alleen t beginquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveel wijkt deze tekst af van het origineel?
http://lyrics.wikia.com/wiki/Brace:Vraag_Jezelf_Eens_Afquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveel wijkt deze tekst af van het origineel?
ja hoezo?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef Myrr het volgende:
Luisteren jullie via een surround systeem ofzo?
Overduidelijk Brace, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dit is wel n mooie manier om te laten zien wie er op 1 hoort als t tussen Jennie en Brace gaat.
Ben benieuwd of Ali en Brace hier blij mee waren.
een lied van brace is het beste lied uit je jeugd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef roos94 het volgende:
Bedankt voor t verkrachten van het beste lied uit mijn jeugd
ze snakt naar dr volgende snuifquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef Studiotje het volgende:
Ze was nog niet klaar en Wendy kwam er al doorheen
Ik vind Brace juist echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Overduidelijk Brace, wat mij betreft.
Tja jeugdsentiment etc.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een lied van brace is het beste lied uit je jeugd?
dat is wel '' waardig
Ik zou eerder deze versie ervan willen horen, dan brace.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Overduidelijk Brace, wat mij betreft.
Yeh.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Brace keek wel heel moeilijk voor hij door had dat 'ie in beeld was.
Negativ is die van met Maywood uit jouw vrouw mijn vrouw, toch?
Ja das veel mooierquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef ato het volgende:
Voor het eerst dat zij mij raakte ( emotie) zij moet niet te veel in het hoge hangen. Maar dit zong zij echt uit gevoel...
Dit gaat het inderdaad worden ja denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef Myrr het volgende:
Vind het overigens al beetje uitgemaakt zaak, vanaf het begin al. Brace of Jennie.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja het komt bij mij niet echt binnen maar zie dat ik de boxen niet aan heb staan.
kloptquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Brace keek wel heel moeilijk voor hij door had dat 'ie in beeld was.
Negativ is die van met Maywood uit jouw vrouw mijn vrouw, toch?
Dit. Zal haar zus Zon heten?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:12 schreef loezzzje het volgende:
wie noemt zijn kind nou in godsnaam maan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |