En gelukkig ook nooit ertegen.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
We zijn niet super accepterend, maar we gaan er niets over zeggen of ervoor protesteren.
Ik heb het idee dat de andere culturen hier in Nederland harder roepen dan de "nederlandse cultuur".quote:
We zijn een veel te nuchter en a-emotioneel volkje om anders te doen. Ben ik eigenlijk ook wel blij om.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de andere culturen hier in Nederland harder roepen dan de "nederlandse cultuur".
Ergens wel. Helaas is het tegelijk ook een zwakte.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn een veel te nuchter en a-emotioneel volkje om anders te doen. Ben ik eigenlijk ook wel blij om.
weg met onsquote:Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ergens wel. Helaas is het tegelijk ook een zwakte.
We kunnen het goede voorbeeld geven aan de rest van Nederland door niet nuchter en zeer liefdevol (ook een emotie) te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ergens wel. Helaas is het tegelijk ook een zwakte.
Damn dat is zuur. Soms is het gewoon zo en dan kun je het beste genieten van het moment en dan verder gaan met je leven. Hoe veel pijn het ook doetquote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Den Bosch is inderdaad een hele mooie stad. Maar lijkt me wel een beetje saai ja. Hij was helemaal weg van de Sint jan en de oude straatjes overal. Is ook erg mooi. Dat oude hebben ze in Singaoire amper. Alles is glas en nieuw. Beetje zoals Eindhoven, heeft niets ouds meer (bedankt Duitsers en gemeente). Maar heeft weer andere charmes.
En ja gaat goed. Eerste "woorden" net en traantjes omdat we eigenlijk wel weten dat dit nooit gaat werken tussen ons vanwege de aftand. Ik wil niet in SG wonen. Hij kan de eerste 3 jaar of zo niet naar NL vanwege z'n opleiding en overheidsbeurs. Dus da's kut. En pijnlijk, zeker omdat t meteen heel vertrouwd voelt.
Vrijdag gaat ie de vriendengroep ontmoeten. Spannend
Awww... dat is kut... Maar ja. Een reguliere verblijfsvergunning heb je in NL ook niet zo maar.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
En ja gaat goed. Eerste "woorden" net en traantjes omdat we eigenlijk wel weten dat dit nooit gaat werken tussen ons vanwege de aftand. Ik wil niet in SG wonen. Hij kan de eerste 3 jaar of zo niet naar NL vanwege z'n opleiding en overheidsbeurs. Dus da's kut. En pijnlijk, zeker omdat t meteen heel vertrouwd voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quequote:Op woensdag 16 december 2015 18:07 schreef Kaas- het volgende:
Renesite: "Het is druk op de ringweg in Groningen."
Beetje dubbelzinnig.
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Had ik met de Kiwi ook. Hoewel dat wel een stuk minder serieus was, juist omdat we vanaf het begin al wisten dat het niks zou worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Den Bosch is inderdaad een hele mooie stad. Maar lijkt me wel een beetje saai ja. Hij was helemaal weg van de Sint jan en de oude straatjes overal. Is ook erg mooi. Dat oude hebben ze in Singaoire amper. Alles is glas en nieuw. Beetje zoals Eindhoven, heeft niets ouds meer (bedankt Duitsers en gemeente). Maar heeft weer andere charmes.
Ook niet drie jaar in SG wonen en daarna terug?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Ah das kut... En zal ook een dubbel gevoel geven?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:40 schreef Ang3l het volgende:
En het is uberhaupt al zo'n kutstationquote:Op donderdag 17 december 2015 10:14 schreef Rezania het volgende:
Vergeten waar ik mijn fiets heb gelaten op Delft CS. Kak.
Valt mee, is er alleen maar beter op geworden.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En het is uberhaupt al zo'n kutstation
Voor mij is Delft enkel een station dat ik regelmatig passeer en het is elke keer de plek waar ik minutenlang geen internetverbinding heb door die ondergrondse bunker dus dan zit ik schuimbekkend in de trein.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt mee, is er alleen maar beter op geworden.
Autist.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor mij is Delft enkel een station dat ik regelmatig passeer en het is elke keer de plek waar ik minutenlang geen internetverbinding heb door die ondergrondse bunker dus dan zit ik schuimbekkend in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |