Geen compliment eigenlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nog net een podium plek te pakken
Eigenlijk ook niet. Ben nog blij dat ik 'maar' op plek vijf zit.quote:
Van de week was ook mijn eerste keer, was gelukkig vrij rustig op het forum toenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
Heb volgens mij nog nooit de eerste plek gehad
Er staan vijf Geerd Café gangers in de top 10quote:Op woensdag 16 december 2015 20:11 schreef Geerd het volgende:
He ik sta 8e !!! SL wat een baas is dat man
Echt he hahaha fuck those bitches in klb sc hahahah fucking gaysquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er staan vijf Geerd Café gangers in de top 10
Alleen maar eindbazen hierquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er staan vijf Geerd Café gangers in de top 10
Nu kom jij er ook in binnenkortquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef Duzzy het volgende:
Lurken helpt je postcount laag te houden
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef Duzzy het volgende:
Lurken helpt je postcount laag te houden
Geerd Café is dé SC van fok! wantquote:Op woensdag 16 december 2015 20:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he hahaha fuck those bitches in klb sc hahahah fucking gays
quote:
Das waar, maar jij komt altijd om de hoek kijken heel af en toe met een verdwaalde postquote:
Ik probeer een alomvattende post neer te zetten, zodat ik niet zoveel hoef te posten en ik geen zolderkamerautist lijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das waar, maar jij komt altijd om de hoek kijken heel af en toe met een verdwaalde post
Vies mannetje is hij ook, zijn zusje zou ik dan weer doenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das waar, maar jij komt altijd om de hoek kijken heel af en toe met een verdwaalde post
Heb zijn zusje gedaan na college, viel me niets tegenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Vies mannetje is hij ook, zijn zusje zou ik dan weer doen
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb zijn zusje gedaan na college, viel me niets tegen
Vandaar dat ze zo uitgewoonde aan voeldequote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaan
Ja die 35 cm laten sporen na natuurlijk. Maar ze heeft wel lekkere tettenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo uitgewoonde aan voelde
Dat is waar, die ik heb ik dan ook weer grondig onder gespoten, vond ze fantastisch!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja die 35 cm laten sporen na natuurlijk. Maar ze heeft wel lekkere tetten
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, die ik heb ik dan ook weer grondig onder gespoten, vond ze fantastisch!
Je hele huis is een zolderkamer manquote:Op woensdag 16 december 2015 20:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik probeer een alomvattende post neer te zetten, zodat ik niet zoveel hoef te posten en ik geen zolderkamerautist lijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |