Zie ik daar mijn staf?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]![]()
Baas
Goeie trein passagiers ook!
Kom je zo bij me liggen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
Het was geweldig Geerd en niet-Geerds, maar ik ga slapen
Uiteraard, de andere heeft iets wat op leeuwenmanen lijkt dus denk dat wij daar staan te chillen.quote:
Details hequote:Op zaterdag 19 december 2015 22:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard, de andere heeft iets wat op leeuwenmanen lijkt dus denk dat wij daar staan te chillen.
Ik heb ze afgeleid met "slapen"quote:
Veel plezier met Remqo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb ze afgeleid met "slapen"
Maar wij weten wel beter Remmie
Zaterdagavond, uurtje of 11, jij een beetje aangeschoten en ik lig naakt op je te wachten![]()
![]()
Dolle pret weerquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zaterdagavond, uurtje of 11, jij een beetje aangeschoten en ik lig naakt op je te wachten![]()
![]()
Bekeek je fobo, limburg... Denk je dat ik stuk pudding greumelen moet pakken, er ligt nog een halve pudding greumele.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
![]()
Hans Teeuwen verkiezen boven het Geerd Café ik ga voor je bidden tot Geerd man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:44 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ja man ik was Hansje Teeuwen kijken.. maarja nu niet meer.. BIER!!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
Geerds uitspraak in paint:
Wel ff in een spoilerMoet in de OP!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Ja ik vinnet saai worden nu.. ik heb ingezien dat ik toch in het cafe moet zijn!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hans Teeuwen verkiezen boven het Geerd Café ik ga voor je bidden tot Geerd man.
Gelukkig heb je het juiste inzicht gekregen.. Alles begint te zweven voor mij...quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ja ik vinnet saai worden nu.. ik heb ingezien dat ik toch in het cafe moet zijn!!
Die laatste show van 'm toch? Die was kut en ik heb 'm nog live gezien toenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ja ik vinnet saai worden nu.. ik heb ingezien dat ik toch in het cafe moet zijn!!
Die ligt na die rosé'tjes lekker op bed denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |