Het is hbo, en als niemand het deed zou universiteit weinig zin hebben, net zoals dat er geen mbo mensen zijn. Als je dit niet begrijpt ben je fundamenteel al oerdom.quote:
Kijk dat sinasappel huidje danquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso is een zee-olifant:
[ afbeelding ]
Ga dan gewoon slapen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja heb geen middagdutje gehad
Daar is zeker wel wat mee te behalen/quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik moet chicks gaan hosselen met mijn poëzie.
Geen idee, alcohol en geen zak te doen hebben man... Had ik maar daadwerkelijk talent...quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar is zeker wel wat mee te behalen/
Hoe komt dat dat je dat zo kan?
Ik denk dat je al aardig op weg bentquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen idee, alcohol en geen zak te doen hebben man... Had ik maar daadwerkelijk talent...
Bedankt man ik moet blijven oefenen, en misschien eens serieus gaan dichten en wat dichtenbundels lezen dat doe ik te min.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat je al aardig op weg bent
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik moest denken aan jouw ui
http://www.dumpert.nl/med(...)sche_vechtstijl.html
Kun je zweedse mannen neuken, en 8 jaar later sta je met een kort pittig kapsel in de keuken! Hah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |