quote:De uitslagen (die je momenteel op welke zender dan ook ziet) gaan dmv exit polls, maw die lopen voor op de officiele uitslagen. Die getallen die je ziet zijn officiele getelde stemmen, maar die hoeven dus niet synchroon te lopen met de exit polls, dat hangt er maar net van af van welke county in die staten de stemmen als 1e binnen komen.
Op 08 november 2000 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar hoe zit dit dan? Ik heb blijkbaar niet zo opgelet bij geschiedenis toen we dit behandelden...winner declared
Bush 118,747 50%
Gore 113,203 48%
Als de Exit Polls een duidelijk verschil laten zien, dan 'geven' ze de staat al officeus aan de winnaar, bij staten die 'to close to call' zijn zullen ze eerst een hoop stemmen echt moeten tellen voordat ze daarover echt iets zeggen kunnen.
Tizz spannend, alhoewel, 't begint er goed uit te zien voor Gore!
quote:Had je eerder moeten doen joh!
Op 08 november 2000 02:20 schreef Ritalin het volgende:
Gore gaat zeker winnen, iemand wedden?Ik zet 50,- in
Wat vinden jullie van de stelling: je kan beter een domme president kiezen (zoals Carter, Kennedy, Reagan) want die laten zaken over aan experts, waar een intelligente president zich overal mee bemoeit.
quote:En daar moet ik nu over denken en praten?
Op 08 november 2000 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, lekker...geld inzetten als het al voor een groot deel bekend is![]()
Wat vinden jullie van de stelling: je kan beter een domme president kiezen (zoals Carter, Kennedy, Reagan) want die laten zaken over aan experts, waar een intelligente president zich overal mee bemoeit.
130 Bush
119 Gore
quote:
Op 08 november 2000 02:23 schreef Ritalin het volgende:
haha kozzmic lees de ondertitel eens
is dat toeval?
quote:Is ook zo, zeker in Amerika waar een president niets anders als een image is. Hoe dommer hoe beter, daar kunnen de burgers van alles op projecteren terwijl de geheime en andere 'diensten' ondertussen aan de touwtjes trekken. Enige zorg is dat ie z'n gulp dichthoudt.
Op 08 november 2000 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, lekker...geld inzetten als het al voor een groot deel bekend is![]()
Carter werdt overigens net niet genoemd als zijnde dom (ik neem aan dat je het over Barend en van Dorp hebt) dat was Kennedy!
quote:* Kozzmic zapt door naar BBC1
Op 08 november 2000 02:33 schreef Kozzmic het volgende:
* Kozzmic zapt van CNN via NL2 naar RTL4
Tussenstand die hier gegeven wordt:
Gore 142
Bush 130
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 08-11-2000 02:39]
quote:Dat was een liedje van de Stones
Op 08 november 2000 02:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
waarom draait RTL4 nu Star Wars muziek?
quote:nee, daarna, tijdens dat filmpje van Rodd
Op 08 november 2000 02:35 schreef yvonne het volgende:
Dat was een liedje van de Stones
Maine welke voor Bush leek is voor Gore, 3 kiesmannen voor Gore, 1 voor Bush, daar Maine (en Nebraska) geen 'winners takes all' systeem hebben (het blijven Gekken, die Amerikanen)
quote:NL2 geeft dus
Op 08 november 2000 02:34 schreef Kozzmic het volgende:
* Kozzmic zapt door naar BBC1Tussenstand die hier gegeven wordt:
Gore 142
Bush 130
Bush 130
Gore 122
quote:en ik begrijp er steeds minder van...
Op 08 november 2000 02:39 schreef DIGGER het volgende:
Maine welke voor Bush leek is voor Gore, 3 kiesmannen voor Gore, 1 voor Bush, daar Maine (en Nebraska) geen 'winners takes all' systeem hebben (het blijven Gekken, die Amerikanen)
hey, hoi popje!!
Gore 146
Bush 130
Kan niet zo snel zien welke staten het verschil maken met de tussenstand van CNN en NL2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |