SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik wou nog een variatie van luie hufters toevoegen, maar ik ben al in een vredige kerstsfeerquote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef Drankster het volgende:
tt![]()
zat er al de hele dag op te wachten.
Heel benieuwd wat je er van vind.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja heb hem besteld, hij komt morgen binnen.
Heb wel oudere versies gespeeld maar nooit echt serieus, alleen bij vrienden op bieravondjes.
Nu dat de gitaar meer op een echte gitaar lijkt wordt het misschien makkelijker voor mij omdat ik niet hele grote handen heb. Was lastig voor mij om met m'n pinkie bij het laatste knopje te komen.
Hoorde wel dat er elke week of om de week gratis muziek wordt toegevoegd dus dat is wel chill.
Vooral de vorige , guitar hero Metallica, en dan op expertquote:Op donderdag 17 december 2015 19:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat je er van vind.
Bij de oude kon ik er met mijn pink ook niet bij, vandaar de kunst om je hand te verschuiven tijdens het spelen. Vond dat super vet, voelde me net een rockstar![]()
Heel benieuwd hoe de nieuwe is, zodra ik een ps4 heb en weer wat geld ga ik hem ook halen denk ik. Sowieso het nummer Chop Suey! van SOAD, super vet
Wel lekker makkelijk, maar hoe is het geluid?quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:22 schreef CoExist het volgende:
Na wekenlang gepruts met een Parrot ZIK bluetooth koptelefoon en diverse in-ears van Bose en Apple heb ik gister toch maar dit nieuwe ding van Sony aangeschaft.
Het is wat pretentieus van Sony om ze noise canceling te noemen. Maar het is plug and play en werkt direct.
In ieder geval een stuk beter dan het sneue in-ear geval wat je bij de PlayStation 4 zelf krijgt. Daar kreeg ik echt een schele hoofdpijn van.
[ afbeelding ]
Gister een paar uur Star Wars Battlefront ermee gespeeld met een vrind.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk, maar hoe is het geluid?
Ik heb mijn Siberia V2 crossplatform ook direct op de controller aangesloten. Werkt verdomd goed en makkelijk. De controls gaan wel via controller, maar eenmaal goed ingesteld werkt het prima, gebruik die livemix van chat/game audio gebruik ik amper.
Dying light in coop is trouwens echt prachtig !
Prima headset voor die prijs. Veel gameplezier gewenst.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:02 schreef Kyran het volgende:
Gisteren de wireless Gold headset maar besteld, ben benieuwd. Zou morgen binnen moeten zijn.
Mooi ding. Ik heb hem voor m'n broertje gekocht, maar maakt alle spellen veel vetter! Veel intenser!quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:02 schreef Kyran het volgende:
Gisteren de wireless Gold headset maar besteld, ben benieuwd. Zou morgen binnen moeten zijn.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mooi ding. Ik heb hem voor m'n broertje gekocht, maar maakt alle spellen veel vetter! Veel intenser!
Ik ben net een paar avonden bezig met the witcher 3, wat is dat een grote wereld, laadtijden zuigen ik moet beter opletten en niet zo vaak doodgaan, daar ga ik wel een week vakantie mee door komen.quote:
Als het van je moeder mag dan he, anders niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat je er van vind.
Bij de oude kon ik er met mijn pink ook niet bij, vandaar de kunst om je hand te verschuiven tijdens het spelen. Vond dat super vet, voelde me net een rockstar![]()
Heel benieuwd hoe de nieuwe is, zodra ik een ps4 heb en weer wat geld ga ik hem ook halen denk ik. Sowieso het nummer Chop Suey! van SOAD, super vet
Is al lang weer uitverkocht. Xbone hebben ze nog wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dishonored gekocht voor een tientje bij Wehkamp!
Haha inderdaad, ze moet maar wat coulant zijn vind ik .quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als het van je moeder mag dan he, anders niet.
Hoe oud ben je dan? <18 ofzo?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ze moet maar wat coulant zijn vind ik .
Bijna 23, dat is het sneue eraan.quote:
pic van je moeder?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Bijna 23, dat is het sneue eraan.![]()
Maar ze is mijn bewindvoerster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |