best flink, best flink.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Goed jongen
Ben je nog aan het zuipen?
Meisjes achitig type met roosje in der haar !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe ze er uit zien of voor moet stellen.
Ligt eraan...quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maar als Geerd rukt, moeten we ook rukken toch?
Jaquote:
Ja is goed, zal hem hier achter de receptie even eruit slingerenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Veel plezier hodenpijl...quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
kutzooi ik moet naar die verjaardag. Pluspunt is gratis bier!
Groetjes!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja is goed, zal hem hier achter de receptie even eruit slingeren
nice baasquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja is goed, zal hem hier achter de receptie even eruit slingeren
Dankjewelquote:
Heb hier wel een collega, ze is er nu niet, waarvoor ik 'm wel eruit zou slingeren hoorquote:
Gewoon 24/7 fappenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
PausNicolaasquote:
Het verbaast me wel aan hem hoe hij zich razendsnel impopulair kan maken bij bepaalde users.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Guus is hier een paar keer komen trollen, sindsdien mogen we hem niet meer zo. Net als Joezi, irritant ventje
Ja dat hoort erbij !!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je heeeeel veel moet plassen als je alcohol drinkt?
Wat een pussy tegen mods zegquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verbaast me wel aan hem hoe hij zich razendsnel impopulair kan maken bij bepaalde users.
Soms heeft hij gewoon een corrigerende tik tegen z'n snavel nodig, maar ach, tegen mij doet hij normaal dus waarom zou ik moeilijk tegen hem gaan doen?
Wat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Jongens hebben jullie het hek van de geheime basis ook al gefixt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |