Je hebt mij nogquote:
Beroepen die je nog kan uitvoeren als beroepsdrinker:quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat kan er nou gebeuren? Dat de boel in de fik vliegt? Brandalarm maakt me dan wel wakker
Vast aan het fappen op Jennifer Lawrence hequote:
Tijd dus om een alcoholist te wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beroepen die je nog kan uitvoeren als beroepsdrinker:
- Bewaker.
- Suppoost.
- Rijinstructeur.
- Toiletjuffrouw.
Barman!quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
- Bewaker.
- Suppoost.
- Rijinstructeur.
- Toiletjuffrouw.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Vast aan het fappen op Jennifer Lawrence he
- Hoofdconducteurquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
- Bewaker.
- Suppoost.
- Rijinstructeur.
- Toiletjuffrouw.
DerRabbit zei ooit wat anders, maar die zal ik ook onthouden ja.quote:
Radio-DJ zou lachen zijn ja. Allemaal verzoekjes opvragen en vervolgens je eigen zooi draaien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
- Hoofdconducteur
- Minister President
- RadioDJ
quote:
Ging jij niet palen uh slapen =quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
- Hoofdconducteur
- Minister President
- RadioDJ
Het mag meestal niet nee maar bier tappen terwijl je straalbezopen bent lukt, andere dranken schenken ook en geld aannemen kun je ook wel. De kassa rekent uit wat je terug moet geven dus het enige wat je moet kunnen is geld herkennen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
DerRabbit zei ooit wat anders, maar die zal ik ook onthouden ja.
[..]
Radio-DJ zou lachen zijn ja. Allemaal verzoekjes opvragen en vervolgens je eigen zooi draaien.
In plaats van fappen en FOK!ken kun je ook gewoon over je vriendin heen hequote:
Ik heb eigenlijk nog nooit tegen een dame gezegd ik vind je leuk,quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:13 schreef renwan het volgende:
[..]
In plaats van fappen en FOK!ken kun je ook gewoon over je vriendin heen he
Zou raar zijn als je iets schenkt wat je zelf niet zou drinken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:12 schreef renwan het volgende:
Het is zeker mogelijk en daarbij word je soms als barman aangemoedigd om juist te drinken
Moet ik zeker weer eerst 'verrassing' roepenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:13 schreef renwan het volgende:
[..]
In plaats van fappen en FOK!ken kun je ook gewoon over je vriendin heen he
Ik vind je leuk, ik vind je lief, ik vind je mooi, ik hou van je.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit tegen een dame gezegd ik vind je leuk,
is het al zo erg?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:15 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Moet ik zeker weer eerst 'verrassing' roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |