Je hoeft echt niet bang voor mij te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje daaraan..
Zeg Guttecoven, ken je ene Nouri? (weet ik veel hoe je het moet spellenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KONIJNTJE WAAR BEN JE VERDOMME MOET IK JE UIT EEN KLOTE HOED TOVEREN?
Nee man, ik woon ook niet precies in guttecoven wel in de buurt. Guttecoven man man wat een klote dorp is dat, echt een stront dorp ruikt er altijd =naar klote stront man..quote:Op woensdag 16 december 2015 01:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Zeg Guttecoven, ken je ene Nouri? (weet ik veel hoe je het moet spellen)
Duzzy hoe gaat het met je man mag ik jeop je bil slaan?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:45 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Iedereen is dronken
Blijven lurken heeft geen zin zo zonder Geerd!
Komt hij eindelijk eens langs met zijn smerige lurker hoofd.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:45 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Iedereen is dronken
Blijven lurken heeft geen zin zo zonder Geerd!
Nou vooruit.. maar niet te hard, ik ben een gevoelig typjequote:Op woensdag 16 december 2015 01:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Duzzy hoe gaat het met je man mag ik jeop je bil slaan?
Daar geniet hij wel van hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 01:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Duzzy hoe gaat het met je man mag ik jeop je bil slaan?
Lekker lekker lekker!! Ik zal heel zacht doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Nou vooruit.. maar niet te hard, ik ben een gevoelig typje
Laat mij hier even buiten bittequote:Op woensdag 16 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lekker lekker lekker!! Ik zal heel zacht doen.Lekkere speel kameraad: @
TRIO wij twee met Renwan.
quote:Op woensdag 16 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lekker lekker lekker!! Ik zal heel zacht doen.Lekkere speel kameraad: @
TRIO wij twee met Renwan.
Gast, ik heb zijn zus geraakt. Succes ermeequote:Op woensdag 16 december 2015 01:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
NEIN DU SOLST MIT TUN DAS IST EIN BEFEHL!
HAH JE ZUSJEquote:Op woensdag 16 december 2015 01:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]dan neem ik een flinke spatel mee..
Netjs dat doen we!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]dan neem ik een flinke spatel mee..
Doet die toch ook mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde we vragen Geerd ook wel mee..quote:Op woensdag 16 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Gast, ik heb zijn zus geraakt. Succes ermee
Zijn zus raken met Geerd? Ik teken ervoorquote:
Jupquote:
HET RAARste woord is eigenlijk Limburgs voor we gaan naar huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |