Allemaal prima en aardig.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:43 schreef Tyr80 het volgende:
Kan zeggen dat het vaak wel waar is, die shops overleven alleen met een 100% satisfaction rating, anders vallen ze zo ver terug in de zoekresultaten dat ze de toko wel kunnen sluiten.
Dat van eigen zak en ontslag zal echt wel waar zijn, mocht je daar aan twijfelen. Aan jou of je daar voor een paar lampjes verantwoordelijk voor wilt zijn.
Dan moet je niet voor de allergoedkoopste gaan maar iets meer betalen voor iemand met flink wat sales.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:09 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Allemaal prima en aardig.
Maar als ze crappy maar dan ook echt crappy dingen toesturen.
Elke jandoedel zou dit niet door de quality control laten komen.
Dan vragen ze gewoon om een slechte rating.
Als ze nu gewoon een refund doen,
Zet ik wel neer dat ze het netjes opgelost hebben
Snap jouw kant ook wel uiteraard, maar door hun volgorde aan te houden riskeer jij een paar tientjes, hij of zij zit gelijk zonder werk. De feedback processen daar zijn ook net iets anders dan hier.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:09 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Allemaal prima en aardig.
Maar als ze crappy maar dan ook echt crappy dingen toesturen.
Elke jandoedel zou dit niet door de quality control laten komen.
Dan vragen ze gewoon om een slechte rating.
Als ze nu gewoon een refund doen,
Zet ik wel neer dat ze het netjes opgelost hebben
Thanks,quote:Op donderdag 17 december 2015 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de allergoedkoopste gaan maar iets meer betalen voor iemand met flink wat sales.
Op Aliexpress heb je goedkoop maar ook heel goedkoop. Bij elektronica kan je beter iets meer betalen.
Bedankt weer voor je bijdrage,quote:Op donderdag 17 december 2015 01:25 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Snap jouw kant ook wel uiteraard, maar door hun volgorde aan te houden riskeer jij een paar tientjes, hij of zij zit gelijk zonder werk. De feedback processen daar zijn ook net iets anders dan hier.
Zoiets,quote:Op donderdag 17 december 2015 12:24 schreef speedfightrage het volgende:
led meteor staven? heb je een link? Ben nieuwsgierig
Gewoon sluiten bericht sturen en dan krijg je je refund.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:24 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Bedankt weer voor je bijdrage,
Ik zal het in overweging houden.
Heb ze gezegd dat ze maar moeten refunden,
En niet een nieuw setje moeten sturen.
Zal met misschien makkelijker maken voor ze.
Dispute is een geschil/Bestrijding, niet eens zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 18:27 schreef Baas_bas het volgende:
Wat is die dispute dan? Een negatieve review?
Ik heb altijd wel aanzien voor die klantenservice van die chinese webshops dingen. Ik zie dan altijd van die arme chineze vrouwtjes voor me die echt hun best doen om die chat of emails te behandelen. Ze zijn ook altijd mega netjes en lief. "Would you please give me 10 stars if I have been to your satisfaction?" maar dan in gebrekkig engels. En ipv have a nice day zeggen ze altijd "may love peace and joy come to you" en zoword er altijd mega sentimenteel van
Zal me dus weinig verbazen als die bazen er echt over gaan zeiken
Ja dit soort shit dusquote:Op zondag 20 december 2015 01:52 schreef ausweiss het volgende:
Finally, may god bless you and your family.
Voor de Yanks natuurlijk, is toch het enige volk wat zo overdreven doet met God. Maar kunnen we voor Europa wel laten idd.quote:Op maandag 21 december 2015 10:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja dit soort shit duswaarom doen ze dit? Ik kan er echt niet mee omgaan
Dat is bij Aliexpress ook het gevalquote:Op maandag 21 december 2015 14:45 schreef LookAtMe het volgende:
De rating is erg belangrijk voor de shop.
Bij taobao willen ze ook nog wel eens een bericht sturen na een slechte review. Of je in ruil voor een deel van je geld terug je review wil aanpassen.
Een de hamvraag: welke god precies?quote:Op maandag 21 december 2015 10:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja dit soort shit duswaarom doen ze dit? Ik kan er echt niet mee omgaan
Money is de God van Chinezen, rijk zijn is glorieus.quote:Op maandag 21 december 2015 22:35 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Een de hamvraag: welke god precies?
Behalve dat de interne Aliexpress rating ze eraf gooit als ze 2/3 disputes hebben (afhankelijk van de aantallen sales natuurlijk, maar erg laag).quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:23 schreef janspj het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Aliexpress. Van mijn laatste 5 orders zijn er 3 nooit aangekomen. Als je dan netjes een paar dagen voordat de aankopers bescherming afloopt vraagt of ze die willen verlengen reageren ze niet. Totdat je een dispute opent dan zijn ze er als de kippen bij. Met zielige verhalen hoe erg een dispute voor hun wel niet is en of je die will annuleren want dan kunnen ze het opnieuw opsturen of ze beloven te refunden.
Het is onzin dat een dispute slecht voor ze is. Als ze een dispute goed oplossen en je laat goede feedback achter is er niks aan de hand. Als je bij de winkel bij feedback kijkt zie je niet eens hoeveel dispute er tegen die winkel zijn geweest.
Dus nooit zomaar een dispute annuleren. Laat hun accepteren en laat je dispute aflopen dan krijg je automatisch een full refund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |