abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158287690
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_158287846
Renesite: "Het is druk op de ringweg in Groningen."

Beetje dubbelzinnig.
  woensdag 16 december 2015 @ 18:10:07 #3
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_158287906
We zijn niet super accepterend, maar we gaan er niets over zeggen of ervoor protesteren.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_158288005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
We zijn niet super accepterend, maar we gaan er niets over zeggen of ervoor protesteren.
En gelukkig ook nooit ertegen.
  woensdag 16 december 2015 @ 18:19:02 #5
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_158288098
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:14 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En gelukkig ook nooit ertegen.
Ik heb het idee dat de andere culturen hier in Nederland harder roepen dan de "nederlandse cultuur".
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_158288142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de andere culturen hier in Nederland harder roepen dan de "nederlandse cultuur".
We zijn een veel te nuchter en a-emotioneel volkje om anders te doen. Ben ik eigenlijk ook wel blij om.
  woensdag 16 december 2015 @ 18:21:59 #7
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_158288148
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Kaas- het volgende:

[..]

We zijn een veel te nuchter en a-emotioneel volkje om anders te doen. Ben ik eigenlijk ook wel blij om.
Ergens wel. Helaas is het tegelijk ook een zwakte.
pi_158288163
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

weg met ons
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158288190
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

weg met ons
Goed gesproken. Weg met hetero's, iedereen gay!
pi_158288248
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

We kunnen het goede voorbeeld geven aan de rest van Nederland door niet nuchter en zeer liefdevol (ook een emotie) te zijn.
  woensdag 16 december 2015 @ 18:40:47 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_158288534
Den Bosch is inderdaad een hele mooie stad. Maar lijkt me wel een beetje saai ja. Hij was helemaal weg van de Sint jan en de oude straatjes overal. Is ook erg mooi. Dat oude hebben ze in Singaoire amper. Alles is glas en nieuw. Beetje zoals Eindhoven, heeft niets ouds meer (bedankt Duitsers en gemeente). Maar heeft weer andere charmes.

En ja gaat goed. Eerste "woorden" net en traantjes omdat we eigenlijk wel weten dat dit nooit gaat werken tussen ons vanwege de aftand. Ik wil niet in SG wonen. Hij kan de eerste 3 jaar of zo niet naar NL vanwege z'n opleiding en overheidsbeurs. Dus da's kut. En pijnlijk, zeker omdat t meteen heel vertrouwd voelt.

Vrijdag gaat ie de vriendengroep ontmoeten. Spannend :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 16 december 2015 @ 19:13:43 #12
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_158289365
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Den Bosch is inderdaad een hele mooie stad. Maar lijkt me wel een beetje saai ja. Hij was helemaal weg van de Sint jan en de oude straatjes overal. Is ook erg mooi. Dat oude hebben ze in Singaoire amper. Alles is glas en nieuw. Beetje zoals Eindhoven, heeft niets ouds meer (bedankt Duitsers en gemeente). Maar heeft weer andere charmes.

En ja gaat goed. Eerste "woorden" net en traantjes omdat we eigenlijk wel weten dat dit nooit gaat werken tussen ons vanwege de aftand. Ik wil niet in SG wonen. Hij kan de eerste 3 jaar of zo niet naar NL vanwege z'n opleiding en overheidsbeurs. Dus da's kut. En pijnlijk, zeker omdat t meteen heel vertrouwd voelt.

Damn dat is zuur. Soms is het gewoon zo en dan kun je het beste genieten van het moment en dan verder gaan met je leven. Hoe veel pijn het ook doet ;(
pi_158289757
quote:
Awww... dat is kut... Maar ja. Een reguliere verblijfsvergunning heb je in NL ook niet zo maar.
pi_158290137
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 19:58:56 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158290511
quote:
15s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:07 schreef Kaas- het volgende:
Renesite: "Het is druk op de ringweg in Groningen."

Beetje dubbelzinnig.
que
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158290516
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Been there, done that. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 16 december 2015 @ 19:59:55 #17
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_158290541
quote:

Had ik met de Kiwi ook. Hoewel dat wel een stuk minder serieus was, juist omdat we vanaf het begin al wisten dat het niks zou worden.

Concentreer je gewoon op zo veel mogelijk mooie herinneringen maken en daarnaast is alles meegenomen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 19:59:56 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158290543
quote:

Ook niet drie jaar in SG wonen en daarna terug?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158293584
quote:

Ah das kut... En zal ook een dubbel gevoel geven?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_158302747
Vergeten waar ik mijn fiets heb gelaten op Delft CS. Kak. :')
pi_158303393
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:14 schreef Rezania het volgende:
Vergeten waar ik mijn fiets heb gelaten op Delft CS. Kak. :')
En het is uberhaupt al zo'n kutstation
pi_158303953
quote:
15s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:01 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En het is uberhaupt al zo'n kutstation
Valt mee, is er alleen maar beter op geworden.
pi_158304109
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Valt mee, is er alleen maar beter op geworden.
Voor mij is Delft enkel een station dat ik regelmatig passeer en het is elke keer de plek waar ik minutenlang geen internetverbinding heb door die ondergrondse bunker dus dan zit ik schuimbekkend in de trein.
pi_158304128
quote:
9s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Voor mij is Delft enkel een station dat ik regelmatig passeer en het is elke keer de plek waar ik minutenlang geen internetverbinding heb door die ondergrondse bunker dus dan zit ik schuimbekkend in de trein.
Autist. :{
pi_158304225
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

Autist. :{
Sinds afgelopen week heb ik 4G, ben wel benieuwd of die daar wel overeind blijft. Straks even testen want ik ga zo weer treinen. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')