Ik weet wel wat om te doen ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik verveel mij zo erg dat ik statistiek ana hey maken ben
Nee man 16 is the leastquote:
In de metro!quote:
Iemand-met-ingewikkelde-naam gespot!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Van die conducteurs die je ov kaart bekijken en dan je naam proberen uit te spreken ....
Kom fissa vierenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm neen, gewoon een klote avond eigenlijk.
Het is niet eens zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Iemand-met-ingewikkelde-naam gespot!
Dit is met zoveel woorden de bier-SC, dus je weet wat je te doen staatquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm neen, gewoon een klote avond eigenlijk.
Geen tijd voor feest, geen tijd ervoor.... Alles is klote...quote:
Er zitten geen ç's in?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is niet eens zo ingewikkeld
Ga de bijbel lezen of zoquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen tijd voor feest, geen tijd ervoor.... Alles is klote...
HET HEEFT GEEN NUT MEER!!
Jij hebt een tokkie naam?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Van die conducteurs die je ov kaart bekijken en dan je naam proberen uit te spreken ....
Al bezig man, al bezig ik druk al stevig op de wond... Fles in mijn keelgat, vuren maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dit is met zoveel woorden de bier-SC, dus je weet wat je te doen staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |