Ik heb liever dat je ergens een ballenbak induikt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mag ik uithuilen in jouw bloemenbak?
Dus je hebt geen bloemenbak?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je ergens een ballenbak induikt.
Beter voor je humeur ook.
Je wordt er niet moe vanquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moemoe !!! Jouw ui... je blijft er steeds naar kijken !
Hoeveel heb je op gozert ?!quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dus je hebt geen bloemenbak?
Dan heb ik je niets meer mede te delen. Mensen zonder bloemenbak
En jij deed academisch? Als ik op een vent aan het jagen was vroeg ik of ik mocht uithuilen over zijn kratbier.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:29 schreef PausNicolaas het volgende:
Haha moemoe is mannetje SL is homo!!
Maar mag best, alles mag in Gert SC
Zie post hierboven.quote:
Whut?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:29 schreef PausNicolaas het volgende:
Haha moemoe is mannetje SL is homo!!
Maar mag best, alles mag in Gert SC
Uhh hoeveel km scrollen ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En jij deed academisch? Als ik op een vent aan het jagen was vroeg ik of ik mocht uithuilen over zijn kratbier.
Paus alleen vrouwen hebben bloemenbakken, wat begrijp jij daar niet aan?
[..]
Zie post hierboven.
Cutesk he?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moemoe !!! Jouw ui... je blijft er steeds naar kijken !
Gegroet wie ben jij?quote:
Nee... Man ik wilde gewoon uithuilen in een bloemenbak dat is alles... Krijg jij nooit van die gekke impulsjes? Dat je opeens bier wil drinken, niet gewoon zo maar in de douche of zo?quote:
Jup!! goede ui!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Cutesk he?
Mooi deze reeks. Meer dan 37 delen al.
2 halve liters pils en 1 halve liter Gladiator, nu 3e halve liter pils !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |