Wel die nieuwe serie op Ned NPO 1 geloof ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:11 schreef Geerd het volgende:
He er is toch een nieuwe film met die dikke van de plus erin toch ??

Ik voel je man !! Toen ik nog thuis woonde en pa en ma gingen aan het bier en moet jij savonds eerst nog werken godverquote:

Is ff kijken of daaar lekkere chikies in meedoenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wel die nieuwe serie op Ned NPO 1 geloof ik.

Proost!quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is ff kijken of daaar lekkere chikies in meedoen

Die klompenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:22 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf anders zie je die gast net lopen op Amsterdam cs staat koranist op zijn tas dus ik ff googlen lol

Jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Begin je nou toch weer potterig te worden?

Ik hoor zo wel hoeveel ik moet inhalenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dan kan ik nog mooi een voorsprong opbouwen

Vooralsnog wel 1quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik hoor zo wel hoeveel ik moet inhalen

Zuip is door !1 is geen uitdaging en ik kom der aan !!! Laatste treintje naar zwollequote:

Die dikke had met die negerquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:11 schreef Geerd het volgende:
He er is toch een nieuwe film met die dikke van de plus erin toch ??

2quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zuip is door !1 is geen uitdaging en ik kom der aan !!! Laatste treintje naar zwolle

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |