quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat een pussy tegen mods zeg
Zo hoort het leef en laat leven,quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verbaast me wel aan hem hoe hij zich razendsnel impopulair kan maken bij bepaalde users.
Soms heeft hij gewoon een corrigerende tik tegen z'n snavel nodig, maar ach, tegen mij doet hij normaal dus waarom zou ik moeilijk tegen hem gaan doen?
PausNicolaasquote:
Geerd heeft gesprokenquote:
Genoteerd!quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD HEEFT GESPROKEN SNEL PROFETEN SCHRIJF DIT IN JULLIE BOEK!
Afro-american bedoel jequote:Op zaterdag 19 december 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij deed ook normaal tegen mij toen ik nog zwart was.
Een paint! Waar Geerd leef en laat leven op schrijftquote:
Moet je al slotjes bijkopen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van mij hebben ze mod gemaakt![]()
En met Guus heb ik verder niet zo'n probleem
Nee, Aboriginalquote:
Jij bent de almachtige Geerdquote:
IK je weet toch!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik denk dat ik zometeen met een zwaard mezelf de volgende koning Arthur ga noemen en een stukje Engeland opeis. Wie wil mijn diplomaat zijn?
Wat een gek!quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
Remmie heeft eens een bijna dodelijke spin over zich heen laten lopen. En Remmie maakt paints. En Remmie is knap.
Remmie adoratiepost
Geerd de tranen rollen over mijn wangen! Zo'n barmhartige God, zo'n vriendelijke gast! GEERD JE BENT EEN HELD!quote:
Helemaal.mee eens, ik ben ontzettend bang voor zequote:
Ik weet wel iets leuks, ga aan de slagquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een paint! Waar Geerd leef en laat leven op schrijftDat moet ooit eens lukken man als je zeeën van tijd hebt over een paar maanden.
Ik moet er als man ook niks van hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Helemaal.mee eens, ik ben ontzettend bang voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |