SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!
[ Bericht 7% gewijzigd door 2dope op 30-12-2015 09:20:15 ]![]()
Ik heb even een aantal dingen uit de OP gesloopt (auto's welke het meeste opbrengen, een video die nergens meer op sloeg en nog iets wat ook niet meer relevant was).
Als het terug moet roept u maar.![]()
Yeap, qua Prison Break zijn we experts nu.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook voor Tornado
Tevens was dit weer gewoon lekker smooth, deze hebben we in de pocket
Denk niet dat iemand het gaat missen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb even een aantal dingen uit de OP gesloopt (auto's welke het meeste opbrengen, een video die nergens meer op sloeg en nog iets wat ook niet meer relevant was).
Als het terug moet roept u maar.
@Plaatje: Blaadje = engel?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Ja haha blijkbaar. Nu hopen dat deze engel die kaart wint.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Yeap, qua Prison Break zijn we experts nu.
[..]
Denk niet dat iemand het gaat missen.
@Plaatje: Blaadje = engel?
Ich hock in meinem Bonker![]()
Godverdomme manquote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Blaadjes het volgende:
Zou wel lekker zijn als ik gta ook eens met een aanvaardbare framerate kan draaien. De crew zou dat ook wel prettig vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik ga wellicht eens een gedicht verzinnen, om hem te winnen voor Tornado/Hork.
Ben alleen geen dichter, dus verwacht er maar niks van.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Zo, bij deze.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Wooow zie het nu pas. mooi ook in de OPquote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Blaadjes, zie 'm shinen
quote:nice.
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wooow zie het nu pas. mooi ook in de OPsjiek hm?
Ik ga vanavond eerst even opnieuw installeren en een fix proberen voor m'n GPU's trouwens, dus het kan zijn dat ik ietsje later ben dan gepland.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ben echt bloed nerveus voor de 21e ik zou echt blij zijn als ik win
GTA opnieuw installeren is niet echt nodig. Als je je shortcut zo aanpast:quote:Op donderdag 17 december 2015 09:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga vanavond eerst even opnieuw installeren en een fix proberen voor m'n GPU's trouwens, dus het kan zijn dat ik ietsje later ben dan gepland.
"GTAVLauncher.exe -verify"
dan gaat het spel kijken of al je bestandjes nog kloppen en afwijkende bestanden weer opnieuw downloaden.
Ik moet vanavond even weg maar ben er weer rond 8 uur. Waarschijnlijk klokslag 8 uur.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ja, maar dat werkt niet als ik m'n PC schoon installeer hè?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
GTA opnieuw installeren is niet echt nodig. Als je je shortcut zo aanpast:
"GTAVLauncher.exe -verify"
dan gaat het spel kijken of al je bestandjes nog kloppen en afwijkende bestanden weer opnieuw downloaden.
Ik moet vanavond even weg maar ben er weer rond 8 uur. Waarschijnlijk klokslag 8 uur.![]()
![]()
Bericht terug van R*:
Het is helaas niet mogelijk om Herr Dolf te verstoten zonder zijn toestemming en zouden dus een nieuwe crew moeten beginnen.
Iron Dolf heeft ons allen in zijn stalen grip.Zo, zijn wij even rigoreus. Ik hoop dat je CMC progress wel bewaard wordt.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt niet als ik m'n PC schoon installeer hè?
Meh, dat is wel matigquote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Bericht terug van R*:
Het is helaas niet mogelijk om Herr Dolf te verstoten zonder zijn toestemming en zouden dus een nieuwe crew moeten beginnen.
Iron Dolf heeft ons allen in zijn stalen grip.
Valt wel mee hoor, ik werk niet voor niets in de IT.quote:[..]
Zo, zijn wij even rigoreus. Ik hoop dat je CMC progress wel bewaard wordt.
Die CMC progress wordt voor zover ik weet opgeslagen op de R* servers, dus dat is geen probleem. Zou ook bizar zijn als dat lokaal wordt opgeslagen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 12:17:08 ]![]()
Vroeg mij af of de nieuwe DLC alleen voor online is, met single player kan ik geen nieuwe boten kopen
Vervelende stoepboer!![]()
Je kan ook gewoon al die files op een andere schijf zetten, GTA downloaden en wanneer de launcher begint met die 65GB gewoon afsluiten, bestanden terug plaatsen en weer opstarten.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt niet als ik m'n PC schoon installeer hè?![]()
Yup, enkel online. Net als alle andere DLC.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:05 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Vroeg mij af of de nieuwe DLC alleen voor online is, met single player kan ik geen nieuwe boten kopenDat is wel een goeie, zet ik die installatie wel even weg op een backup schijf.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon al die files op een andere schijf zetten, GTA downloaden en wanneer de launcher begint met die 65GB gewoon afsluiten, bestanden terug plaatsen en weer opstarten.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 13:08:05 ]![]()
We kunnen z'n huis bestormen met fakkelsquote:Op donderdag 17 december 2015 11:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Bericht terug van R*:
Iron Dolf heeft ons allen in zijn stalen grip.
[..]
Zo, zijn wij even rigoreus. Ik hoop dat je CMC progress wel bewaard wordt.![]()
Gewoon op facebook en twitter zetten dat er op die plek een AZC komt. Dan gaan er wel andere mensen voor ons heen met hooivorken en fakkels.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We kunnen z'n huis bestormen met fakkelsIch hock in meinem Bonker![]()
Door middel van het blote oog zien dat er te weinig euro pallets zijn en die vervolgens aanvullen door gebruik te maken van een heftruck lijkt niet echt op een IT baan hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, dat is wel matig
[..]
Valt wel mee hoor, ik werk niet voor niets in de IT.
Die CMC progress wordt voor zover ik weet opgeslagen op de R* servers, dus dat is geen probleem. Zou ook bizar zijn als dat lokaal wordt opgeslagen.Ich hock in meinem Bonker![]()
Als er DLC voor de SP komt moeten we daar hoogst waarschijnlijk voor gaan betalen.....quote:Op donderdag 17 december 2015 13:05 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Vroeg mij af of de nieuwe DLC alleen voor online is, met single player kan ik geen nieuwe boten kopenIch hock in meinem Bonker![]()
maar zien of mijn GPU het houd maar mijn nieuwe monitor is aangesloten, gta V vanaf nu in full hd op een scherm van 27 inch![]()
![]()
Ik zat ook niet te wachten op een omschrijving van jouw dagbesteding.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Door middel van het blote oog zien dat er te weinig euro pallets zijn en die vervolgens aanvullen door gebruik te maken van een heftruck lijkt niet echt op een IT baan hoor.![]()
![]()
Die wil ik best geven hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zat ook niet te wachten op een omschrijving van jouw dagbesteding.![]()
Ik rij naar vakantie park. Pak mn portofoon en loop naar de receptie.
Zijn er nog problemen? (Das meestal om 11 uur)
Ja dit en dat enz. En dat gaat dan heel de dag door.
Zie dan maar eens weg te komen.![]()
Ik ben troubleshooter in de IT
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We kunnen z'n huis bestormen met fakkelsquote:Op donderdag 17 december 2015 17:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon op facebook en twitter zetten dat er op die plek een AZC komt. Dan gaan er wel andere mensen voor ons heen met hooivorken en fakkels.Fokkers die mee denken
Hoe veel later? Er wachten wel mensen op je, enige duiding is wel netjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
ik ben nog veel meer later. man man. we worden te oud en hebben leven
Ik niet.
Ff met mijn eigen woorden.
Krijg de tyfus met je tering gezeik er is geen oppas. Waarom is dat gvd mijn probleem?
Ok ik doe het wel. Daar komt het op neer
Ik volg het niet. Ben je nu boos op mij?
Begrijp het best dat je een noodgeval hebt, maar we willen graag weten waar we aan toe zijn. Lijkt me niet teveel gevraagd.
Nee haha vriend. Was meer frustratie over mijn levenquote:Op donderdag 17 december 2015 21:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik volg het niet. Ben je nu boos op mij?
Begrijp het best dat je een noodgeval hebt, maar we willen graag weten waar we aan toe zijn. Lijkt me niet teveel gevraagd.
Ah, dan snap ik het. Je post was een beetje onduidelijk voor mij.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee haha vriend. Was meer frustratie over mijn levenMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Een leven hebbenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee haha vriend. Was meer frustratie over mijn levengodverdomme Blaadjes.
![]()
Een moeder hebbenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een leven hebbengodverdomme Blaadjes.
Mijn fix heeft geholpen, nergens meer missende textures of rare shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen wel even een of twee heistjes doen dan Heerschap Blaadjes?![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:22 schreef LompeHork het volgende:
Mijn fix heeft geholpen, nergens meer missende textures of rare shitMag hopen van wel. Begint een maand-project te worden zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen wel even een of twee heistjes doen dan Heerschap Blaadjes?![]()
Kom op, B., morgen telefoon er uit, deur op slot, licht uit, bordje op de deur:
"NU EVEN NIET!"
Begrijpen mensen best.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:22 schreef LompeHork het volgende:
Mijn fix heeft geholpen, nergens meer missende textures of rare shitJaaaa. Ik heb nu al maatregelen genomen zodat ik heel de avond beschikbaar ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen wel even een of twee heistjes doen dan Heerschap Blaadjes?
Zie je me overdag online dan is dat mn neefje.
Boh, topbaanquote:Op donderdag 17 december 2015 17:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Door middel van het blote oog zien dat er te weinig euro pallets zijn en die vervolgens aanvullen door gebruik te maken van een heftruck lijkt niet echt op een IT baan hoor.
Sorteer je ze ook?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 15:09:22 ]![]()
Ik ben er weer om 8 uur.
B., bent u er ook?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
B., we zijn er allemaal klaar voor.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Wanneer begint jouw avond?quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:29 schreef Blaadjes het volgende:
Jaaaa. Ik heb nu al maatregelen genomen zodat ik heel de avond beschikbaar ben.
Cancer awareness week!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:19 schreef LompeHork het volgende:
Gotcha heeft mij en Mr E vandaag geleerd hoe we onze ballen moeten draaienvet handig!
Wel veel gedraai.quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op zondag 20 december 2015 00:26 schreef LompeHork het volgende:
Deze Gotcha
Verder lekker ver gekomen vandaag![]()
En ja, super gedaan, mensen!
Wie is Witchbits? Staat bij crew invite requests.
Ik ga je niet toevoegen als je hier niet bekend bent dus laat je horen.
Voor straks;
Ik mag aannemen dat Mr E lekker in de Kuruma gaat? Die kerel is de eindbaas der gepantserde wagens.quote:
Gooi mij maar achter op die wagen, is wel het handigst denk ik.![]()
vgm douwen we op elke plek een kurumaquote:Op zondag 20 december 2015 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Mr E lekker in de Kuruma gaat? Die kerel is de eindbaas der gepantserde wagens.
Gooi mij maar achter op die wagen, is wel het handigst denk ik.![]()
Ah, op die manier. Dat kan ook inderdaad. Enlighten mij zo maar, praten is soms makkelijker dan postenquote:Op zondag 20 december 2015 19:33 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
vgm douwen we op elke plek een kuruma![]()
![]()
Wat Tornado zegt, maar we lopen er straks stapvoets doorheen. Liever te duidelijk dan ietsje onduidelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 19:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dat kan ook inderdaad. Enlighten mij zo maar, praten is soms makkelijker dan posten
Sneeuw? Nou ja, zolang we er straks geen last van hebben tijdens de finale van de criminal mastermind vind ik het allemaal wel best.
Zie ons al door de sneeuw glibberen op weg naar de eindstreep.
ja mn favoriete muziektitel wou ik toch wel ff verwerken, en het past hier toch mooi bij zo samen met die datumquote:
(om het duidelijker te maken waarom)![]()
Tornado heeft alles al gezegd. Klasse, mensen. Grandioze prestatie.En ook nog eens het volledige bedrag aan het eind meenemen. Superheld. Maar niet de enige held, jullie allemaal.
![]()
Enige domper is dat Hork tijdens 1 van de laatste setups crashte en zijn stats niet gelijk waren aan ons.
Maar @Hork, ik heb een ticket richting R* verstuurd dus dat komt echt goed. Alleen balen dat we het nu niet allemaal tegelijk kunnen vieren.![]()
Je mag zelf ook een ticket insturen, maar ik voelde me gedeeltelijk verplicht als host zijnde.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Tornado heeft alles al gezegd. Klasse, mensen. Grandioze prestatie.En ook nog eens het volledige bedrag aan het eind meenemen. Superheld. Maar niet de enige held, jullie allemaal.
![]()
Enige domper is dat Hork tijdens 1 van de laatste setups crashte en zijn stats niet gelijk waren aan ons.
Maar @Hork, ik heb een ticket richting R* verstuurd dus dat komt echt goed. Alleen balen dat we het nu niet allemaal tegelijk kunnen vieren.![]()
Je mag zelf ook een ticket insturen, maar ik voelde me gedeeltelijk verplicht als host zijnde.Je denkt toch niet dat ik die 10 miljoen door m'n neus laat boren?quote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een ticket bij R* ingediend trouwens, ik kreeg gewoon nietsalleen jammer dat ik dat schermpje niet heb gezien, maar de screenshot van Tornado maakt veel goed
![]()
![]()
Zit ik er overheen te lezen. Nou ja, 2 tickets zijn beter dan 1.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
Je denkt toch niet dat ik die 10 miljoen door m'n neus laat boren?alleen jammer dat ik dat schermpje niet heb gezien, maar de screenshot van Tornado maakt veel goed
Edit: Krijgt die Hork straks opeens 20 miljoen.
QFTquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Zit ik er overheen te lezen. Nou ja, 2 tickets zijn beter dan 1.
Edit: Krijgt die Hork straks opeens 20 miljoen.![]()
komt vast goed.
![]()
Zeker. Je bent niet de eerste die crasht tijdens een challenge.quote:
En wanneer jij ook je geld hebt wil ik nog die foto maken, voor m'n dagboek.
Edit: Een foto van ons in soldatenpak met onze Kuruma's op de achtergrond en daarachter de oceaan met de schepen, dat lijkt me wel wat.
Het was top mannen! Ik kan er niets meer aan toevoegen, het ging gewoon goed en we hebben het verdiend.
Klasse!![]()
You got that right! Voor het hele volgende jaar genoeg adrenaline en stress gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 06:53 schreef aiemkoel het volgende:
Het was top mannen! Ik kan er niets meer aan toevoegen, het ging gewoon goed en we hebben het verdiend.
Klasse!
Het duurde eigenlijk erg lang zelfs omdat we wat problemen hadden het team bij elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:16 schreef d4v1d het volgende:
Had niet verwacht dat jullie het zo snel zouden halen
Dit blijkt maar weer gezien we er nu in 3 avonden doorheen zijn gelopen.
En jij? Ben je al level 100?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik had dat met all in order same team. Mijn tip.quote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een ticket bij R* ingediend trouwens, ik kreeg gewoon niets
Reageer gewoon rustig en normaal op het eerste standaard bullshit antwoord wat jekrijgt ipv gelijk boos te wworden en zeggen dat hun antwoord nergens op slaat.
Als je dat doet kom je snel ergens en zijn de medewerkers bijzonder vriendelijk.
Neequote:Op dinsdag 22 december 2015 11:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Het duurde eigenlijk erg lang zelfs omdat we wat problemen hadden het team bij elkaar te krijgen.
Dit blijkt maar weer gezien we er nu in 3 avonden doorheen zijn gelopen.
En jij? Ben je al level 100?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik had dat met all in order same team. Mijn tip.
Reageer gewoon rustig en normaal op het eerste standaard bullshit antwoord wat jekrijgt ipv gelijk boos te wworden en zeggen dat hun antwoord nergens op slaat.
Als je dat doet kom je snel ergens en zijn de medewerkers bijzonder vriendelijk.
Had al eerder een ticket bij ze ingediend voor een ander issue (kreeg toen geen geld voor een heist), hebben ze toen ook bijzonder snel gefixed.![]()
Zo, ik hoor er nu ook bij.![]()
Weet nog niet of ik gelukkig ben met de kleur. Er zit namelijk een nogal mintgroene parelglans op de boot en een beetje op de chopper. Jammer dat dit bij de ingame website niet naar voren kwam.
Interieur is in ieder geval wel naar mijn smaak, en de vaartuigen zijn mooi zwart.
Ach, ik vind het niet lelijk dus ik wen er wel aan en anders moet ik tonnen uitgeven om de kleur te veranderen. T'is niet anders.![]()
Rest even onder een spoiler, want grote plaatjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
En weet je wat nog het beste is? Je mag met je kleren aan in m'n zwembad!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
En weet je wat nog het beste is? Je mag met je kleren aan in m'n zwembad!
Zal ik ook eens toestaan inderdaad.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
En weet je wat nog het beste is? Je mag met je kleren aan in m'n zwembad!nah bij mij blijft zwembroek verplichtquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal ik ook eens toestaan inderdaad.![]()
Maar op Hork's en mijn boot kun je je eigen zwembroek aantrekken in plaats van een uitleenzwembroek van jou te krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:24 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
[..]
nah bij mij blijft zwembroek verplicht
Ik zie nu dat m'n boot niet mintgroen is maar dat de oceaan gewoon reflecteert op de nogal glanzige verf van de boot en chopper.
Kijk eens hoe rebels ik ben:
Maak zelf wel uit of ik op Flip-Flops loop!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Weet nog niet of ik gelukkig ben met de kleur. Er zit namelijk een nogal mintgroene parelglans op de boot en een beetje op de chopper. Jammer dat dit bij de ingame website niet naar voren kwam.
Interieur is in ieder geval wel naar mijn smaak, en de vaartuigen zijn mooi zwart.
Ach, ik vind het niet lelijk dus ik wen er wel aan en anders moet ik tonnen uitgeven om de kleur te veranderen. T'is niet anders.![]()
[ afbeelding ]
Rest even onder een spoiler, want grote plaatjes:Kost dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt er aan wat je voor opties neemt. Mijn boot kostte 9 miljoen en een beetje.quote:
Je kan van 6-10 miljoen gaan. Maar ik zou sowieso de duurste boot nemen (8 miljoen) want dan krijg je er een boot en heli bij die bij elkaar rond de 5 miljoen waard zijn.
Ik ga op vakantie en neem mee... m'n auto!
cargobob?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je voor opties neemt. Mijn boot kostte 9 miljoen en een beetje.
Je kan van 6-10 miljoen gaan. Maar ik zou sowieso de duurste boot nemen (8 miljoen) want dan krijg je er een boot en heli bij die bij elkaar rond de 5 miljoen waard zijn.
[ afbeelding ]![]()
Uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Rest even onder een spoiler, want grote plaatjes:Dat jacht is trouwens echt wel huge..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Kom een keer online, krijg je een tour.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat jacht is trouwens echt wel huge..
Kak ik heb maar 5quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je voor opties neemt. Mijn boot kostte 9 miljoen en een beetje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hey Hork, had je al antwoord van R* gehad?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Yish, vanmiddag. Het standaard verhaaltje dat ik opnieuw moet installeren enzuks, maar even aangekaart dat dat niet helptquote:Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hey Hork, had je al antwoord van R* gehad?![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:12 schreef LompeHork het volgende:
Het standaard verhaaltje dat ik opnieuw moet installeren enzuks![]()
![]()
Tsja, volgens mij posten ze dat verhaaltje gewoon als ze het erg druk hebben en geen tijd hebben om knap te reagerenquote:iets met tijd rekken en toch aan de service levels voldoen, niets aan te doen.
![]()
of om de idioten eruit te filterenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij posten ze dat verhaaltje gewoon als ze het erg druk hebben en geen tijd hebben om knap te reagereniets met tijd rekken en toch aan de service levels voldoen, niets aan te doen.
![]()
Ook dat, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
of om de idioten eruit te filteren![]()
Same.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish, vanmiddag. Het standaard verhaaltje dat ik opnieuw moet installeren enzuks, maar even aangekaart dat dat niet helptMaar ik laat mijn ticket maar sluiten dan, gezien je er zelf boven op zit.
Ik word ook weer lekker afgepoeierd met m'n andere ticket, ze willen een video zien van het probleem.
Heb gezegd: Start het spel op, koop een standaard Massacro, rij een LSC in en zie dat je geen secondaire respray kleur tot je beschikking hebt en dus je rollcage niet kunt resprayen.
Waarom moet ik in vredesnaam een filmpje van 100mb maken en een plek vinden om die te uploaden wanneer het probleem zo simpel te begrijpen is. Volgens mij spelen die helpdeskers het spel niet eens en hebben dus geen idee waar ik het over heb.![]()
Maar ik blijf volhouden!
Nu wel (of nouja, 1 missie met Gotcha en Mr.E)quote:Op woensdag 23 december 2015 20:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat vip geneuzel hier?![]()
Ik ben nu 3x bodyguard geweest maar je verdient niksquote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu wel (of nouja, 1 missie met Gotcha en Mr.E)![]()
![]()
WAT?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik ben nu 3x bodylotion guard geweest maar je verdient niks![]()
![]()
We hebben net een paar missies gedaan, maar wij verdienden allemaal gewoon geld hoor.
Moet je uiteraard wel missies starten als VIP en niet met 13 bodyguards om je heen je neus gaan zitten pulken.
Ik moet de fok crew maar joinen. Lone wolf werkt nietquote:Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
We hebben net een paar missies gedaan, maar wij verdienden allemaal gewoon geld hoor.
Moet je uiteraard wel missies starten als VIP en niet met 13 bodyguards om je heen je neus gaan zitten pulken.![]()
![]()
Ik zou zeggen, doe een crew invite request en dan zie ik die morgen staan en dan voeg ik je toe.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik moet de fok crew maar joinen. Lone wolf werkt niet
Doe ik morgenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een crew invite request en dan zie ik die morgen staan en dan voeg ik je toe.![]()
![]()
Over dat VIP en Bodyguard gebeuren:
(Van hier gepikt: https://www.reddit.com/r/(...)8f/securoserv_notes/)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR, dingen die je zeker moet onthouden:
- Om VIP te worden moet je minimaal 1 miljoen op je bankrekening hebben, maar het kost je geen stuiver om een VIP te zijn. Je hoeft je bodyguards zelfs niet te betalen. Dit doet SecuroServ. Waar SecuroServ rijk van wordt mag Joost weten.
- Je bent 4 ingame uren lang VIP, de tijd wordt gepauzeerd wanneer je een missie/race/heist etc. doet en wanneer je offline bent.
- En het belangrijkste: Wanneer je een bodyguard bent, hou er rekening mee dat de VIP van AL HET GELD dat je in FREEMODE verdient een groot deel krijgt!
Ofwel, bij winkel-overvallen maar ook bij het verkopen van voertuigen gaat het grootste deel van je winst naar de VIP. Uitzonderingen zijn auto's die daadwerkelijk van jezelf zijn. Zou ook een beetje lomp zijn als je je persoonlijke T20 verkoopt en de VIP is een miljoen rijker.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Die naam klinkt me bekend. Volgens mij stond je in m'n friends list zelfs.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik heb een invite gestuurd, icekiller88![]()
Stond, want ik heb kort geleden iedereen er uit gegooid die ik of nooit meer zag of niet kende.
Ik lees dat er wel degelijk een nieuwe auto beschikbaar is in de 2015 Festive update:
Straks maar even kijken dan.
[ Bericht 15% gewijzigd door Jolly_Reaper op 24-12-2015 12:05:47 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Kan kloppenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Die naam klinkt me bekend. Volgens mij stond je in m'n friends list zelfs.![]()
Stond, want ik heb kort geleden iedereen er uit gegooid die ik of nooit meer zag of niet kende.
Ik lees dat er wel degelijk een nieuwe auto beschikbaar is in de 2015 Festive update:
[ afbeelding ]
Straks maar even kijken dan.![]()
Ik ben even online maar zie nog geen crew request van je.quote:
Hij staat op Request Pendingquote:Op donderdag 24 december 2015 13:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ben even online maar zie nog geen crew request van je.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fokcrewpc
Die toch?![]()
Ach, sorry, ik zit met m'n neus te kijken. Heb hem geaccepteerd.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hij staat op Request Pending
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fokcrewpc
Die toch?
Ene PetturikNL staat er ook tussen. @PetturikNL, als je een fokker bent, meldt je even hier, want anders wordt je niet geaccepteerd.
Alleen fokkers in de fokcrew!
Die sneeuw hebben ze goed gedaan trouwens. Je herkent de stad bijna niet meer terug.
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ach, sorry, ik zit met m'n neus te kijken. Heb hem geaccepteerd.
Ene PetturikNL staat er ook tussen. @PetturikNL, als je een fokker bent, meldt je even hier, want anders wordt je niet geaccepteerd.
Alleen fokkers in de fokcrew!en sneeuw online
![]()
![]()
Is dat die Tampa? Ziet er wel erg nice uit.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Die naam klinkt me bekend. Volgens mij stond je in m'n friends list zelfs.![]()
[ afbeelding ]
Straks maar even kijken dan.
Strks maar even aanschaffen.![]()
Offline alleen toch?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat die Tampa? Ziet er wel erg nice uit.
Strks maar even aanschaffen.![]()
Zie je de sneeuw voor het eerst?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Die sneeuw hebben ze goed gedaan trouwens. Je herkent de stad bijna niet meer terug.
Geen gta op ps of xbox gehad?Ich hock in meinem Bonker![]()
Oh geen idee, hoop het niet.quote:
Of aan de andere kant, misschien ook beter. Heb net genoeg geld om die auto te kopen, zo krijg ik die yacht nooit bij elkaar![]()
![]()
ik zal het voor het eerst zien iigquote:Op donderdag 24 december 2015 14:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zie je de sneeuw voor het eerst?
Geen gta op ps of xbox gehad?![]()
Nope, ik zie hem online.quote:Yep en nope! Allemaal nieuw voor me.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zie je de sneeuw voor het eerst?
Geen gta op ps of xbox gehad?
Tampa is ook in online, net gekocht.
Enige probleem is dat ik nauwelijk dat heuveltje buiten de garage op kwam door alle wheelspin in de sneeuw![]()
![]()
Verrek ja, ook gelijk gekochtquote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nope, ik zie hem online.
[..]
Yep en nope! Allemaal nieuw voor me.![]()
![]()
QFT. Waarom ze juist deze bak vrijgeven wanneer er sneeuw ligt.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
Tampa is ook in online, net gekocht.
Enige probleem is dat ik nauwelijk dat heuveltje buiten de garage op kwam door alle wheelspin in de sneeuw
Het geluid van die auto is overigens fucking geweldig, naar mijn bescheiden mening.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Idd leuk karretje, en vooral in de sneeuw (elke muscle car trouwens) heerlijk om te rijden, lekker door de bochten driften![]()
![]()
Komt 'ie aan met z'n pimp-icon:quote:Hello LompeHork,
We would like to apologize for the delay in our response and for any inconvenience caused.
We have provided you with the Criminal Mastermind Bonus as a one-time customer accommodation. Thanks for your patience.
Please feel free to contact us if you have any further questions.
We wish you a Merry X'mas and a Happy New Year!
Best regards,
Henry S.
Rockstar Support
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 02:30:58 ]![]()
![]()
Well, that's rare
Tevens, kan ik hem nog een keer doen blijkbaar, want m'n award hebben ze niet gecorrigeerdnogmaals 10 miljoen
kom er maar in:
![]()
![]()
Hahaha! Leuk kerstkadootje!quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:37 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Well, that's rare
Tevens, kan ik hem nog een keer doen blijkbaar, want m'n award hebben ze niet gecorrigeerdnogmaals 10 miljoen
kom er maar in:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:37 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Well, that's rare
kom er maar in:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Noice!quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt 'ie aan met z'n pimp-icon:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nou kun je 2 dingen doen: Of de helpdesk vragen je achievement ook te activeren (slordig dat ze dat niet gedaan hebben) of wanneer Blaadjes zijn CMC wil beginnen weer mee doen voor nog een 10 miljoen.
Ik wist wel wat ik ging doen!Luckaaaaay!
Yep dat is bij mij ook met die all in order with same team. Gels gekregen award niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:37 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Well, that's rare
kom er maar in:
[ afbeelding ]
Hoe verdien je 20 miljoen met cmc? Gewoon je game laten crashen tijdens 1 van de setups
Ik moet de CMC ook nogquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Noice!![]()
Nou kun je 2 dingen doen: Of de helpdesk vragen je achievement ook te activeren (slordig dat ze dat niet gedaan hebben) of wanneer Blaadjes zijn CMC wil beginnen weer mee doen voor nog een 10 miljoen.
![]()
![]()
Welk level ben je? En heb je alle heists al redelijk vaak geoefend?quote:Dus jij kan ook nog wat extra miljoenen scoren. Dayum.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep dat is bij mij ook met die all in order with same team. Gels gekregen award niet.
Hoe verdien je 20 miljoen met cmc? Gewoon je game laten crashen tijdens 1 van de setupsMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
61/62 Heb ze allemaal wel gedaan jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Welk level ben je? En heb je alle heists al redelijk vaak geoefend?. maar een briljant speler ben ik ook niet
![]()
![]()
Ik weet het ook welquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Noice!![]()
muhahaha!
And repeat toch? Aankomende CMC gewoon hetzelfde doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep dat is bij mij ook met die all in order with same team. Gels gekregen award niet.
Hoe verdien je 20 miljoen met cmc? Gewoon je game laten crashen tijdens 1 van de setups![]()
![]()
Ja, alleen is R* gekke henkie niet en gaan je echt niet nog 10 miljoen geven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het ook welmuhahaha!
[..]
And repeat toch? Aankomende CMC gewoon hetzelfde doenAls ik jou was zou ik pas starten als je level 100 bent, liever zelfs 120 ivm minigun.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
61/62 Heb ze allemaal wel gedaan ja. maar een briljant speler ben ik ook niet
Ik ga in ieder geval niet helpen wanneer iemand geen 100 is, want, geloof mij maar, het is al uitzonderlijk moeilijk genoeg met een groepje van 100+.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, alleen is R* gekke henkie niet en gaan je echt niet nog 10 miljoen geven.denk het ook niet inderdaad. Maargoed, in theorie wel als ik de cmc nog een keer doe, gezien die aan die award vast hangt
Was net nog online trouwens, maar er was niemand (goh, Kerst
)
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 21:39:43 ]![]()
Yup, want die wordt vol-automatisch op je accountje bijgeschreven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]denk het ook niet inderdaad. Maargoed, in theorie wel als ik de cmc nog een keer doe, gezien die aan die award vast hangt
Was net nog online trouwens, maar er was niemand (goh, Kerst
)
![]()
Ik ben er nu, kom net thuis. Gelukkig alle kerstbezoekjes alweer gehad voor vandaag en morgen.
Oh dan kom ik ook nog wel even, kan ik die nieuwe auto meteen even aanschaffenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Yup, want die wordt vol-automatisch op je accountje bijgeschreven.![]()
Ik ben er nu, kom net thuis. Gelukkig alle kerstbezoekjes alweer gehad voor vandaag en morgen.![]()
![]()
Kan ik je die auto eerst uitlenen zodat je je kan bedenken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dan kom ik ook nog wel even, kan ik die nieuwe auto meteen even aanschaffen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Kan ik je die auto eerst uitlenen zodat je je kan bedenken.![]()
![]()
Dat duurt nog 2 jaar in mijn tempoquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, alleen is R* gekke henkie niet en gaan je echt niet nog 10 miljoen geven.
[..]
Als ik jou was zou ik pas starten als je level 100 bent, liever zelfs 120 ivm minigun.
Ik ga in ieder geval niet helpen wanneer iemand geen 100 is, want, geloof mij maar, het is al uitzonderlijk moeilijk genoeg met een groepje van 100+.![]()
![]()
Ik kan je wel even door wat missies heen slepen, ben je wat minder tijd kwijt, tegen de 90 is prima te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat duurt nog 2 jaar in mijn tempo![]()
Tempo opvoeren!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat duurt nog 2 jaar in mijn tempo![]()
Wat Hork zegt, als je missies wil doen, laat maar weten wanneer en ik doe ook wel mee. Even powerrrr levelen.Zijn je kerstdagen zo absoluut ruk dat een kerstdag GTA met mij een lichtpuntje is?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:12 schreef LompeHork het volgende:
Op 1e Kerstdag GTA met Gotcha, shit kan niet meer stuk
Ik speel vanaf dag 1 dat je online kon al online, ik fuck gewoon veelquote:. Kan mij ook niet inhouden, continu op alles schieten wat ik zie bewegen
Shots Fired
110,963 zonder minigun![]()
![]()
Dan gaat de CMC hem niet worden denk ik. Voorzichtigheid is numero uno.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik speel vanaf dag 1 dat je online kon al online, ik fuck gewoon veel. Kan mij ook niet inhouden, continu op alles schieten wat ik zie bewegen
Shots Fired
110,963 zonder minigun![]()
![]()
Maar je kan natuurlijk wel 2 miljoen scoren met de all in order en loyalty awards.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan je wel even door wat missies heen slepen, ben je wat minder tijd kwijt, tegen de 90 is prima te doen.Is goedquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat Hork zegt, als je missies wil doen, laat maar weten wanneer en ik doe ook wel mee. Even powerrrr levelen.. Schrik niet van mijn skilzz hoor
![]()
![]()
Oooh, maar dan speel ik gewoon online. Missie's zal wel anders gaan. Een heist is voor mij alweer een half jaar geledenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dan gaat de CMC hem niet worden denk ik. Voorzichtigheid is numero uno.![]()
Maar je kan natuurlijk wel 2 miljoen scoren met de all in order en loyalty awards.![]()
![]()
Niks verrast me meer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Is goed. Schrik niet van mijn skilzz hoor
Het is toch niet te geloven dat we maar liefst 70 man in de crew hebben zitten en er maar een handjevol actief zijn.![]()
Misschien maar eens de bezem er doorheen halen.
Zo, da's een tijd geleden! Oud-crew lid hervonden. Zullen er nog meer volgen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:34 schreef Vieze_Freddy het volgende:
HOHOHO....... laat mij nog even zitten
Zo nu en dan start ik het spel nog eens op maar na wat rondjes gereden te hebben haak ik toch weer af. Hoe is dat met die gangs? Dat is toch iets uit de laatste update?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Zo, da's een tijd geleden! Oud-crew lid hervonden. Zullen er nog meer volgen?Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Klopt, maar ik moet zeggen dat dat VIP gebeuren pas leuk is als je het speelt tegen een andere crew, of iig tegen elkaar binnen een crew. Misschien kunnen we dat binnenkort eens organiseren, met ~8 man spelen, 4 tegen 4.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:39 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Zo nu en dan start ik het spel nog eens op maar na wat rondjes gereden te hebben haak ik toch weer af. Hoe is dat met die gangs? Dat is toch iets uit de laatste update?
Heb je nou ooit nog de CMC gehaald?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Warme nacht geweest afgelopen nacht.
Alle sneeuw is weg!
Ergens wel jammer, maar kan ik nu eens fatsoenlijk in die Tampa rijden.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Warme nacht geweest afgelopen nacht.
Alle sneeuw is weg!
Ergens wel jammer, maar kan ik nu eens fatsoenlijk in die Tampa rijden.![]()
![]()
![]()
Voor de Blazer liefhebbers: Je kan sinds patch 1.14 Blazers volledig customizen.
Dit ding dus:
CMC als in .... die master heist?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet zeggen dat dat VIP gebeuren pas leuk is als je het speelt tegen een andere crew, of iig tegen elkaar binnen een crew. Misschien kunnen we dat binnenkort eens organiseren, met ~8 man spelen, 4 tegen 4.
Heb je nou ooit nog de CMC gehaald?
Nee man, nog steeds niet maar knaagt wel en staat nog op mijn lijstje als missie
Ik had het er laatst nog over met nitorski en wil dit ook nog afronden.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Dank u!quote:
Nou ja, als je hulp nodig hebt dan roep je maar. We hebben nu verschillende experts in de crew.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:54 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
CMC als in .... die master heist?
Nee man, nog steeds niet maar knaagt wel en staat nog op mijn lijstje als missie
Ik had het er laatst nog over met nitorski en wil dit ook nog afronden.
Public? Sorry, daar kom ik niet ivm cheaters.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Iemand zin om half 7 een server te raiden
Valt best meequote:Op zaterdag 26 december 2015 17:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Public? Sorry, daar kom ik niet ivm cheaters.![]()
![]()
Ik misschien om 10 uurquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben zo nog wel online, even wat eten verteren, geef me tien minuten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben zo nog wel online, even wat eten verteren, geef me tien minuten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Public? Sorry, daar kom ik niet ivm cheaters.![]()
![]()
![]()
Ik heb maar even een nieuwe key gekocht. Dus ook een nieuwe character
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Was je geband?quote:Op zondag 27 december 2015 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb maar even een nieuwe key gekocht. Dus ook een nieuwe character
[ afbeelding ]
Verder wel 10/10 would hit![]()
Jupquote:Op zondag 27 december 2015 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was je geband?
Verder wel 10/10 would hittot 1/2/2016. Weet alleen niet of het jan of Feb is.
quote:Op zondag 27 december 2015 13:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Juptot 1/2/2016. Weet alleen niet of het jan of Feb is.
![]()
![]()
Weet niet wanneer je bent geband maar las iets over dat het 2 weken is in het begin, dus zou 2 januari kunnen zijn.![]()
'Gebanned, dan maar een nieuwe key kopen.'
Sommige mensen hebben geld teveel geloof ik.
Kom ze tegen voor 26 euro dus valt opzich nog wel mee. Zou het erger vinden dat je weer level 1 bent![]()
![]()
Pff, dat ook. Weer met je klappertjespistool rondlopen ipv 2 raketwerpers en een minigun.quote:Op zondag 27 december 2015 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
Kom ze tegen voor 26 euro dus valt opzich nog wel mee. Zou het erger vinden dat je weer level 1 bent
Ja afgelopen woensdag.quote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Weet niet wanneer je bent geband maar las iets over dat het 2 weken is in het begin, dus zou 2 januari kunnen zijn.
Ja hij was 25 euro, dus dat viel wel mee. Vond het erger om dit weekend zonder GTA te zitten.quote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
'Gebanned, dan maar een nieuwe key kopen.'
Sommige mensen hebben geld teveel geloof ik.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja, dat is wel weer kut. Maar ja, wel weer leuk om alle heists enzo weer ff te doen. Zit nu op lvl 18 sinds gisteren. Kwam ook weer een hacker tegen met money drops, dus daar even een miljoen van gepakt.quote:Op zondag 27 december 2015 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
Kom ze tegen voor 26 euro dus valt opzich nog wel mee. Zou het erger vinden dat je weer level 1 bentOp dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 15:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja hij was 25 euro, dus dat viel wel mee. Vond het erger om dit weekend zonder GTA te zitten.![]()
By the way, als er mensen zijn die een heist willen plannen, laat je horen he, Sapstengel, Chuck, Juicyhil, Sosua etc., wie dan ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jolly_Reaper op 27-12-2015 17:08:37 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
lolquote:Op zondag 27 december 2015 17:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
By the way, als er mensen zijn die een heist willen plannen, laat je horen he, Sapstengel, Chuck, Juicyhil, Sosua etc., wie dan ook.
Ja als er gegadigden zijn kom ik wel ff. Ben wel supermoe, dus niet al te laat.
Pffff... als ik dat jacht zie krijg ik echt weer zin om GTA te spelen maar ben helaas veel te druk.![]()
Ik zal proberen weer af en toe online te komen en iig dit topic en crew in de gaten te houden, ik heb gotcha / jolly_reaper nu ook commissionair gemaakt en die kan hetzelfde als leader dus je kan je ook tot hem wenden als ik niet reageer![]()
Nog een fijne kerst allemaal![]()
![]()
Dank u, en ook een fijne kerst/nieuwjaar! Zorg dat je eens wat minder druk wordt!quote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef dolf1010 het volgende:
Pffff... als ik dat jacht zie krijg ik echt weer zin om GTA te spelen maar ben helaas veel te druk.![]()
Ik zal proberen weer af en toe online te komen en iig dit topic en crew in de gaten te houden, ik heb gotcha / jolly_reaper nu ook commissionair gemaakt en die kan hetzelfde als leader dus je kan je ook tot hem wenden als ik niet reageer![]()
Nog een fijne kerst allemaal
Wat mij betreft wel. Minimaal 4 personen, liefst meer. Wie oh wie? En wanneer?quote:Op zondag 27 december 2015 22:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Gaan we een keer vip vs vip doen?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
8, 4 vs 4quote:Op zondag 27 december 2015 22:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Minimaal 4 personen, liefst meer. Wie oh wie? En wanneer?Zaterdagmorgen moet ik werken. De rest van de week ben ik vrij
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 22:36 schreef aiemkoel het volgende:
Morgen ben ik wel in voor een VIP avondje.
Hork, kun jij het bestaande ledenlijstje in de OP vervangen met deze?
https://docs.google.com/s(...)wps/edit?usp=sharing
Kunnen de volgende mensen even doorgeven wat hun Fok! gebruikersnamen zijn of weet iemand wie deze mensen zijn op Fok!?Blaadjes, moet Blaadjess in de crew blijven gezien het een dubbele van je is?quote:ArmoredSpacePony, Dakduiflook, dnbrainwash, Gerben559, Sr.SosuaMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Sosua zou jij ook moeten weten tochquote:Op maandag 28 december 2015 14:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kunnen de volgende mensen even doorgeven wat hun Fok! gebruikersnamen zijn of weet iemand wie deze mensen zijn op Fok!?
[..]
Blaadjes, moet Blaadjess in de crew blijven gezien het een dubbele van je is?
SosuaCafe![]()
research gedaanquote:Verder is er wel een user die dnbrainwash heet, http://forum.fok.nl/user/profile/dnbrainwash. Heeft alleen hier nog nooit gepost lijkt hetquote:![]()
![]()
Inderdaad, maar ja, alzheimer he.quote:Op maandag 28 december 2015 15:05 schreef d4v1d het volgende:
Sosua zou jij ook moeten weten toch
SosuaCafe
Dat is mijn innerlijke autistische worsteling om David gewoon normaal te spellen in plaats van met getallen.quote:![]()
Mijn dank is groot!
kan verder bevestigen dat ArmoredSpacePony piekartz is. Bron: whatsapp
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 15:23:30 ]![]()
En piekartz is drumstickNL op dit forum, niet?quote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef d4v1d het volgende:
kan verder bevestigen dat ArmoredSpacePony piekartz is. Bron: whatsapp
uhm.quote:Op maandag 28 december 2015 15:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
En piekartz is drumstickNL op dit forum, niet?Geen idee
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 15:24:35 ]![]()
Jammer dat zoveel lui die toch wat actief zijn in-game nooit hier posten/lezen. Kunnen we nooit eens een leuke event o.i.d. organiseren.
wie ben jij nou weerquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef dolf1010 het volgende:
Nog een fijne kerst allemaal![]()
Da's iemand die zelfs op zondag niet meer het vlees komt snijden.quote:
Met randoms? Damn, lot kopen!quote:Op maandag 28 december 2015 16:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
2x een complete heist gedaan met wild vreemde, zonder dat iemand weg gingMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Yup en ook nog eens 2x heistquote:Op maandag 28 december 2015 16:59 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Met randoms? Damn, lot kopen!toch weer een 800.000 rijker
![]()
![]()
Een nummer 2 draaien. Jaja, we snappen hem. Geen details nodig.quote:Op maandag 28 december 2015 19:10 schreef aiemkoel het volgende:
Ik ben wat later dan usual
Eerst even...euh...nou ja...jeweettoch :-p
Necessary evil.quote:Op maandag 28 december 2015 18:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hork commissioner![]()
GotchaNL commissioner
Neuh...eerder een nr. 69quote:Op maandag 28 december 2015 19:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Een nummer 2 draaien. Jaja, we snappen hem. Geen details nodig.
Brave jongens krijgen een beloning![]()
![]()
Dat is sowieso teveel informatie. Geen details nodig.quote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Neuh...eerder een nr. 69
Brave jongens krijgen een beloning
100 GTA dollars op ingehackte merryweather outfit.quote:
Edit: Gezien het gebrek aan animo en Chuck die is gaan koffie drinken gaat de VIP dinges van vandaag iig niet door.
[ Bericht 8% gewijzigd door Jolly_Reaper op 28-12-2015 20:36:11 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Jammer wel. Tof pakje. Morgen even verder zoeken als ie is na te makenquote:Op maandag 28 december 2015 20:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
100 GTA dollars op ingehackte merryweather outfit.
Edit: Gezien het gebrek aan animo en Chuck die is gaan koffie drinken gaat de VIP dinges van vandaag iig niet door.![]()
![]()
damn, weer een promotietje erbijquote:Op maandag 28 december 2015 14:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kunnen de volgende mensen even doorgeven wat hun Fok! gebruikersnamen zijn of weet iemand wie deze mensen zijn op Fok!?
[..]
Blaadjes, moet Blaadjess in de crew blijven gezien het een dubbele van je is?![]()
![]()
Was verdomme wel tijd ook voor je. En Misterrrr-e was zelfs nog steeds een Muscle. Da kannie, heur.quote:Op maandag 28 december 2015 22:53 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
damn, weer een promotietje erbij
Is een vip outfit. Kom maar met die dollarsquote:Op maandag 28 december 2015 20:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
100 GTA dollars op ingehackte merryweather outfit.
Edit: Gezien het gebrek aan animo en Chuck die is gaan koffie drinken gaat de VIP dinges van vandaag iig niet door.![]()
![]()
Komt goed, ik overval wel een winkel met jou in de buurt en geef je 100 dollar. No problemo!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Is een vip outfit. Kom maar met die dollars
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Komt goed, ik overval wel een winkel met jou in de buurt en geef je 100 dollar. No problemo!ben je gek
![]()
![]()
Ja, nou ga je die 100 dollar krijgen ook!quote:
Ja daar speelt mn neefje mee. Nu even niet want kapot mobo.quote:Op maandag 28 december 2015 14:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Blaadjes, moet Blaadjess in de crew blijven gezien het een dubbele van je is?Ich hock in meinem Bonker![]()
Heeft ie al een FOK! accountquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja daar speelt mn neefje mee. Nu even niet want kapot mobo.![]()
![]()
Ben je online?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, nou ga je die 100 dollar krijgen ook!![]()
![]()
Wie zijn wij? Waar komen we vandaan? Waar gaan we heen? Is er leven na de dood?quote:
Wat doet dat er nou weer toe david? Het belangrijkste is dat je moeder hier naast mij in bed ligt. Fijn oud en nieuw david!![]()
![]()
Okidoke, just checking.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja daar speelt mn neefje mee. Nu even niet want kapot mobo.Mwa, het knulleke is een beetje jong en de woorden die hier soms gebruikt worden... Beter dat 'ie hier nog even weg blijft.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heeft ie al een FOK! accountDamn, ik wist niet dat je zo om geld verlegen zat.quote:
Ik heb maar 2 miljoenquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Okidoke, just checking.
[..]
Mwa, het knulleke is een beetje jong en de woorden die hier soms gebruikt worden... Beter dat 'ie hier nog even weg blijft.
[..]
Damn, ik wist niet dat je zo om geld verlegen zat.![]()
![]()
Werken helms in death matches ofzo? Want elke keer als ik het speel zit er zo'n gast tussen die gewoon 3 headshots overleeft.![]()
Voor zover ik weet werken die inderdaad ook buiten heists om.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Werken helms in death matches ofzo? Want elke keer als ik het speel zit er zo'n gast tussen die gewoon 3 headshots overleeft.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ze heten niet voor niks bullet proofquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Werken helms in death matches ofzo? Want elke keer als ik het speel zit er zo'n gast tussen die gewoon 3 headshots overleeft.![]()
![]()
Yupquote:Op maandag 28 december 2015 14:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
edit: nop, even een modje aangetikt, wordt vast wel gefixed.
Ik ben trouwens tot het nieuwe jaar wat minder actief, veel familie-dingetjes enzuks, 2 januari ben ik er weer volop!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2015 21:41:51 ]![]()
Done.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup
edit: nop, even een modje aangetikt, wordt vast wel gefixed.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Merci!quote:
Het sneeuwt weer even in GTA, voor degenen die willen zien hoe mooi het er uit ziet.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Idem, gelukkig nieuwjaar. Zoals ik het vanochtend op de radio hoorde:
Dat de beste dag van 2015 je slechtste dag in 2016 mag zijn.
Niet dat dat gaat gebeuren, maar whatever, maak er evengoed wat moois van.
Jullie ook allemaal de beste wensen!!!
oh en dit:
http://www.se7ensins.com/(...)s-1-31-1-27.1432633/
buccaneers(of wat voor auto dan ook maar deze verkoopt voor het meeste geld) dupen en achter mekaar verkopen zonder wachttijd.
even 25 pagina's doorspitten of dit ook op pc werkt. zo ja dan zoek ik nog een partner vanavond.
Zou dus moeten werken op pc. Als er iemand zin heeft belachelijk veel miljoenen te maken in een uur tijd vanavond hoor ik het wel.
Schrik niet van het aantal stappen. zodra het off radar gedeelte gelukt is heb je binnen no time een garage vol met een waarde van bijna 7 miljoen
Wel respect voor de mensen die dit gevonden hebben!Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik pas, ik heb geen lege garages en heb het geld ook niet echt nodig. Daarbij neem ik geen risico waar het om automatische bans gaat. Jaja, het is een glitch, geen trainer oid, maar evengoed...
Ik heb een jacht, nog maar 5 plekken in m'n garages en 7.5 miljoen in de bank, ik vind het wel goed zo.
Ik doe liever ouderwets heists om geld binnen te halen.
Als jij mij helpt krijg je ook niksquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik pas, ik heb geen lege garages en heb het geld ook niet echt nodig. Daarbij neem ik geen risico waar het om automatische bans gaat. Jaja, het is een glitch, geen trainer oid, maar evengoed...
Ik heb een jacht, nog maar 5 plekken in m'n garages en 7.5 miljoen in de bank, ik vind het wel goed zo.
Ik doe liever ouderwets heists om geld binnen te halen.
Als het niet te ingewikkeld is dan wil ik je wel helpen, dat kan inderdaad sowieso geen kwaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als jij mij helpt krijg je ook niks
En ik ben NU online, dus kom naar beneden en sla je slag!My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik kom eraan momentquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Als het niet te ingewikkeld is dan wil ik je wel helpen, dat kan inderdaad sowieso geen kwaad.
En ik ben NU online, dus kom naar beneden en sla je slag!Ich hock in meinem Bonker![]()
Nah, met mijn nieuwe trainer kan ik dat veel makkelijker verdienen met eenvoudigere glitches/methodes, dus ik pasquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:33 schreef Blaadjes het volgende:
Zou dus moeten werken op pc. Als er iemand zin heeft belachelijk veel miljoenen te maken in een uur tijd vanavond hoor ik het wel.
Schrik niet van het aantal stappen. zodra het off radar gedeelte gelukt is heb je binnen no time een garage vol met een waarde van bijna 7 miljoen
Wel respect voor de mensen die dit gevonden hebben!![]()
Heb je jezelf daar als eens geld mee gegeven trouwens?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:07 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Nah, met mijn nieuwe trainer kan ik dat veel makkelijker verdienen met eenvoudigere glitches/methodes, dus ik pasMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Dat risico kan ik niet meer nemenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:07 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Nah, met mijn nieuwe trainer kan ik dat veel makkelijker verdienen met eenvoudigere glitches/methodes, dus ik pas
Je mag mij ook wel wat geld geven in dat gevalquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:07 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Nah, met mijn nieuwe trainer kan ik dat veel makkelijker verdienen met eenvoudigere glitches/methodes, dus ik pas![]()
![]()
Geef me een straatauto en ik maak er voor niks een custom moonbeam t.w.v 512000 van. Kun je zo verkopenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel wat geld geven in dat geval![]()
Morgen even doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:19 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Geef me een straatauto en ik maak er voor niks een custom moonbeam t.w.v 512000 van. Kun je zo verkopen![]()
Ben je al level twaalf dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:37 schreef Nibb-it het volgende:
Ben eergisteren begonnen met GTA Online, dus als iemand nog handjes nodig heeft voor heists...
En word even lid van de crew dan, zo rollen we![]()
![]()
Heb een request gegooid.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben je al level twaalf dan?
En word even lid van de crew dan, zo rollen we![]()
ik dacht dat er geen mods in de crew mochten LH. Dat was toch de reden dat wij zijn gestopt?Ich hock in meinem Bonker![]()
Oja, dat is ook zo, bij nader inzien maar niet meer requesten dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:48 schreef Blaadjes het volgende:
ik dacht dat er geen mods in de crew mochten LH. Dat was toch de reden dat wij zijn gestopt?![]()
Klik ik toch bijna per ongelukquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Crew heeft een speciaal plekje in de crew. Kannonenvoer![]()
![]()
Wat is je GTA naam?quote:
Check, sheetje even aangepast.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Poederblusser, hij zit er inmiddels al bij
Op promotequote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klik ik toch bijna per ongeluk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je wat wil powerlevelen dmv missies, dan roep je maar.quote:
Nou ja, powerlevelen...My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Toch 10 rangen in 5 dagenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Als je wat wil powerlevelen dmv missies, dan roep je maar.
Nou ja, powerlevelen...sneller dan vanaf 2013 alleen
![]()
![]()
Beste wensen enzo en hug voor de behoevende.
Maar wordt er nog gespeeld?
Edit: wat doet die witte bende op mijn scherm?Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Als het aan mij ligt word er weer flink geheist de komende tijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Beste wensen enzo en hug voor de behoevende.
Maar wordt er nog gespeeld?
Edit: wat doet die witte bende op mijn scherm?
Voor nu heb ik me weer eens gewaagd in het openbare GTA leven....quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt word er weer flink geheist de komende tijd.
Edit.... En wat een fck kneuzen
[ Bericht 2% gewijzigd door Vieze_Freddy op 01-01-2016 23:33:58 ]Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Dat is voor mensen die fappen, alleen die zien datquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Edit: wat doet die witte bende op mijn scherm?![]()
Haha.... Got me therequote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die fappen, alleen die zien datStaat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Het is Hork eindelijk teveel geworden. We gaan je missen, Hork.![]()
*zwaait*My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik zou zeggen: Noem een specifieke tijd zodat men aanwezig kan zijn.quote:
@Vieze_Freddy: Jij ook, als je wil heisten, zet een dag/tijd hier neer en het komt meestal wel goed.
En laat nog even weten of je die CMC nog wil doen.
Handigste is gewoonweg alles via hier plannen en specifieke tijden opgeven, anders komt het er niet van, is mijn ervaring.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Idee is helder maar niet altijd uitvoerbaar☺
Ik ben meer van loeren of er iemand online is.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Dat moet je uiteraard zelf weten, maar dan heb je een kleine kans dat je een keer mee kunt heisten. Of we zijn al bezig met een heist (die we meestal hier afgesproken hebben) of er zijn te weinig mensen online.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:39 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Idee is helder maar niet altijd uitvoerbaar☺
Ik ben meer van loeren of er iemand online is.
Als je nou zegt: <dag>, <tijd>, heist.
- Vieze_Freddy
- ?
- ?
- ?
dan heb je in no time een groepje bij elkaar en weet je dat er 3 mensen klaar staan op je aangegeven tijd.
Maar ja, nogmaals, je moet het zelf weten.
Hallo. Wie bent u?quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Bedoel je geen adolf?quote:
Eerst wat opzetten en het dan af laten weten maar z'n plek niet op willen geven.
Maar Adolf gaf z'n plek uiteindelijk wel op.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bedoel je geen adolf?
Eerst wat opzetten en het dan af laten weten maar z'n plek niet op willen geven.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: