dan gaat Marco echt serieus hard janken denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef DKUp het volgende:
Anouk moet Maan commentaar leveren alsjeblieft
ik denk dat dan spontaan de camera weer weg draaitquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef DKUp het volgende:
Anouk was zeer positief voordat zij naar de live uitzendingen ging..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef DKUp het volgende:
Denk dat Anouk het ook bij 1 jaar the Voice houdt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hmm.. interessant stukje
Reuring mag, maar als reuring omslaat in negativiteit is het voor de kijker niet meer leuk.
Producers ( of wie dan ook ) begrijpen niet dat alleen maar valse positiviteit ook averechts kan werken
ga je 11 keer janken bij een adele liedje dat over een of andere ex gaat?quote:
Ze heeft getekend voor twee jaar toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat Anouk het ook bij 1 jaar the Voice houdt.
Cashen en wegwezen. Ben benieuwd wat ze ervoor krijgt...Ik gok een ton of 2.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat Anouk het ook bij 1 jaar the Voice houdt.
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ga je 11 keer janken bij een adele liedje dat over een of andere ex gaat?
Meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Cashen en wegwezen. Ben benieuwd wat ze ervoor krijgt...Ik gok een ton of 2.
Veel meer johquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Cashen en wegwezen. Ben benieuwd wat ze ervoor krijgt...Ik gok een ton of 2.
Ja, maar Anouk is Anouk, is er een mogelijkheid voor een escape?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Die vriendin van Brace't is net een kerel.
[..]
Ze heeft getekend voor twee jaar toch?
Anouk "kennende" wel, jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar Anouk is Anouk, is er een mogelijkheid voor een escape?
Bij Anouk wel, denk ik.
Doet hij coke?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Jammer dat Jamai weer terug is op zijn Idols gewicht.
Stiekem?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
skyfall is toch stiekem best een leuk goed nummer![]()
Martijn Krabbe doet wel coke en heeft ook een plofkop, Patty & Gordon idem...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
van coke val je af, hij doet waarschijnlijk chocolade & donuts
Wie hebben we meer nodig dan Ali en Anouk?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ze weten ook wel dat Anouk voor kijkcijfers zorgt, die willen ze er volgend jaar echt weer bij hebben. Alleen misschien lastig om de andere plekken gevuld te krijgen
team waylonquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie hebben we meer nodig dan Ali en Anouk?
jaaaaaaa graagquote:
Zet Gielquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie hebben we meer nodig dan Ali en Anouk?
niet iedereen valt af van cokequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
van coke val je af, hij doet waarschijnlijk chocolade & donuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |