Ik heb deze week een leuke kwis gedaan online, wie het beste bij je ideeën zou passen. Verdorie, was wel leuk geweest om even snel die link hier te zetten. Ik moest stemmen op eh...eh...nou ja, die van The Greens, zeg maar Groen Links maar dan nog kanslozer. Tussen Bush en Gore was het kiezen verder niet moeilijk: overduidelijk Gore. Ik had maar iets van 15% gemeen met Bush en 80% met Gore.
quote:Ralph Nader
Op 08 november 2000 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest stemmen op eh...eh...nou ja, die van The Greens, zeg maar Groen Links maar dan nog kanslozer.
quote:Die ja!
Op 08 november 2000 00:48 schreef DIGGER het volgende:
Ralph Nader
het kost klauwen met geld, ik geloof 3 miljard dollar...
en wat heb je dan??
of een verschrikkelijke saaie nerd luisternd naar de naam Bore...
of een coke snuivende, drinkende miljonairs zoon van niet echt intelligent gehalte die wat met een honkbal team heeft mogen spelen en op zijn 40e god heeft gevonden.
Ze kunnen net zo goed een buikspreekers pop kanditaat stellen, als die het goed doet op TV dan kiezen ze hem ook nog, en dan die programma's van die twee, het is dat er boven staat of het van de democraten of van de republiekijnen is, anders zie je het verschil niet.
Die hele verkiezing wordt beheerst door de media, als tegenwordig een lincon of washington zou meedoen zouden die weggehoont worden, die zouden het niet goed voor de media doen.
het gevolg is dat de echte goede kandidaten het nooit zo ver brengen, en dat er altijd maar wordt gekozen voor de middenmaat, is wel zo veilig.
* Juan Zueco is bang dat hij morgen weer eens te laat op z'n werk komt.....
Als blijkt dat Bush gaat winnen dan hoop ik nog wel enkele uurtjes slaap mee te pikken.
Ieder land krijgt de regering/regeerder die zij verdient.
Je kunt natuurlijk ook op http://www.cnn.com kijken voor de algemenere index.
Barend en van Dorp is trouwens wel leuk.
Het zal met name gaan om Tennesse, Pensylvania, Michigan en Florida. Ben erg benieuwd.
Tot nu toe heeft Bush 54 kiesmannen, Gore 3
quote:YESSSSSSS!!!!!!!
Op 08 november 2000 01:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gore heeft Florida!!!
Beetje paniekerige reakties af en toe richting de regie, dat wel, lachûh
winner declared
Bush 118,747 50%
Gore 113,203 48%
quote:euhm
Op 08 november 2000 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar hoe zit dit dan? Ik heb blijkbaar niet zo opgelet bij geschiedenis toen we dit behandelden...
winner declared
Bush 118,747 50%
Gore 113,203 48%
Bush heeft 121 kiesmannen nu
Gore heeft 119 kiesmannen nu
Bush wint Texas, Oaklahoma, Missisippi, Kansas en Noth Carolina, maar Missouri, Tennessee, Pensylvania, Maine allen to close to call.
Begint er wel goed uit te zien voor Gore. Bush 121, Gore 119. Maar Staten die de republikeinen vrij makkelijk leken te winnen staan nog op 'to close to call' dus dat is ene goed teken voor Gore...
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 08-11-2000 02:13]
quote:Euh, aantal stemmen ofsow?
Maar hoe zit dit dan? Ik heb blijkbaar niet zo opgelet bij geschiedenis toen we dit behandelden...
winner declared
Bush 118,747 = 50% ?
Gore 113,203 = 48% ?
En Gore gaat nu een inhaalslag aan, 121 kiesmannen voor Bush en 119 kiesmannen Gore hoorde ik net.
[edit] woops, verkeerd verstaan, moet m'n oren maar weer eens laten uitspuiten
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 08-11-2000 02:06]
quote:Woordje tekst was weggevallen, het ging over Florida
winner declared
Bush 118,747 50%
Gore 113,203 48%
Enne...ik ben aan het lezen, fantoompijn hahaha (en nu dapper allemaal naar het literatuurforum toe om mee te doen). Ik heb icq en irc dus niet aan.
quote:tssk
Op 08 november 2000 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het geprobeerdmaar dat @$%! email adres werkt niet. barendenvandorp@rtl4.nl zou goed moeten zijn. Kan iemand anders een mailtje sturen?
Enne...ik ben aan het lezen, fantoompijn hahaha (en nu dapper allemaal naar het literatuurforum toe om mee te doen). Ik heb icq en irc dus niet aan.
[offtopic]
owja, morgenavond ben ik weg
[/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 08-11-2000 02:19]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |