Ja, maarja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je vond hem toch te verlegen?
Ik drink waterquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wat doe jij? Zover reikt mijn kennis Zweeds niet
En dan van "ja jullie mannen denken maar aan 1 ding!"quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk alle vrouwen zijn hetzelfde alleen pik denken ze aan.
Ik ben altijd verbaasd dat sommigen zoveel posts weten te behalen, dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgtquote:
En die Zweed danquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee gewoon vluggertje voor de kerstdagen
Ik eerst ook, toen kwam ik in deze SC terechtquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben altijd verbaasd dat sommigen zoveel posts weten te behalen, dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt
Die hoeft niks te weten!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik eerst ook, toen kwam ik in deze SC terecht
Gewoon: alles kut enterquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben altijd verbaasd dat sommigen zoveel posts weten te behalen, dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt
Opportunisatiequote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zweed is in Zweden, wat heb ik daaraan. Hij is zomerscharrel.
Ik zal het niet ontkennen maar mijn ervaring na mijn laatste vriendin is dat hoe lief een meisje ook lijkt ze zijn blijkbaar toch allemaal in staat je te backstabbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen Roosje is te vertrouwen!
Fuck man, ik vertrouw opso sowieso voor geen meter, maar bij haar zie je dat op het eerste gezicht, nadat ze ook maar 4 woorden uit haar toetsenbord slaat... Maar wel klote man drink vanavond maar wat pils man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zal het niet ontkennen maar mijn ervaring na mijn laatste vriendin is dat hoe lief een meisje ook lijkt ze zijn blijkbaar toch allemaal in staat je te backstabben
Opso is ook duidelijk niet te vertrouwen, dat is eigenlijk wel beter want dan ben je op je hoede. Als je een lief meisje hebt dan laat je je guard down en voor je het weet heb je een mes in je rugquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man, ik vertrouw opso sowieso voor geen meter, maar bij haar zie je dat op het eerste gezicht, nadat ze ook maar 4 woorden uit haar toetsenbord slaat... Maar wel klote man drink vanavond maar wat pils man.
Fuck ja... Dat is echt klote, ging ze ervandoor met een ander man?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso is ook duidelijk niet te vertrouwen, dat is eigenlijk wel beter want dan ben je op je hoede. Als je een lief meisje hebt dan laat je je guard down en voor je het weet heb je een mes in je rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |