HAns Teeuwen is geen eens grapig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Die laatste show van 'm toch? Die was kut en ik heb 'm nog live gezien toen
Altijdquote:
Ik wil ernaast kruipen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Die ligt na die rosé'tjes lekker op bed denk ik
Jij weetquote:
Maar moet ik nu een stuk pudding greumelen pakken of niet, dat is een dilemma waar ik mee leef.quote:
Zo mn volgende gladiator maar weer open trekken!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het juiste inzicht gekregen.. Alles begint te zweven voor mij...
Altijd, die moet je altijd pakkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bekeek je fobo, limburg... Denk je dat ik stuk pudding greumelen moet pakken, er ligt nog een halve pudding greumele.
Den goa ich det maar uns doan joa.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Altijd, die moet je altijd pakken
Gast, natuurlijk moet je die pakkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar moet ik nu een stuk pudding greumelen pakken of niet, dat is een dilemma waar ik mee leef.
Heb jij echt geen vriendje?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Altijd, die moet je altijd pakken
Ik kan koom lopen, kan bijna niks een boek uitgelezen maar kan er niet eens over nadenkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:49 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zo mn volgende gladiator maar weer open trekken!!
Ik ben blij dat bier mij weer helder kan laten denken
Ik heb er ook geen seconden om gelachen..quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
HAns Teeuwen is geen eens grapig.
Maagd, 2 zolderkamers, lang haar en ik luister naar metal.quote:
Iemand had zichzelf doodgezopen toch? En dat was het eindequote:Op zaterdag 19 december 2015 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik kan koom lopen, kan bijna niks een boek uitgelezen maar kan er niet eens over nadenken
Zo zuipen maar ik zit fucking volquote:
Deze blijft ook lachen !!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:51 schreef renwan het volgende:
In zijn eerste 4 shows was Hans nog wel grappig, daarna niet meer
Hij vindt zichzelf nog wel grappig..quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:51 schreef renwan het volgende:
In zijn eerste 4 shows was Hans nog wel grappig, daarna niet meer
Ik kan er niks aan doen dat je vol zit, maar je maakt me zo natquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zo zuipen maar ik zit fucking vol
Wat een bummer, getrouwd en al zekerquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maagd, 2 zolderkamers, lang haar en ik luister naar metal.
I've got it all baby
quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maagd, 2 zolderkamers, lang haar en ik luister naar metal.
I've got it all baby
Is hij bier aant spillen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat je vol zit, maar je maakt me zo nat
Ik ben 18quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een bummer, getrouwd en al zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |