abonnement Unibet Coolblue
pi_158503388
Ik heb het pakket vanavond uitgepakt; ik kon niet meer wachten :P

Na een roerig jaar op gezondheidsgebied;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besloten om mezelf als ontvanger op te geven omdat ik wel een opstekertje kon gebruiken; en ik heb van Paarsbeestje en Tink89 een prachtig pakket gekregen! O+ *O*

Helemaal afgestemd op mijn voorkeuren :D

Volle doos :D Wat zou erin zitten?


Alles op de kersttafel zoals het afgelopen maand gestaan heeft :)


Overzichtje O+
Kaarsen, wierrook; een mooie lamp; een fijne deken, chocoladekoekjes , kleurboek en deco items :D allemaal paars ook nog :)


Super aanvulling voor mijn hobby! *O*

En nu het spannendste pakje:


Wat een leuke mok voor deze Harry Potter fan! :D

Bedankt gevers; ik vind het geweldig! *O*

Hier heb ik echt een jaar plezier van; super *O* En allemaal fijne dingen voor in huis O+

Ik ben helemaal in feeststemming *O*

E
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_158503677
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

awwww arme Messina :D _O-
Ik heb ook iets heel moois gehad voor kerst, hoor! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:22 schreef Aphrodyte het volgende:
-knip-
Prachtig pakket!
*O* O+

Leuk topic voor jou; CRE / [Creatief kleuren] Kleuren voor volwassenen #36 :D
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 24 december 2015 @ 20:44:08 #128
319308 Tink89
To live is to dance
pi_158503947
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:22 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik heb het pakket vanavond uitgepakt; ik kon niet meer wachten :P

Na een roerig jaar op gezondheidsgebied;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besloten om mezelf als ontvanger op te geven omdat ik wel een opstekertje kon gebruiken; en ik heb van Paarsbeestje en Tink89 een prachtig pakket gekregen! O+ *O*

Helemaal afgestemd op mijn voorkeuren :D
[ afbeelding ]
Volle doos :D Wat zou erin zitten?

[ afbeelding ]
Alles op de kersttafel zoals het afgelopen maand gestaan heeft :)

[ afbeelding ]
Overzichtje O+
Kaarsen, wierrook; een mooie lamp; een fijne deken, chocoladekoekjes , kleurboek en deco items :D allemaal paars ook nog :)

[ afbeelding ]
Super aanvulling voor mijn hobby! *O*

En nu het spannendste pakje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuke mok voor deze Harry Potter fan! :D

Bedankt gevers; ik vind het geweldig! *O*

Hier heb ik echt een jaar plezier van; super *O* En allemaal fijne dingen voor in huis O+

Ik ben helemaal in feeststemming *O*

E
Zo fijn dat je er blij mee bent!!! Geniet ervan :)


Mijn pakket is ook heel tof :D 0+ vriendlief en ik kunnen het hele jaar in bad, samen met onze nieuwe badeend _O- _O- en koffie drinken met ons marktplaats-apparaat! Fijn :)




En de kerstballen mocht ik vorige week al uitpakken. Zo fijn! Hebben echt genoten van het uitpakken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_158520687
Wij hebben vandaag ontzettend lekker gebrunched met de lekkernijen uit ons pakket en daarna de cadeautjes uitgepakt.
Katoen om crea mee te doen, gezellige kaarsjes (vanavond gaat de fik erin 😂) een pakketje met douche en bodyspulletjes en een boeken- en boodschappenbon. Kortom we zijn verwend!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_158520790
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:22 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik heb het pakket vanavond uitgepakt; ik kon niet meer wachten :P

Na een roerig jaar op gezondheidsgebied;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besloten om mezelf als ontvanger op te geven omdat ik wel een opstekertje kon gebruiken; en ik heb van Paarsbeestje en Tink89 een prachtig pakket gekregen! O+ *O*

Helemaal afgestemd op mijn voorkeuren :D
[ afbeelding ]
Volle doos :D Wat zou erin zitten?

[ afbeelding ]
Alles op de kersttafel zoals het afgelopen maand gestaan heeft :)

[ afbeelding ]
Overzichtje O+
Kaarsen, wierrook; een mooie lamp; een fijne deken, chocoladekoekjes , kleurboek en deco items :D allemaal paars ook nog :)

[ afbeelding ]
Super aanvulling voor mijn hobby! *O*

En nu het spannendste pakje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuke mok voor deze Harry Potter fan! :D

Bedankt gevers; ik vind het geweldig! *O*

Hier heb ik echt een jaar plezier van; super *O* En allemaal fijne dingen voor in huis O+

Ik ben helemaal in feeststemming *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zo fijn dat je er blij mee bent!!! Geniet ervan :)


Mijn pakket is ook heel tof :D 0+ vriendlief en ik kunnen het hele jaar in bad, samen met onze nieuwe badeend _O- _O- en koffie drinken met ons marktplaats-apparaat! Fijn :)


[ afbeelding ]

En de kerstballen mocht ik vorige week al uitpakken. Zo fijn! Hebben echt genoten van het uitpakken.
Fijne kerst, dames! Fijn dat jullie allebei zo'n leuk pakket hebben gekregen *;

Tinkie, dank voor al het shoppen terwijl je zelf ook superdruk was O+
pi_158521222
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:51 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

[..]

Fijne kerst, dames! Fijn dat jullie allebei zo'n leuk pakket hebben gekregen *;

Tinkie, dank voor al het shoppen terwijl je zelf ook superdruk was O+
Nogmaals bedankt! :* Fijne kerst!
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 december 2015 @ 18:52:39 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158524286
kreeg ik eerst al zo'n mooi pakket lag er gisteren ook nog onverwacht zomaar een kerstkaart van spaardertje en yankee in de bus O+

in afwachting van de kinderen die thuiskomen inmiddels de woonkamer versierd en de pakjes onder de boom gelegd:

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 25 december 2015 @ 19:41:48 #133
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_158524893
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:52 schreef DJMO het volgende:
kreeg ik eerst al zo'n mooi pakket lag er gisteren ook nog onverwacht zomaar een kerstkaart van spaardertje en yankee in de bus O+

in afwachting van de kinderen die thuiskomen inmiddels de woonkamer versierd en de pakjes onder de boom gelegd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb je het leuk aangekleed!!

Gelukkig is de kerstkaart toch nog op tijd aangekomen! Ik was hem namelijk vergeten mee te nemen met het pakket afleveren. :)
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 december 2015 @ 19:46:10 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158524941
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 19:41 schreef Spaardertje het volgende:

[..]

Wat heb je het leuk aangekleed!!

Gelukkig is de kerstkaart toch nog op tijd aangekomen! Ik was hem namelijk vergeten mee te nemen met het pakket afleveren. :)
ik belde vandaag de kinderen en voor ik ze naar hun vader bracht had ik wel verteld dat als ze terug kwamen, er cadeautjes voor ze onder de boom zouden liggen. Geert vroeg gelijk toen ik hem sprak .. mam, liggen er echt cadeautjes onder de boom?!? Dus ik heb hen dezelfde foto gestuurd O+

Ik vind de kaart (en ook de tekst) echt onwijs lief :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 25 december 2015 @ 19:55:52 #135
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_158525071
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 19:46 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik belde vandaag de kinderen en voor ik ze naar hun vader bracht had ik wel verteld dat als ze terug kwamen, er cadeautjes voor ze onder de boom zouden liggen. Geert vroeg gelijk toen ik hem sprak .. mam, liggen er echt cadeautjes onder de boom?!? Dus ik heb hen dezelfde foto gestuurd O+

Ik vind de kaart (en ook de tekst) echt onwijs lief :*
O+ :*
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  vrijdag 25 december 2015 @ 20:50:55 #136
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_158525999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 19:46 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik belde vandaag de kinderen en voor ik ze naar hun vader bracht had ik wel verteld dat als ze terug kwamen, er cadeautjes voor ze onder de boom zouden liggen. Geert vroeg gelijk toen ik hem sprak .. mam, liggen er echt cadeautjes onder de boom?!? Dus ik heb hen dezelfde foto gestuurd O+

Ik vind de kaart (en ook de tekst) echt onwijs lief :*
Supermooi *O* Geniet er van
.
  zaterdag 26 december 2015 @ 09:12:39 #137
319308 Tink89
To live is to dance
pi_158535340
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:51 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]


[..]

Fijne kerst, dames! Fijn dat jullie allebei zo'n leuk pakket hebben gekregen *;

Tinkie, dank voor al het shoppen terwijl je zelf ook superdruk was O+
Het is graag gedaan :)

Goed voornemen voor volgend jaar is om dan met eigen centjes te shoppen voor deze actie :)

Fijne kerst allemaal!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 26 december 2015 @ 09:20:33 #138
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_158535387
Vanmorgen onder het genot van een warme chocomelk uit een grappige kerstbeker en kerstkransjes de cadeautjes uitgepakt.

Wat schitterend! Heel veel lekker douchespul, geurkaars, armband een geinig plantje, een leuk boek waar ik vanavond meteen in begin, mooi notitieblokje, verzorginsspulletjes en speelgoed zowel voor de hondjes als de katjes! Bovenop alles wat ik al uit mocht pakken zoals de chocomelk, de kransjes, de vele lekkernijen voor mijn diertjes, de soep enzovoort. De snoepjes. Ben vast nog iets vergeten. Ooh ja, ook nog een hele lieve kerstkaart. Twee kaarten zelfs.

Alles in mijn kleuren en heel veel voor de diertjes. Wat ontzettend attent en met liefde uitgezocht.

Dank je wel lieve Vanillesnoepje en Bondage. Jullie hebben vier diertjes en een persoontje gelukkig gemaakt.
Utopia!
pi_158535959
Ik lees verschillende keren dat er snoepjes voor katten in pakketten zaten, is dat geen gok nemen of die katten die snoepjes wel willen?
Ikzelf heb geen katten, maar hoor wel vaker dat katten veel kieskeuriger met voer zijn dan honden. Dat een kat rustig even ruikt aan het verkeerde voer, en er dan zijn of haar neus voor ophaalt. Dat zou ik een behoorlijke gok vinden voor zo'n pakket.
pi_158536535
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:18 schreef frederik het volgende:
Ik lees verschillende keren dat er snoepjes voor katten in pakketten zaten, is dat geen gok nemen of die katten die snoepjes wel willen?
Ikzelf heb geen katten, maar hoor wel vaker dat katten veel kieskeuriger met voer zijn dan honden. Dat een kat rustig even ruikt aan het verkeerde voer, en er dan zijn of haar neus voor ophaalt. Dat zou ik een behoorlijke gok vinden voor zo'n pakket.
Mijn poes kreeg vorig jaar ook snoepjes O+
Hij heeft ze heerlijk opgegeten. Maar ik heb dan ook een allesetert in huis :Y)
pi_158538153
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:18 schreef frederik het volgende:
Ik lees verschillende keren dat er snoepjes voor katten in pakketten zaten, is dat geen gok nemen of die katten die snoepjes wel willen?
Ikzelf heb geen katten, maar hoor wel vaker dat katten veel kieskeuriger met voer zijn dan honden. Dat een kat rustig even ruikt aan het verkeerde voer, en er dan zijn of haar neus voor ophaalt. Dat zou ik een behoorlijke gok vinden voor zo'n pakket.
bij een extreem kieskeurige kat of een kat met een speciaal dieet is de ontvanger vast wel zo slim dit aan te geven bij het vragenlijstje.

net zoals je niet iedereen een etenspakket kan geven ivm allergieën. dat wordt ook door de ontvangers aangegeven met het vragenlijstje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 december 2015 @ 20:49:54 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158614764
Vandaag dan eindelijk de cadeaus uitgepakt met de kinderen .. En alsof Spaardertje mijn kinderen al jaren kent, elk cadeau was een regelrecht schot in de roos O+ Geert is gek op mij helpen in de keuken dus kinderkookboek = dikke hit. De duplo werd meteen uitgepakt en volgens het plaatje in elkaar gezet. Mijn dochter riep heel enthousiast bij het bordspel oh dat ken ik, die serie keek ik vroeger ( :') ) altijd *O* en de reactie van Jan op de goocheldoos was: oh wauw!!!! En natuurlijk de rest niet te vergeten.. Spaardertje en yankee .. onwijs bedankt beiden _O_

SPOILER: foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(foto's haal ik later weer weg ivm herkenbaarheid dochter]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158614907
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 20:49 schreef DJMO het volgende:
*knip*
O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158615727
Heel mooi DJMO!
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 28 december 2015 @ 22:05:13 #145
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_158618326
Gaaf O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 december 2015 @ 22:18:04 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158618839
Ja, heel erg tof :Y Des te meer als je weet dat Spaardertje NIET wist (en ik zelf ook niet toen ik me opgaf) dat mijn dochter hier ook zou zijn. Ik had haar ook niet genoemd bij het invullen van het lijstje. Daarom vond ik het zo mooi om te zien hoe blij ze er mee was O+ O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158620397
Nog een reactie van een anonieme ontvanger!

Vanavond kerstavond gevierd dankzij een gulle gever, de hapjes zijn verdampt, kindjes liggen uitgeteld en blij in hun bed, maar wilde de foto van de kado's niet onthouden aan de gever, ivm anonimiteit zonder kindjes ;-)
Super bedankt gever, dankzij jou was het toch een beetje kerst voor mijn schatjes O+


pi_158625660
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 22:57 schreef Anne het volgende:
Nog een reactie van een anonieme ontvanger!

Vanavond kerstavond gevierd dankzij een gulle gever, de hapjes zijn verdampt, kindjes liggen uitgeteld en blij in hun bed, maar wilde de foto van de kado's niet onthouden aan de gever, ivm anonimiteit zonder kindjes ;-)
Super bedankt gever, dankzij jou was het toch een beetje kerst voor mijn schatjes O+


[ afbeelding ]
Zo leuk als kinderen blij worden gemaakt O+
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_158625758
Altijd weer leuk dit topic.
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 09:37:25 #150
441859 crew  Lenny77
pi_158627167
Wat een mooi topic zeg! Jammer dat ik het nu pas zie!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')