Die Van Beek kon sws niet lopen. Gebochelde geitquote:Op donderdag 17 december 2015 23:11 schreef Zorro het volgende:
O ineens kunnen ze niet meer lopenx veel
3 minuten te laat voorspeld.quote:
Heul niet, dat was de repost.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 minuten te laat voorspeld.
Vind ik wel. Ook gewoon terecht gewonnen, hoewel het zuur is dat Zivkovic een paar dotten van kansen mist.quote:
Ik heb de eerste helft niet gezien maar de afgelopen 75 minuten waren inderdaad totale overmacht van Feyenoord met af en toe gefaal van Ziv er tussen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ook gewoon terecht gewonnen, hoewel het zuur is dat Zivkovic een paar dotten van kansen mist.
Eerste helft was bras van beide kanten en een blunder van Vejinovic + slecht verdedigen van v Beek gaf WII de enige echte kans.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft niet gezien maar de afgelopen 75 minuten waren inderdaad totale overmacht van Feyenoord met af en toe gefaal van Ziv er tussen.
Ze speelde tegen je moeder, ze kwamen er maar niet doorheenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tegen wie speelde Ajax deze ronde?
Feyenoord is geen Ajax.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, ik voorspel het alvast.
Feyenoord - Achilles 29 / HHC / VVSB
Roda / AZ / Utrecht - PSV
Warme bal voor kakkerlakken en koude bal VVSB.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achilles? Knap.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |