abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158284715
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158284756
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Oh en tyf op met je multi 45 in 1 rijstkoker :(
pi_158284810
45, whut? 45 rijstkorrels in een keer of zo? :P
pi_158285131
45 keer klikken voor je er 1 gratis krijgt denk ik ^O^ .

Zucht. Bezoek zou er om 15:30 zijn. Ik haat laatkomers. W. zal wel net willen drinken als ze aankomen natuurlijk. Nahjah, dan maar in badjas met tiet buitenboord. Kan mij 't ook schelen :')
pi_158285349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef silliegirl het volgende:

Zucht. Bezoek zou er om 15:30 zijn. Ik haat laatkomers. W. zal wel net willen drinken als ze aankomen natuurlijk. Nahjah, dan maar in badjas met tiet buitenboord. Kan mij 't ook schelen :')
That's the spirit!

Nu gauw even terug lezen.

Ro is ziek. Hoesten en koorts. Morgen maar even naar de ha.
pi_158285397
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef silliegirl het volgende:

Misschien willen ze je warzone ook wel even bekijken :Y
pi_158285645
Cactus,
Hoe is het afgelopen?
Beterschap voor sjaakmans.

Phaidra,
Wat vervelend van z'n billetjes. Heb je al eens maizena geprobeerd?
Wij doen dat snachts erop en wanneer ze wakker wordt zijn de meeste bultjes/plekjes alweer weg.
Geweldig spul.
pi_158286303
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:18 schreef faptist het volgende:
Cactus,
Hoe is het afgelopen?
Beterschap voor sjaakmans.

Phaidra,
Wat vervelend van z'n billetjes. Heb je al eens maizena geprobeerd?
Wij doen dat snachts erop en wanneer ze wakker wordt zijn de meeste bultjes/plekjes alweer weg.
Geweldig spul.
Jep ook geprobeerd. Hielp wel iets maar niet lang genoeg om echt te genezen. En hij schopte het pak om gister, maizena over de grond en terwijl ik worstelde met A, merkte de oudste opeens op: hee mama, als ik met de tractor door het wit heen rijd, krijg je allemaal strepen op de vloer, zie je?

Zucht :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158286975
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Jep ook geprobeerd. Hielp wel iets maar niet lang genoeg om echt te genezen. En hij schopte het pak om gister, maizena over de grond en terwijl ik worstelde met A, merkte de oudste opeens op: hee mama, als ik met de tractor door het wit heen rijd, krijg je allemaal strepen op de vloer, zie je?

Meh :'(

Wij hebben het in een cacaostrooier. En zinkzalf! Zinkolie nooit geprobeerd, maar lijkt me redelijk gelijk.
pi_158287032
Beterschap voor alle zieken!

Mijn baby heeft de gilstand ontdekt. Ik haalde 'm extra vroeg op bij het kdv, heeft-ie de hele weg in verschillende toonhoogtes gegild. Tijdens het drinken even stil en nu op de speelmat begint het weer :')
pi_158287297
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

Misschien willen ze je warzone ook wel even bekijken :Y
Das wel de manier om van 't bezoek af te komen :D
pi_158287578
Hier vanavond de allerlaatste kraamvisite *G*. Mag ook wel, Twix was maandag 3 maanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158287740
Even een hele dikke :* Malteser. Goed dat je aan jezelf denkt en heel veel beterschap gewenst. Het belangrijkste is dat jij, Twix en man gelukkig zijn, de rest staat nu even op plaats 54337582 of zo.
pi_158287813
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:51 schreef Malteser het volgende:
Hier vanavond de allerlaatste kraamvisite *G*. Mag ook wel, Twix was maandag 3 maanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo! Niet goed dat het zo erg is dat je moest ziekmelden, maar goed dat je je hebt ziekgemeld ^O^

Sjaakmans heeft een virus, dat veroorzaakte de koorts en het braken. Het is ook naar zijn maag en darmen gezakt en daarom issie aan de dunne. Blijven doen wat we deden en maandag nog niet beter is terug.
pi_158287866
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Baking Soda! Zo'n oranje pakje. Verkopen ze bij sommige supermarkten bij de buitenlandse producten. Dat een theemok in bad doen en je kind er lekker lang in laten zitten. Daarna nog even naakte-billen-tijd en hier was het heel snel beter.
pi_158288176
Malteser, dikke kus en iets met draken en prinsessen :*
pi_158288405
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:06 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Goed zo! Niet goed dat het zo erg is dat je moest ziekmelden, maar goed dat je je hebt ziekgemeld ^O^

Sjaakmans heeft een virus, dat veroorzaakte de koorts en het braken. Het is ook naar zijn maag en darmen gezakt en daarom issie aan de dunne. Blijven doen wat we deden en maandag nog niet beter is terug.
Sjaakster toch! :*
Pechvogeltje!
pi_158288442
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:51 schreef Malteser het volgende:

SPOILER
Rustig aan doen Malteser! :*
pi_158288496
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Baking Soda! Zo'n oranje pakje. Verkopen ze bij sommige supermarkten bij de buitenlandse producten. Dat een theemok in bad doen en je kind er lekker lang in laten zitten. Daarna nog even naakte-billen-tijd en hier was het heel snel beter.
Oeh! Nou je dat zegt: wij moesten vroeger in de badedas met wondjes. Zou dat ook helpen met babybillen?
pi_158289005
Malteser :*

En ook een voor de zieke Sjaak en Ro :*

Heb je de kraamvisite nog weg kunnen jagen Sillie?

En mijn baby is gewoon al 5 (vijf!!) maanden vandaag. Wat gaat dat hard zeg.
pi_158289236
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:01 schreef kazy het volgende:
Malteser :*

En ook een voor de zieke Sjaak en Ro :*

Heb je de kraamvisite nog weg kunnen jagen Sillie?

En mijn baby is gewoon al 5 (vijf!!) maanden vandaag. Wat gaat dat hard zeg.
Ja he! Dat is al bijna zes maanden en dat is een half jaar!!

Ben ook alweer twee maanden aan het werk, gaat ook zo snel!

Alles gaat snel, de weken ook, dus kom aan reageren hier ook niet echt toe.
pi_158290350
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef ingee het volgende:

[..]

Oeh! Nou je dat zegt: wij moesten vroeger in de badedas met wondjes. Zou dat ook helpen met babybillen?
Breekt in: bedoel je niet biotex? :@
Kwak
pi_158290397
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Breekt in: bedoel je niet biotex? :@
Wordt allebei geadviseerd :) en dr is voor beiden geen onderbouwing te vinden.
:)
pi_158290650
Ik val even binnen. :P Ik had hier laatst een linkje gepost naar een artikel over dat je kindjes niet moest laten huilen. Ik heb het nodig voor een paper wat ik aan het schrijven ben, heeft iemand het toevallig opgeslagen ofzo? Kan het niet terugvinden. :@ ;(
pi_158290707
Ik had de link doorgeappt naar man, even zoeken (1000 berichten terugscrollen waarschijnlijk. :P ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')