128bpm issiequote:Op zaterdag 19 december 2015 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
origineel van deadmau5 is wel effe wat beter.
of effe kunnen aankondigen, zoiets...quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Man dat hadden ze ook wel wat geleidelijker mogen veranderen.
Dat sapjesalarm mag er best uit van mij want, tsja ik kan nou niet echt vrolijk worden van 3 volwassen mannen die als kleuters gaan janken dat het niet lekker is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
of effe kunnen aankondigen, zoiets...
Zoekt Domien niet uit, altijd de muziekredactie. Iets met formatquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:28 schreef Kyran het volgende:
Domien draait wel echt lekkere nummers
Ik denk nog steeds dat dat wel meevalt, mensen en bedrijven doen toch wel die acties om in te zamelen. Maar voorgaande jaren had ik het gevoel dat je op de radio naar een compleet ander iets zat te luisteren dan als je op tv meekeek. Nu ligt het wat meer op één lijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:26 schreef Stickertje het volgende:
led zeppelin![]()
Maar een goede sfeer & een leuke programmering haalt misschien mensen ook over om geld over te maken, ze benadelen alleen het doel waarvoor ze dit doen. Ben wel benieuwd naar de tussenstand straks.
Het is wel echt doodsaai om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat het allemaal gedaan is om het weer "radiovriendelijk" te maken.
Heb nu gedurende de dag veel alleen maar geluid gehad en in vergelijk met voorgaande jaren was dat wel een stuk leuker.
Heloefquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel echt doodsaai om naar te kijken.
Edwin weet ze wel te vinden hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:33 schreef DaMook het volgende:
Dat blondje buiten dat meezingt heb ik nu al meerdere keren in beeld gezien.
Dat is niet veranderdquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Edwin weet ze wel te vinden hoor.
het doodsaai noemen is een beetje overdreven...quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie nu niet veel anders dan als ik normaal naar de webcam kijk, alleen staat de studio nu op een plein met mensen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het doodsaai noemen is een beetje overdreven...
Dan schakel weg. Gelukkig heb je meerdere optiesquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het nog steeds ok. Alleen gebeurt er in tegenstelling tot voorgaande jaren heel weinig. Normaal kwam er iedere 10 minuten wel iemand binnenstormen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dan schakel weg. Gelukkig heb je meerdere opties
Waar ze amper aandacht aan gevenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie nu niet veel anders dan als ik normaal naar de webcam kijk, alleen staat de studio nu op een plein met mensen.
Heb wel het idee dat ze dit jaar iets makkelijker zijn toch met nummers. Veel directe requests die ze draaien en dan met name ook Domienquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:29 schreef freek1986 het volgende:
[..]
Zoekt Domien niet uit, altijd de muziekredactie. Iets met format
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |