Ja herkenbaar, als er bier bij komt kijken heb ik een blaas ter grootte van een erwtquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit. Maar ik pis nog vaker dan mijn vrienden die evenveel zuipen
Niets mis meequote:
Is leukquote:
We hebben het er toch voor over he. Het hemelse bierrrquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, als er bier bij komt kijken heb ik een blaas ter grootte van een erwt
De SC wel want daar zit Guus, voor de rest kom ik er met regelmaat en ben ik natuurlijk uitgeroepen tot modeluser!quote:
Ja alleen als je in zo'n kroeg bent waar je elke keer 50 cent moet betalen om te pissen dan pis je jezelf armquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
We hebben het er toch voor over he. Het hemelse bierrr
Ja gvd wat een kutstreek is dat zeg. Met die shagrokende tokkie aan zo'n tafeltjequote:Op zaterdag 19 december 2015 22:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja alleen als je in zo'n kroeg bent waar je elke keer 50 cent moet betalen om te pissen dan pis je jezelf arm
Van mij hebben ze mod gemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:59 schreef renwan het volgende:
[..]
De SC wel want daar zit Guus, voor de rest kom ik er met regelmaat en ben ik natuurlijk uitgeroepen tot modeluser!
Daar ging het misquote:
Ik sta in US een paar delen terug en heb een foboquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heeft IfImJamesDean al pics gestuurd die ik gemist heb?
Misschien moeten ze dat onderhand even herzien met al dat genachtbraak van je.. niet bevoordelijk voor beginnende usersquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:59 schreef renwan het volgende:
[..]
De SC wel want daar zit Guus, voor de rest kom ik er met regelmaat en ben ik natuurlijk uitgeroepen tot modeluser!
oh sryquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik sta in US een paar delen terug en heb een fobo
Guus is hier een paar keer komen trollen, sindsdien mogen we hem niet meer zo. Net als Joezi, irritant ventjequote:Op zaterdag 19 december 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van mij hebben ze mod gemaakt![]()
En met Guus heb ik verder niet zo'n probleem
Awhh je bent kjoetquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik sta in US een paar delen terug en heb een fobo
Mijn posts in KLB bevatten meestal nog wel iets van inhoud, ook midden in de nachtquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:02 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat onderhand even herzien met al dat genachtbraak van je.. niet bevoordelijk voor beginnende users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |