En gelukkig ook nooit ertegen.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
We zijn niet super accepterend, maar we gaan er niets over zeggen of ervoor protesteren.
Ik heb het idee dat de andere culturen hier in Nederland harder roepen dan de "nederlandse cultuur".quote:
We zijn een veel te nuchter en a-emotioneel volkje om anders te doen. Ben ik eigenlijk ook wel blij om.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de andere culturen hier in Nederland harder roepen dan de "nederlandse cultuur".
Ergens wel. Helaas is het tegelijk ook een zwakte.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn een veel te nuchter en a-emotioneel volkje om anders te doen. Ben ik eigenlijk ook wel blij om.
weg met onsquote:Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ergens wel. Helaas is het tegelijk ook een zwakte.
We kunnen het goede voorbeeld geven aan de rest van Nederland door niet nuchter en zeer liefdevol (ook een emotie) te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ergens wel. Helaas is het tegelijk ook een zwakte.
Damn dat is zuur. Soms is het gewoon zo en dan kun je het beste genieten van het moment en dan verder gaan met je leven. Hoe veel pijn het ook doetquote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Den Bosch is inderdaad een hele mooie stad. Maar lijkt me wel een beetje saai ja. Hij was helemaal weg van de Sint jan en de oude straatjes overal. Is ook erg mooi. Dat oude hebben ze in Singaoire amper. Alles is glas en nieuw. Beetje zoals Eindhoven, heeft niets ouds meer (bedankt Duitsers en gemeente). Maar heeft weer andere charmes.
En ja gaat goed. Eerste "woorden" net en traantjes omdat we eigenlijk wel weten dat dit nooit gaat werken tussen ons vanwege de aftand. Ik wil niet in SG wonen. Hij kan de eerste 3 jaar of zo niet naar NL vanwege z'n opleiding en overheidsbeurs. Dus da's kut. En pijnlijk, zeker omdat t meteen heel vertrouwd voelt.
Vrijdag gaat ie de vriendengroep ontmoeten. Spannend
Awww... dat is kut... Maar ja. Een reguliere verblijfsvergunning heb je in NL ook niet zo maar.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
En ja gaat goed. Eerste "woorden" net en traantjes omdat we eigenlijk wel weten dat dit nooit gaat werken tussen ons vanwege de aftand. Ik wil niet in SG wonen. Hij kan de eerste 3 jaar of zo niet naar NL vanwege z'n opleiding en overheidsbeurs. Dus da's kut. En pijnlijk, zeker omdat t meteen heel vertrouwd voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quequote:Op woensdag 16 december 2015 18:07 schreef Kaas- het volgende:
Renesite: "Het is druk op de ringweg in Groningen."
Beetje dubbelzinnig.
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Had ik met de Kiwi ook. Hoewel dat wel een stuk minder serieus was, juist omdat we vanaf het begin al wisten dat het niks zou worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Den Bosch is inderdaad een hele mooie stad. Maar lijkt me wel een beetje saai ja. Hij was helemaal weg van de Sint jan en de oude straatjes overal. Is ook erg mooi. Dat oude hebben ze in Singaoire amper. Alles is glas en nieuw. Beetje zoals Eindhoven, heeft niets ouds meer (bedankt Duitsers en gemeente). Maar heeft weer andere charmes.
Ook niet drie jaar in SG wonen en daarna terug?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Ah das kut... En zal ook een dubbel gevoel geven?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
En het is uberhaupt al zo'n kutstationquote:Op donderdag 17 december 2015 10:14 schreef Rezania het volgende:
Vergeten waar ik mijn fiets heb gelaten op Delft CS. Kak.
Valt mee, is er alleen maar beter op geworden.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En het is uberhaupt al zo'n kutstation
Voor mij is Delft enkel een station dat ik regelmatig passeer en het is elke keer de plek waar ik minutenlang geen internetverbinding heb door die ondergrondse bunker dus dan zit ik schuimbekkend in de trein.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt mee, is er alleen maar beter op geworden.
Autist.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor mij is Delft enkel een station dat ik regelmatig passeer en het is elke keer de plek waar ik minutenlang geen internetverbinding heb door die ondergrondse bunker dus dan zit ik schuimbekkend in de trein.
Sinds afgelopen week heb ik 4G, ben wel benieuwd of die daar wel overeind blijft. Straks even testen want ik ga zo weer treinen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen week heb ik 4G, ben wel benieuwd of die daar wel overeind blijft. Straks even testen want ik ga zo weer treinen.
Dan is het dus gewoon een ouderwets kutstation. Ironisch wel dat er uitgerekend in Delft een station wordt gebouwd waar technologie niet werkt.quote:
Nee, KPN is langzaam. Enige reden waarom je op Schiphol internet hebt in de tunnel is omdat er zendmasten in de tunnel aanwezig zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is het dus gewoon een ouderwets kutstation. Ironisch wel dat er uitgerekend in Delft een station wordt gebouwd waar technologie niet werkt.
Lol doet me denken aan dit: https://www.reddit.com/r/CrappyDesign/quote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, KPN is langzaam. Enige reden waarom je op Schiphol internet hebt in de tunnel is omdat er zendmasten in de tunnel aanwezig zijn.
Voor de rest idd erg ironisch dat die tunnel zo hard faalt in Delft. Fyra mag er ook niet met volle snelheid doorheen, want dan gaan de draaideuren boven keihard ronddraaien. Kan je een klap in het gezicht krijgen van de deur.
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die tunnel in Delft waar je onbereikbaar bent.
Wat kut is dat zeg.
Ik lees het AD nooit dus dit zegt me helemaal niets.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vul altijd 'beangstigend' in bij de AD-lezerspoll.
Uh de Fyra (IC direct) gaat toch helemaal niet via Delft?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, KPN is langzaam. Enige reden waarom je op Schiphol internet hebt in de tunnel is omdat er zendmasten in de tunnel aanwezig zijn.
Voor de rest idd erg ironisch dat die tunnel zo hard faalt in Delft. Fyra mag er ook niet met volle snelheid doorheen, want dan gaan de draaideuren boven keihard ronddraaien. Kan je een klap in het gezicht krijgen van de deur.
Thalys dan. Treinen mogen iig niet met volle snelheid door de tunnel.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Uh de Fyra (IC direct) gaat toch helemaal niet via Delft?
Jeuj. Nog meer reclame op Fok!quote:Op donderdag 17 december 2015 12:58 schreef Rezania het volgende:
Wtf, Thalys is nu ook al zo'n automatische link?
Welke reclame?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Jeuj. Nog meer reclame op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wow, ik klikte net op jouw naam maar je komt ook echt gewoon alleen in deze topicreeks en verder nergens.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat heb ik er dan weer niet voor over.
Thalys gaat ook via het HSL-spoor normaal.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Thalys dan. Treinen mogen iig niet met volle snelheid door de tunnel.
Klopt.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wow, ik klikte net op jouw naam maar je komt ook echt gewoon alleen in deze topicreeks en verder nergens.
Geen ads, heerlijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb wel eens bekeken wat je krijgt voor een abo en er staat zelfs niet ook maar 1 ding tussen dat mijn fok-plezier vergroot.
Deze SC is ook bagger.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Klopt.
Vroeger (andere user-name) wel. Maar laten we eerlijk zijn, de rest van Fok! is tegenwoordig 99% bagger.
Lekker ding wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan ook nog eens bij dit soort meiden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 14:45 schreef sebastiansdrawings het volgende:
iiiiiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Koop een jockstrap!quote:Op donderdag 17 december 2015 16:19 schreef Kaas- het volgende:
Over ads gesproken: 50% van mijn advertenties hier zijn voor mannenlingerie haha.
Lube al klaargezet?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:25 schreef Kaas- het volgende:
Nog een uurtje wachten en dan zie ik m'n vriend voor het eerst in 11 dagen.
En daarna op de WC hun baas een beurt geven?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef TheVulture het volgende:
terwijl mannen het gewoon bij bier houden
Nee, wat dat betreft is het een hetero-bolwerkquote:Op donderdag 17 december 2015 23:10 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En daarna op de WC hun baas een beurt geven?
Tja. Je hebt skills of je hebt ze nietquote:Op donderdag 17 december 2015 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft is het een hetero-bolwerk
En ik werk niet bij Ang3l
Je hebt een Thaiboy geïmporteerd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Uuuuurrrgg. Wakkergeneukt worden door een stuiterend jetlag aziaat om 7:00 S ochtends in je vakantie...,, #ikhebeenheelzwaarleven
indian singaporeanquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt een Thaiboy geïmporteerd?
Tja, je kunt wel willen fokken, maar het is hier erg rustig hoor...quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Laat m maar ff studeren. Kan ik fokken
Hola
Ik volg de blauwe lijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice. Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 20 december 2015 13:44 schreef Kaas- het volgende:
Nou, vakantie is wel chill begonnen. Als dat zo doorgaat prima.
Diskriemienaatsie!!11!quote:Op zondag 20 december 2015 13:50 schreef Rezania het volgende:
BET / Welkom in Bier en Tetten!
Ik hou wel van bier, maar niet van tetten. Wat nu?
Studiereis op zaterdag en zondag?quote:
BET / [Anti-topic] Wijn en Hunksquote:Op zondag 20 december 2015 13:50 schreef Rezania het volgende:
BET / Welkom in Bier en Tetten!
Ik hou wel van bier, maar niet van tetten. Wat nu?
Drie en een half jaar geleden gedaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tot aan getting maried. Daar stopt het opeens
Rood, blauw, wat?quote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik vind rode-lijn mensen over het algemeen een stuk boeiender dan mensen die de blauwe lijn volgen.
3 maamd geledenquote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Drie en een half jaar geleden gedaan
Niks mis met kut.quote:
Minder strak vooral. Maar wel nat...quote:
Kont ook wel met een beetje glijmiddel.quote:Op zondag 20 december 2015 19:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Minder strak vooral. Maar wel nat...
Nee.quote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wil je dat niet eens een keertje proberen?
Waarom? Meeste daarvan hebben niet veel meer intresse dan voetbalquote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik vind rode-lijn mensen over het algemeen een stuk boeiender dan mensen die de blauwe lijn volgen.
En asielzoekers.quote:Op zondag 20 december 2015 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Meeste daarvan hebben niet veel meer intresse dan voetbal
Haha dat is alsnog niet nat hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 19:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kont ook wel met een beetje glijmiddel.
Maar het glijdt.quote:Op zondag 20 december 2015 19:41 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Haha dat is alsnog niet nat hoor.
Maar tot welke hoogte mag de rode lijn gaan? Want dat eigen huis/flat (met hypotheek) heb ik wel bereikt, maar hoger dan dat ga ik echt niet...quote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Blauwe lijn = conformistisch, truttig, doen wat je omgeving/ouders van je verwacht i.p.v. je eigen weg volgenquote:Op zondag 20 december 2015 19:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar tot welke hoogte mag de rode lijn gaan? Want dat eigen huis/flat (met hypotheek) heb ik wel bereikt, maar hoger dan dat ga ik echt niet...
dat kan. Vind ik niet helemaalquote:Op zondag 20 december 2015 20:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Blauwe lijn = conformistisch, truttig, doen wat je omgeving/ouders van je verwacht i.p.v. je eigen weg volgen
Rode lijn = excentriek, eigenzinnig, doen wat je zelf wilt, ook als dit ingaat tegen de verwachtingen van je omgeving/ouders
Zo keek ik er tegenaan, in ieder geval.
Blauwe lijn, mensen met ambitie, creatief, richtingquote:Op zondag 20 december 2015 20:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Blauwe lijn = conformistisch, truttig, doen wat je omgeving/ouders van je verwacht i.p.v. je eigen weg volgen
Rode lijn = excentriek, eigenzinnig, doen wat je zelf wilt, ook als dit ingaat tegen de verwachtingen van je omgeving/ouders
Zo bekeken is de blauwe lijn boeiender idd.quote:Op zondag 20 december 2015 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blauwe lijn, mensen met ambitie, creatief, richting
Rode lijn, mensen zonder ambitie, blowers, zullen nooit wat bereiken
quote:Op zondag 20 december 2015 20:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik hou het er op dat de rode lijn het doel al heeft bereikt, terwijl de blauwe lijn het doel nooit zal bereiken...quote:Op zondag 20 december 2015 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blauwe lijn, mensen met ambitie, creatief, richting
Rode lijn, mensen zonder ambitie, blowers, zullen nooit wat bereiken
Kan. Of blauw probeert zich altijd te 'verbeteren'. Ambities na ambities.quote:Op zondag 20 december 2015 21:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
[..]
Ik hou het er op dat de rode lijn het doel al heeft bereikt, terwijl de blauwe lijn het doel nooit zal bereiken...
Het gaat ook om de queeste, niet om de graalquote:Op zondag 20 december 2015 21:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
[..]
Ik hou het er op dat de rode lijn het doel al heeft bereikt, terwijl de blauwe lijn het doel nooit zal bereiken...
Dat is alleen maar gelul voor mensen die hun doel nooit bereiken...quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gaat ook om de queeste, niet om de graal
Je bent in Luxemburg?quote:Op maandag 21 december 2015 17:32 schreef Renesite het volgende:
Dingen waar ik blij van word: 99,9 cent per liter diesel
Als je er bent, zeg het even. Kom ik even hallo zeggen.quote:
Ja man, ik ga 2 uur naar Grunn rijden zodat ik goedkoop diesel kan tanken terwijl ik geen dieselwagen heb.quote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je er bent, zeg het even. Kom ik even hallo zeggen.
Nh, dan niet hequote:Op maandag 21 december 2015 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, ik ga 2 uur naar Grunn rijden zodat ik goedkoop diesel kan tanken terwijl ik geen dieselwagen heb.
In Kampen heb ik al een pomp gezien met 100,9 ct voor een liter diesel...quote:Op maandag 21 december 2015 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, ik ga 2 uur naar Grunn rijden zodat ik goedkoop diesel kan tanken terwijl ik geen dieselwagen heb.
Nogmaals, ik heb geen diesel.quote:Op maandag 21 december 2015 22:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
In Kampen heb ik al een pomp gezien met 100,9 ct voor een liter diesel...
Ja, en nu?quote:Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat is toch gekoppeld aan Facebook?
Kom gerust naar Groningen rijden hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, als ik daarheen ga neem ik de bus over de afsluitdijk, die schijnt wel tof te zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom gerust naar Groningen rijden hoor.
McDonaldsquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb zijn nummer niet
Laten we over mcdonald's praten dan komt hij wel
Tja, als je enkel een banaan als ontbijt eet.quote:
Klopt wil ik ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, als je enkel een banaan als ontbijt eet.
Niet meer afvallen pax, zo is het goed.
Snel aan de eiwitshakes gaan.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel aan de eiwitshakes gaan.
[ afbeelding ]
Fucking geil
Bierquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Weinig animo voor een Bier en Twinks-topic bij jou zie ik al
Niet meer, ik durf er nu echt niet weer in.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, als ik daarheen ga neem ik de bus over de afsluitdijk, die schijnt wel tof te zijn.
:/quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel aan de eiwitshakes gaan.
[ afbeelding ]
Fucking geil
Ew. Bier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Weinig animo voor een Bier en Twinks-topic bij jou zie ik al
Sinds wanneer is bier een werkwoord? Wat is dit voor prularia.quote:
Wow. Wat? Weeg jij maar 61.8kg?quote:
Doe dan gewoon Cocktails en Twinks?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:49 schreef Paxcon het volgende:
Bier en Tetten!
In dit heterobolwerk overweeg ik een Bier & Twinks topic te openen
Ik bierdrinkquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bier een werkwoord? Wat is dit voor prularia.
Al jaren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bier een werkwoord? Wat is dit voor prularia.
Onzin.quote:
Boei jezelf maarquote:
Nou nou, wat onaardigquote:
Jepquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Wat? Weeg jij maar 61.8kg?
Nee joh, bier > cocktailsquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Doe dan gewoon Cocktails en Twinks?
Hoe veel ben je afgevallen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou, wat onaardig
[..]
Jep
[..]
Nee joh, bier > cocktails
Ik was op een gegeven moment iets van 68-69kgquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoe veel ben je afgevallen?
Sorry. Bier smaakt naar schimmelwater
Dat mag. Is normaal. Zeker als je bier drinktquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment iets van 68-69kg
Maar het schommelt nog steeds wel, dit is wel de ondergrens. Soms ineens ook weer 63kg ofzo
Bij mij is het alleen 0% spier, en dat heb jij welquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat mag. Is normaal. Zeker als je bier drinkt
Ik weeg dan nu denk ik meer :s
Zo veel heb ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen 0% spier, en dat heb jij wel
Bier is dan ook schimmelwater. Gist is een schimmel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoe veel ben je afgevallen?
Sorry. Bier smaakt naar schimmelwater
Dit ja. Maar dat zal Bram wel nooit hebben gehoord met z'n aversie jegens bier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Om maar eens serieus te reageren. De zin "Vanavond ff (samen) bieren?" wordt zo ongeveer door elke persoon die ik maar in real life ken regelmatig gebezigd.
Ik zou een relatie met bier hebben als de seks niet zo tegenviel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja. Maar dat zal Bram wel nooit hebben gehoord met z'n aversie jegens bier.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou een relatie met bier hebben als de seks niet zo tegenviel.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef Kaas- het volgende:
61.8 kg is ongeveer de standaarddeviatie van mijn gemiddelde gewicht in de ochtend
Dankjequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:10 schreef Rezania het volgende:
Niet dat Pax niet echt heel lekker is hoor.
Scheelde anders niet veel daar bij dat ROC.quote:
Ja wat een wind stond daarquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheelde anders niet veel daar bij dat ROC.
Heeft vannacht gestormd. Hele grasveld vanochtend onder de zooi.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja wat een wind stond daar
Toen ik terug was in Groningen waaide het ook zo hard
Is jullie date geweest?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheelde anders niet veel daar bij dat ROC.
Wanneer date?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja wat een wind stond daar
Toen ik terug was in Groningen waaide het ook zo hard
Geen date gekkie, en ik heb hem eerder al eens ontmoetquote:
Je moet Den Haag dan eens zienquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Leiden is wel echt een mooie, leuke stad
Vond het zelfs mooier dan Groningen
Ja, maar waarom moet het daar naar smaken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier is dan ook schimmelwater. Gist is een schimmel.
Nog nooit iemand horen zeggen, zelfs niet hardcore bier drinkers.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja. Maar dat zal Bram wel nooit hebben gehoord met z'n aversie jegens bier.
Dat je pik al in dat flesje pastquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou een relatie met bier hebben als de seks niet zo tegenviel.
Hij bedoeld vanachtquote:
Jwz ^^quote:
Hehe, knew it.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Ja, we zijn gewoon gaan bieren en toen hebben we al chillend mensen van Ik Vertrek afgezeken.quote:
Mijn muren zijn altijd leegquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Rezania het volgende:
Combimagnetron en Dolce Gusto apparaat besteld.Nu alleen nog iets meer aan de muur er en het is af.
Ik dacht minder.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:10 schreef Rezania het volgende:
80. Maar ja, ik waai gelukkig niet weg in tegenstelling tot Pax.
Eens wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Dat je pik al in dat flesje past
En dan zegt meneer dat 'ie skeer is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Rezania het volgende:
Combimagnetron en Dolce Gusto apparaat besteld.Nu alleen nog iets meer aan de muur er en het is af.
quote:
Was een kerstcadeau van mijn ouders (soort van).quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan zegt meneer dat 'ie skeer is.
Ohh nee. Je bent voor dolce Gusto gegaan. Retourneer hem, heb hier een apparaat wat je zo mag hebben voor een prikkie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Rezania het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh nee. Je bent voor dolce Gusto gegaan. Retourneer hem, heb hier een apparaat wat je zo mag hebben voor een prikkie.
Oh, dat geloof ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]Thanks, maar mijn benen zijn nogal fors geloof ik.
Oh chilllllquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was een kerstcadeau van mijn ouders (soort van).
Dure shit.quote:
Mja, goede koffie en altijd nog een stuk goedkoper dan koffie buiten de deur halen. Zoveel drink ik nou ook weer niet.quote:
Klopt. Nespresso is qua zwart beter.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, goede koffie en altijd nog een stuk goedkoper dan koffie buiten de deur halen. Zoveel drink ik nou ook weer niet.
omdat je dan ongegeneerd naar mannenlichamen kan kijken voor je werk?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Rezania het volgende:
Waarom doen zoveel homo's iets met kunst of theater? Wat is daar zo fascinerend aan?
Snap het ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Rezania het volgende:
Waarom doen zoveel homo's iets met kunst of theater? Wat is daar zo fascinerend aan?
Te veel tetten. Ekte homo's doen 99%+ piem0lsquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Peter het volgende:
[..]
omdat je dan ongegeneerd naar mannenlichamen kan kijken voor je werk?
Probleem met Nespresso is dat dat echt enkel koffie is, terwijl ik graag cappuccino of latte machiato drink. Bij Dolce Gusto heb je gewoon een cupje voor de melk, bij Nespresso moet je geloof ik alles handmatig doen qua melk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Klopt. Nespresso is qua zwart beter.
Maar ik heb hier een bijna nieuw apparaat staan wat je voor verzendkosten mag hebben?
Echt 90% van de homo's op tinder:quote:
Ik ken het. Het is echt fijne simpele koffie. Niks mis mee. Ik zeg enkel dat het duur is als je flink wat koffie (lees minimaal 1 per dag) drinkt. Ik heb sindskort een Saeco apparaat en wil echt niet terug. Damn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probleem met Nespresso is dat dat echt enkel koffie is, terwijl ik graag cappuccino of latte machiato drink. Bij Dolce Gusto heb je gewoon een cupje voor de melk, bij Nespresso moet je geloof ik alles handmatig doen qua melk.
Wil bijna in mijn profiel zeggen:quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt 90% van de homo's op tinder:
Art School
Toneelschool
Academy of the Arts
Een wat voor apparaat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ken het. Het is echt fijne simpele koffie. Niks mis mee. Ik zeg enkel dat het duur is als je flink wat koffie (lees minimaal 1 per dag) drinkt. Ik heb sindskort een Saeco apparaat en wil echt niet terug. Damn.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wil bijna in mijn profiel zeggen:
opleiding waarmee ik wel geld verdien en kan bijdragen in een huishouden.
Een Saeco verse bonen aparaat. Volledig afstelbaar en met een cappuchinotorinator. Maar je wil mijn Dolce Gusto apparaat niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een wat voor apparaat?
[..]Ik heb biotech neergezet, niemand leest die dingen geloof ik.
Gozer, ik snap niks meer van dit gesprek. Eerst hebben we het over Dolce Gusto, dan over Nespresso, dan over bonen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Een Saeco verse bonen aparaat. Volledig afstelbaar en met een cappuchinotorinator. Maar je wil mijn Dolce Gusto apparaat niet?
Ja, dat leest iedereen wel, maar niemand weet wat the fuck dat is.
Dolce Gusto Mini Me. Die heeft afstelling voor de hoeveelheid water en is lekker klein.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, ik snap niks meer van dit gesprek. Eerst hebben we het over Dolce Gusto, dan over Nespresso, dan over bonen.Meanwhile dacht ik dat je je Nespresso apparaat aan mij wilde slijten.
Welke Dolce Gusto heb je dan?
Goede filter wel toch?
Ik heb een Dolce Gusto Genio 2 besteld, zelfde al thuis, maar dan 100 euro goedkoper door korting en cashback actie. Denk dat ik het daar toch bij hou, vind het een heel chill apparaat. Maar toch bedankt voor je aanbod.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dolce Gusto Mini Me. Die heeft afstelling voor de hoeveelheid water en is lekker klein.
Dat is geen koffie meerquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je niet maken met oploskoffie.
Jij bent zeker zo'n 'Koffie, zwart.' type?quote:
Omdat het een goede plek is om andere homo's te ontmoeten, want iedereen daar is gay.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Rezania het volgende:
Die dragen dan zo'n sjaal ter grootte van een gordijn op date 1.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt 90% van de homo's op tinder:
Art School
Toneelschool
Academy of the Arts
zoals het heurtquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n 'Koffie, zwart.' type?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die dragen dan zo'n sjaal ter grootte van een gordijn op date 1.
Loonslaaf, klinkt ook wel kinky.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wil bijna in mijn profiel zeggen:
opleiding waarmee ik wel geld verdien en kan bijdragen in een huishouden.
En er dan elke keer verwijtend "Als ik geen koffie zou lusten deed ik er wel melk of suiker door" bij zeggen.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En er dan elke keer verwijtend "Als ik geen koffie zou lusten deed ik er wel melk of suiker door" bij zeggen.
Joh.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:41 schreef Rezania het volgende:
Profiel op tinder: "Ik heb een heel lief vriendje."
Flikker op van tinder dan.
niet polyamoreus zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:41 schreef Rezania het volgende:
Profiel op tinder: "Ik heb een heel lief vriendje."
Flikker op van tinder dan.
Dat is een grotere van de mijnequote:
Oh wauw. GIRL YOU FABquote:
Dat zeggen mannen wel vaker tegen mij!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is een grotere van de mijne
Ik ben dat heel erg. Ene avond linkerhand, andere avond rechterhand. Soms zelfs gewoon beide. Wat slecht eigenlijk.quote:
Meh.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
OMG
https://www.instagram.com(...)by=johnny500official
Hebben het ze het zo vaak over je ego? Arme jongen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen wel vaker tegen mij!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hebben het ze het zo vaak over je ego? Arme jongen.
Sorry. Maar ik kon je niet weg laten komen met die.quote:
Je hebt een hand om je te vermaken.quote:
Twee handen zelfs.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt een hand om je te vermaken.
Hij heeft ook een kont.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Twee handen zelfs.
En een mond, maar ik weet niet of Rez daar lenig genoeg voor is.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Twee handen zelfs.
En een mond, maar ik weet niet of Rez daar lenig genoeg voor is.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een kont.
Maar ja, ik ook niet.
Niet? Damn. Eerst houden van jezelf voor je iemand anders van je laat houden geldt ook voor seksquote:Op woensdag 23 december 2015 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..][ afbeelding ]
Dat is niet de oplossing op alles ja.
Dat betekent niet dat ik 50 keer per dag moet fappen. Dan blijft er niks over!quote:Op woensdag 23 december 2015 00:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet? Damn. Eerst houden van jezelf voor je iemand anders van je laat houden geldt ook voor seks
Voor wie?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik 50 keer per dag moet fappen. Dan blijft er niks over!
Wow. Wat is er mis in communicatie?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:06 schreef Rezania het volgende:
Even een correctie: Ik zei dat 90% van de tinderhomo's iets met kunst of theater doet, maar dat klopt niet. Er is ook nog een overgrote meerderheid die zich heeft gespecialiseerd in communicatie.En dan kom ik aanzetten als Delft-auti...
![]()
!
Ja sorry, maar let's be real.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Oh, communicatiehomo gespot? Het heeft een beetje een image, geef toe.
Ja, ik ben een auti en communicatiwetenschap is geen echte wetenschap. Nu klopt de wereld weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar let's be real.
Iedere studie heeft een imago.
En ik krijg net een telefoontje van iemand van Marktplaats....om kwart over 12. Wat the fuck is dit.
Ik snap wat je zegt, maar dat het niet meetbaar is in iets absoluuts betekend niet dat het geen wetenschap is. Het is een combinatie van specialistische psychologie en kennis.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ben een auti en communicatiwetenschap is geen echte wetenschap. Nu klopt de wereld weer.
Juist, veel te laat voor zo'n discussie.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar dat het niet meetbaar is in iets absoluuts betekend niet dat het geen wetenschap is. Het is een combinatie van specialistische psychologie en kennis.
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Juist, veel te laat voor zo'n discussie.
Heb je gezocht naar een sexy boxer laast, kanjer?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:50 schreef Rezania het volgende:
Kaas, jij zei toch eens dat je voornamelijk ads over mannenondergoed kreeg? Dat heb ik nu dus ook.
Ouch. Luierfetish?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:59 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik zie een Tena for Men advertentie.
Wat?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je gezocht naar een sexy boxer laast, kanjer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |