Ik weet niet beter !! Ekte FOKKER!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Blijft toch raar om op een vrijdagavond thuis te zuipen
Ik zag de sterren, ze beefde in jouw bijzijn. Zeepaarden speelde in een duister rif, en de vogels floten jouw naam. Honderden engelen spoedde zich ter aarde, ze gaven je kronen en goud. De bloemen overal, glorieus, zo zacht. Gele bladeren die schijnen in de zon. Het puntje van de maan, en het mannetje dat poëzie opdraagt aan jouw naam.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Cutesk he?
Mooi deze reeks. 37 delen al.
Allemaal op zaterdag ja?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet elke avond chikies via fobo roggelen en zaterdag neuken
Heb je dat echt ff snel verzonnen ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zag de sterren, ze beefde in jouw bijzijn. Zeepaarden speelde in een duister rif, en de vogels floten jouw naam. Honderden engelen spoedde zich ter aarde, ze gaven je kronen en goud. De bloemen overal, glorieus, zo zacht. Gele bladeren die schijnen in de zon. Het puntje van de maan, en het mannetje dat poëzie opdraagt aan jouw naam.
En ik herinner me je lach, zo wijd en zo rood. De tortelduifjes schuilen voor een storm, maar in jouw hart, ben ik veilig. De muren komen dichterbij... En nu zit ik tussen de boeken vol met stof, en jij bladert door de brieven die ik niet durfde te lezen.
Fuck daar kan ik niet tegen opquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet elke avond chikies via fobo roggelen en zaterdag neuken
Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je dat echt ff snel verzonnen ?
Ik wil wel een keer met jou kleien !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb weer een fris gezichtje.
Kleimaskers
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met jou kleien !!
Fucking picquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb weer een fris gezichtje.
Kleimaskers
Jij wil wel meerdere dingen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met jou kleien !!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij wil wel meerdere dingen.
Fekking lekker tevens lapoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |