Ga nou niet ontkennen dat je het hebt smerige hontquote:
Wat ga je morgenvroeg doen dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
If onlyNeuh, moe. En anders rol ik er morgen weer zo laat uit
Dat niet.. maar veel doe ik er niet mee eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga nou niet ontkennen dat je het hebt smerige hont
quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
Koffie drinken! Zie er nu al naar uit.
Kun je nu toch beter bier drinken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
Koffie drinken! Zie er nu al naar uit.
Qftquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je nu toch beter bier drinken?
En toch vind ik overal foto's van jou op mijn smoelenboek, wat is dat tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat niet.. maar veel doe ik er niet mee eigenlijk
Niemand haat op koffie !@quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
Niet haten op koffie, koffie trekt mij de nacht door
Sterkte jong0n.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
Niet haten op koffie, koffie trekt mij de nacht door
Die heb ik er meestal nooit zelf neer gezet maar word ik getagd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
En toch vind ik overal foto's van jou op mijn smoelenboek, wat is dat toch
Vuile ontkennertquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:05 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Die heb ik er meestal nooit zelf neer gezet maar word ik getagd.
Wat ga je spelen?quote:
Betaald bier drinken, dat zou echt een droom zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:05 schreef renwan het volgende:
Stel je voor dat ik nu mocht drinken dan had ik om 3 uur op de grond van de receptie in slaap gevallen en mocht de ochtendreceptie me wakker maken om naar huis te gaan
Wat kan er nou gebeuren? Dat de boel in de fik vliegt? Brandalarm maakt me dan wel wakkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Betaald bier drinken, dat zou echt een droom zijn.
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |