That's the spirit!quote:Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef silliegirl het volgende:
45 keer klikken voor je er 1 gratis krijgt denk ik.
Zucht. Bezoek zou er om 15:30 zijn. Ik haat laatkomers. W. zal wel net willen drinken als ze aankomen natuurlijk. Nahjah, dan maar in badjas met tiet buitenboord. Kan mij 't ook schelen
Misschien willen ze je warzone ook wel even bekijkenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef silliegirl het volgende:
45 keer klikken voor je er 1 gratis krijgt denk ik.
Zucht. Bezoek zou er om 15:30 zijn. Ik haat laatkomers. W. zal wel net willen drinken als ze aankomen natuurlijk. Nahjah, dan maar in badjas met tiet buitenboord. Kan mij 't ook schelen
Jep ook geprobeerd. Hielp wel iets maar niet lang genoeg om echt te genezen. En hij schopte het pak om gister, maizena over de grond en terwijl ik worstelde met A, merkte de oudste opeens op: hee mama, als ik met de tractor door het wit heen rijd, krijg je allemaal strepen op de vloer, zie je?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:18 schreef faptist het volgende:
Cactus,
Hoe is het afgelopen?
Beterschap voor sjaakmans.
Phaidra,
Wat vervelend van z'n billetjes. Heb je al eens maizena geprobeerd?
Wij doen dat snachts erop en wanneer ze wakker wordt zijn de meeste bultjes/plekjes alweer weg.
Geweldig spul.
Mehquote:Op woensdag 16 december 2015 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jep ook geprobeerd. Hielp wel iets maar niet lang genoeg om echt te genezen. En hij schopte het pak om gister, maizena over de grond en terwijl ik worstelde met A, merkte de oudste opeens op: hee mama, als ik met de tractor door het wit heen rijd, krijg je allemaal strepen op de vloer, zie je?
Zucht
Das wel de manier om van 't bezoek af te komenquote:Op woensdag 16 december 2015 16:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien willen ze je warzone ook wel even bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:51 schreef Malteser het volgende:
Hier vanavond de allerlaatste kraamvisite. Mag ook wel, Twix was maandag 3 maanden.
Goed zo! Niet goed dat het zo erg is dat je moest ziekmelden, maar goed dat je je hebt ziekgemeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaakmans heeft een virus, dat veroorzaakte de koorts en het braken. Het is ook naar zijn maag en darmen gezakt en daarom issie aan de dunne. Blijven doen wat we deden en maandag nog niet beter is terug.
Baking Soda! Zo'n oranje pakje. Verkopen ze bij sommige supermarkten bij de buitenlandse producten. Dat een theemok in bad doen en je kind er lekker lang in laten zitten. Daarna nog even naakte-billen-tijd en hier was het heel snel beter.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jep ook geprobeerd. Hielp wel iets maar niet lang genoeg om echt te genezen. En hij schopte het pak om gister, maizena over de grond en terwijl ik worstelde met A, merkte de oudste opeens op: hee mama, als ik met de tractor door het wit heen rijd, krijg je allemaal strepen op de vloer, zie je?
Zucht
Sjaakster toch!quote:Op woensdag 16 december 2015 18:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Goed zo! Niet goed dat het zo erg is dat je moest ziekmelden, maar goed dat je je hebt ziekgemeld
Sjaakmans heeft een virus, dat veroorzaakte de koorts en het braken. Het is ook naar zijn maag en darmen gezakt en daarom issie aan de dunne. Blijven doen wat we deden en maandag nog niet beter is terug.
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:51 schreef Malteser het volgende:
Hier vanavond de allerlaatste kraamvisite. Mag ook wel, Twix was maandag 3 maanden.
Rustig aan doen Malteser!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh! Nou je dat zegt: wij moesten vroeger in de badedas met wondjes. Zou dat ook helpen met babybillen?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Baking Soda! Zo'n oranje pakje. Verkopen ze bij sommige supermarkten bij de buitenlandse producten. Dat een theemok in bad doen en je kind er lekker lang in laten zitten. Daarna nog even naakte-billen-tijd en hier was het heel snel beter.
Ja he! Dat is al bijna zes maanden en dat is een half jaar!!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:01 schreef kazy het volgende:
Malteser
En ook een voor de zieke Sjaak en Ro![]()
Heb je de kraamvisite nog weg kunnen jagen Sillie?
En mijn baby is gewoon al 5 (vijf!!) maanden vandaag. Wat gaat dat hard zeg.
Breekt in: bedoel je niet biotex?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef ingee het volgende:
[..]
Oeh! Nou je dat zegt: wij moesten vroeger in de badedas met wondjes. Zou dat ook helpen met babybillen?
Wordt allebei geadviseerdquote:Op woensdag 16 december 2015 19:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Breekt in: bedoel je niet biotex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |