SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jacques is gewoon aan het hallucineren op dit moment.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Jacques is gewoon aan het hallucineren op dit moment.![]()
v Gerwen heeft nog meer moeite zn eigen legs te houden dan te breken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Qua niveau of cup?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
Eidams doet me denken aan Karin KrappenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
Eidams doet me denken aan Karin Krappen![]()
![]()
Nu moest ik denken aan Karin Krappen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
Eidams doet me denken aan Karin Krappen
Dankjewel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
effe 127 uit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeker ook op Francis Hoenselaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Karin Krappen... mooi was die tijd. Toen trok ik me nog echt op dartsspeelstersSadness.
oooohRED ONS HENNIEGOD![]()
Op wie het meest?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Karin Krappen... mooi was die tijd. Toen trok ik me nog echt op dartsspeelstersSadness.
Playboy met Mieke de Boerquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat werd een paar maanden geleden ook gezegd op den foksquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vond die vrouw van Peter Manley ook wel een heet wijf.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja op Hoenselaar en Gulliver zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
Op de World Masters deden er 2 Japanse vrouwen mee waar ik wel opgewonden van raakte.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee op die wat oudere damens. Maar kom niet meer op de namenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja op Hoenselaar en Gulliver zeker?Die moeder van die darter wat kanker had bijvoorbeeld...
U MAD?![]()
Of Anne Kirk. Die gooide de pijlen van achter haar oren weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja op Hoenselaar en Gulliver zeker?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Captain Kirk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Of Anne Kirk. Die gooide de pijlen van achter haar oren weg.
Ik kan me nog herinneren dat op de Dutch Open ooit de tante of (schoon)moeder van Jelle Klaasen meedeed.![]()
De moeder van Shaun Greatbatch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee op die wat oudere damens. Maar kom niet meer op de namenDie moeder van die darter wat kanker had bijvoorbeeld...
Saturday December 19
Phil Taylor v Ono/Tagarao![]()
Alle seeds doorquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:38 schreef Nober het volgende:
Saturday December 19
Phil Taylor v Ono/Tagarao![]()
Eens, al heb ik Painter echt al heel lang niet zien gooien maar dan nogquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De moeder van Ted Hankey was ook wel een GILF.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is die dood dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
De moeder van Ted Hankey was ook wel een GILF.U MAD?![]()
Prachtige bovenarmenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
De moeder van Ted Hankey was ook wel een GILF.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Viljanen is geen Komula.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want? Viljanen is echt bagger.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit gaat even iets minder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
het kan nog[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wachten tot het moment komt dat Sjak zegt dat het nog niet klaar isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Wachten tot het moment komt dat Sjak zegt dat het nog niet klaar is![]()
![]()
daar is ie alquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Wachten tot het moment komt dat Sjak zegt dat het nog niet klaar is![]()
Painter is ook niks meer, dus ga ik voor Viljanen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want? Viljanen is echt bagger.![]()
Aardig baantje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Mieke werkt tegenwoordig bij Brunel
https://www.linkedin.com/in/mieke-de-boer-b858b421
Lijkt me alleen zo ongemakkelijk als je naast haar zit op kantoor. Vijftig keer op afgetrokken en daar zit ze dan; je baas.U MAD?![]()
Painter hebben we sinds vorig jaar niet meer zien gooien evenals Viljanen (dat was lachwekkend tegen Stein).quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Painter is ook niks meer, dus ga ik voor Viljanen.![]()
MvG ontsnapt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lijkt me wel een aardig gespreksonderwerp voor bij de koffieautomaat "Heb je nog steeds zo een lange kut Mieke?"quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aardig baantje.
Lijkt me alleen zo ongemakkelijk als je naast haar zit op kantoor. Vijftig keer op afgetrokken en daar zit ze dan; je baas.![]()
Die Eidams pakt zomaar een leg.
Dit moet MvG niet over zich heen laten gaan.Children of the night. What music they make.![]()
Absoluut.quote:
Tis nog rustig, al helpt het niet mee dat VI vanavond was.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aardig baantje.
Lijkt me alleen zo ongemakkelijk als je naast haar zit op kantoor. Vijftig keer op afgetrokken en daar zit ze dan; je baas.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Legendary.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt me wel een aardig gespreksonderwerp voor bij de koffieautomaat "Heb je nog steeds zo een lange kut Mieke?"Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lol.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit deed ie wel aardig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt me wel een aardig gespreksonderwerp voor bij de koffieautomaat "Heb je nog steeds zo een lange kut Mieke?".!!
Ik weet niet hoor. Maar als je in de PB hebt gestaan kun je je toch eigenlijk nooit meer onder mannen vertonen zonder gene...
Ik bedoel... ze is senior account manager (of geweest). Dat is best een aardige baan. Hoe kun je nou respect afdwingen als elke kerel aan de vergadertafel weet dat je een lange kut hebt.U MAD?![]()
ser is pure aidsquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut.
Tis nog rustig, al helpt het niet mee dat VI vanavond was.![]()
Die Duitser heeft echt een teringvieze buik trouwens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoi Zjakseneggerquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Als we het toch over verrassingen hebben.... Dit zou wel de sensatie van het jaar zijnLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Raar postuur man.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Duitser heeft echt een teringvieze buik trouwens.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als accountmanager moet je klanten binnen halen. Daar kan die lange kut nou juist wel weer een hulpmiddel zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!
Ik weet niet hoor. Maar als je in de PB hebt gestaan kun je je toch eigenlijk nooit meer onder mannen vertonen zonder gene...
Ik bedoel... ze is senior account manager (of geweest). Dat is best een aardige baan. Hoe kun je nou respect afdwingen als elke kerel aan de vergadertafel weet dat je een lange kut hebt.![]()
....het is een darterquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Duitser heeft echt een teringvieze buik trouwens.![]()
Die gaan we nooit meer zien op een WK.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef Caland het volgende:
Je ziet aan alles dat die Eidams potentie heeft
Wedden.U MAD?![]()
KOEKOEKOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
b.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEb.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEOG{JWEGO{EJWGb.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEOG{JWEGO{EJWGb.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEOG{JWEGO{EJWGb.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEOG{JWEGO{EJWGOG{JWEGO{EJWGReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMENReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Watquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
b.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEb.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEOG{JWEGO{EJWGb.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEOG{JWEGO{EJWGb.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEOG{JWEGO{EJWGb.qe,wp[gojwqeo[gjqwGWEGMOWEGJWEOG{JWEGO{EJWGOG{JWEGO{EJWG![]()
ja maar het is echt een buik die er onderuit zakt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
WK frikadellen eten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gaan we nooit meer zien op een WK.
Wedden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eidams is als een ware Fuhrer het publiek aan het opjutten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een echte "barney" zoals het in jargon heet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja maar het is echt een buik die er onderuit zakt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zit in het bloed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Eidams is als een ware Fuhrer het publiek aan het opjutten.Children of the night. What music they make.![]()
koekoek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
fijn dat de score goed in beeld staat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
fijn dat de score goed in beeld staat
U MAD?![]()
ben benieuwd wie er beter voor staat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
fijn dat de score goed in beeld staatChildren of the night. What music they make.![]()
schrijf je niet mee?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
fijn dat de score goed in beeld staat![]()
![]()
Ad zou zich afgevraagd hebben of hij 180 ging gooienLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
Het vetpercentage van die Eidams ligt toch wel een stuk hoger dan die van MvGVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Turven op een A4'tjequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Scorebord kapot
We gaan terug naar de jaren 80![]()
Dit loopt nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:50 schreef Caland het volgende:
Het vetpercentage van die Eidams ligt toch wel een stuk hoger dan die van Eidams[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hahaquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[img=400http://i.imgur.com/R0F0zVj.gif[/img]![]()
Hier gaat MvG eruit. Jammer jongens![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sjak jinxt het straks allemaal de kant van MvG op natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
MvG er uit. Gooit als een natte krant.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
MvG heeft genoeg kwaliteit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gaat MvG eruit. Jammer jongens!Children of the night. What music they make.![]()
kut
oe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SOWWWWWWWOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
![]()
.
Ik maakte een geintje hoor toen ik zei dat van Gerwen eruit zou gaan.....Zonder wrijving geen glans![]()
Je hebt het gewoon kapot gejinxt, lulquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik maakte een geintje hoor toen ik zei dat van Gerwen eruit zou gaan.....
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon kapot gejinxt, lul
Children of the night. What music they make.![]()
Ja nu is het te laat, Eidams gaat dit niet meer afgeven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik maakte een geintje hoor toen ik zei dat van Gerwen eruit zou gaan.....![]()
Ik kom binnen, zet tv aan: 2-0 sets, 6-0 legs niks aan de hand.
En nu... het is mijn schuld denk ik.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Doek maar op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
DOE DIE TV UITquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:54 schreef Zorro het volgende:
Ik kom binnen, zet tv aan: 2-0 sets, 6-0 legs niks aan de hand.
En nu... het is mijn schuld denk ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
oei[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat scheelde niks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
MvG ontsnapt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zijn vriendin.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is tegenstander Eidams in volgende ronde?![]()
Eidamsgod
Hoppquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:56 schreef Nober het volgende:
Met Hopp en Eidams komt het Duitse darts eraan!
U MAD?![]()
Nou, met 2-2 kan ik me dat best voorstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak denkt echt dat het kan gebeuren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
kijk MvG choken
Daag mvg'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Het is wel vermakelijk zo
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: