Klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 17 december 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorscheelt dat er weinig gepost wordt
En ik ben naar mijn oma's kerstzang geweest. Dat was me een antigenot. Niet eens in een kerk,
Matig matig
We deden het ook meer voor m'n omaquote:
meeste van mn neven/nichten zijn echt ouder of jongerquote:Op donderdag 17 december 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We deden het ook meer voor m'n omaen leuk om wat familie weer te zien. Leeftijdsgenoten als neven/nichten/aanhang is niks mis mee
Minder is dar ja. Veel bij mij ook hoor dankzij grote familie. Maar wel groepje van 8 man nu tussen de 23 en 30. Als je dan al jaren op vakantie wnzo gaat met elkaar maakt verjaardagen enzo toch wel wat leukerquote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
meeste van mn neven/nichten zijn echt ouder of jonger
Dat valt wel mee dan toch?quote:
ik heb niet zo'n grote familie dan voelt t soms wel apart omdat er eigenlijk niemand in je familie door dezelfde fase gaat ofzoquote:
Heb je zelf ook nog een dansje gedaan met een charmante scheikunde lerares?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrinden.
Mijn keel is weer naar de tering terwijl hij net beter was.
Kerstbal antigenot.
Nee, ik dans niet waar leerlingen bij zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je zelf ook nog een dansje gedaan met een charmante scheikunde lerares?
Praten je leerlingen wel een beetje op zo`n avond met jou ja?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik dans niet waar leerlingen bij zijn.
Moet een beetje serieus over komen natuurlijk.
Beetje met al mijn leerlingen praatje gemaakt, met paar aardige docenten.
Maar was rokerige ruimte. Ging 4 keer bijna over mijn nek. Ben maar eerder naar osso gegaan.
Schijtloting ja. PSV jammer genoeg niet uit tegen Utrechtquote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praten je leerlingen wel een beetje op zo`n avond met jou ja?
Meer beetje tegen elkaar aanschuren enop de wc rondhangen toch
Dat doe je wel goed jaquote:Op donderdag 17 december 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Komen allemaal even handje schudden en vragen hoe het gaat.
Zelfs leerlingen die ik al een half jaar niet meer heb.
Goede band toch.
Lekker Linssenquote:Assistent Edwin Linssen loopt scheldend de perstribune af. 'Wat een tyfus kutscheids is dit!' #feywil
Gewoon domme overtredingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |