen twee vragen.
- Als ik een website pin op mijn startscherm is de tile blauw. Kan dit niet anders?
- Dat onehanded-modus gaat constant aan, kan dat uit?
Nu even verder spelen.
Ah, wat vervelend.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:08 schreef Isane het volgende:
[..]
Vraag 2, de start knop vasthouden. dan gaat de optie weg
op mijn tel nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef PjotterFRL het volgende:
Misschien ben ik aan het muggenziften, maar:
'Contact opnemen met ondersteuning' is echt heel lelijk in die applijst. Veel te lang.
Voor mijn 925 ook niet, en de kans is reëel dat 'ie nooit gaat komen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:33 schreef Revolution-NL het volgende:
Nog geen update voor mijn oldskool 820
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:34 schreef Isane het volgende:
[..]
welke versie draai jij?
Ik heb de insider versie al tijden draaien op de lumia 640 xl.
Ik heb versie:
[ afbeelding ]
Ok thnx. Ik draai een net nieuwe versie *164quote:
Omdat de 640 xl een groter scherm heeft heb ik net een paar features meer (denk ik)quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er bij jou uit dan?
Dat ziet er beter uit inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat de 640 xl een groter scherm heeft heb ik net een paar features meer (denk ik)
http://i64.tinypic.com/11wgfhs.jpg
http://i66.tinypic.com/286u748.jpg
http://i65.tinypic.com/346vurd.jpg
wie gebruikt dan ook een telefoon in het nederlandsquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef PjotterFRL het volgende:
Misschien ben ik aan het muggenziften, maar:
'Contact opnemen met ondersteuning' is echt heel lelijk in die applijst. Veel te lang.
Ik heb een 930, heb in de opties aangegeven dat ik de tekst en alles op 150% wil ipv 200%. Vind alles er nu stukken beter uitzien, met meer ruimte, ook bv 5 quick access opties in de notificatiebalk ipv 4. Erg handig!quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat de 640 xl een groter scherm heeft heb ik net een paar features meer (denk ik)
http://i64.tinypic.com/11wgfhs.jpg
http://i66.tinypic.com/286u748.jpg
http://i65.tinypic.com/346vurd.jpg
Bij mijn 930 op 150% wel, op 200% niet. Heeft dus meer te maken met je virtuele resolutie dan hoe groot je scherm is denk ik!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:12 schreef DrDarwin het volgende:
Als ik mijn L1520 (W10M) kantel in een Settings categorie krijg ik het menu in Splitscreen, dat werkt erg handig.
Maar werkt dat ook zo bij kleinere lumia's?
Een 930 is "5?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bij mijn 930 op 150% wel, op 200% niet. Heeft dus meer te maken met je virtuele resolutie dan hoe groot je scherm is denk ik!
Yes, 5" 1080p. Kan wel kloppen dat hij het op een 1520 standaard doet, toch een groter scherm uiteindelijk! Resolutiedinghen zijn zo wazig tegenwoordig...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:49 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Een 930 is "5?
Bij mijn apparaat doet ie het ook op 200% overigens.
Settings, advanced settings, privacy and services, search in the adress bar with Bing, en dan Change.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:09 schreef Jovatov het volgende:
Vind vooral het splitscreen in Outlook erg mooi.
Wel missen de websites die ik naar start heb gepind heb nu plaatjes, en ik krijg het ook niet voor elkaar om in Edge standaard via Google te zoeken? Er is wel een settingsmenu, maar daar kan ik alleen voor Bing kiezen. Ik zie niet hoe ik daar Google kan toevoegen?
volgens mij moet je eerst een keer op google.nl geweest zijn zodat er een provider beschikbaar komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:09 schreef Jovatov het volgende:
Vind vooral het splitscreen in Outlook erg mooi.
Wel missen de websites die ik naar start heb gepind heb nu plaatjes, en ik krijg het ook niet voor elkaar om in Edge standaard via Google te zoeken? Er is wel een settingsmenu, maar daar kan ik alleen voor Bing kiezen. Ik zie niet hoe ik daar Google kan toevoegen?
Dat was hem, thanksquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij moet je eerst een keer op google.nl geweest zijn zodat er een provider beschikbaar komt.
Nope.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:12 schreef DrDarwin het volgende:
Als ik mijn L1520 (W10M) kantel in een Settings categorie krijg ik het menu in Splitscreen, dat werkt erg handig.
Maar werkt dat ook zo bij kleinere lumia's?
Dit. Erg jammer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:09 schreef Jovatov het volgende:
Wel missen de websites die ik naar start heb gepind heb nu plaatjes
Te klein qua wat? Schermgrootte en resolutie of qua opslag en geheugen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef tailfox het volgende:
Mijn 535 is echt te klein voor windows 10
Ontdek nu die 150% optie pas. Nice!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bij mijn 930 op 150% wel, op 200% niet. Heeft dus meer te maken met je virtuele resolutie dan hoe groot je scherm is denk ik!
Ik krijg bij een update inderdaad altijd te zien dat'ie pas kan beginnen bij minimaal 40% batterij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:23 schreef clixplicity het volgende:
Gisteren geïnstalleerd... kreeg de 107 versie. Inmiddels probeer ik 164 te installeren maar dat wil nog niet lukken. Bij telefoonupdates wordt aangegeven dat 164 klaar staat, maar als ik op Nu installeren klik, krijg ik héél kort de tekst 'Installatie van updates voorbereiden: 0%' te zien en vervolgens gebeurt er niks. Misschien even wachten tot mijn telefoon verder is opgeladen (inmiddels 31%)?
Die werkt niet helemaal lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:17 schreef JDude het volgende:
Leuk, die dataverbruiksmeter. Maar om nou bij 4,38 van de 10 verstookte GB's al te zeggen dat ik bijna aan m'n limiet zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |