Ik zit na te denken dat ik zo nog wat moet gaan doenquote:Op woensdag 16 december 2015 02:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nice man wat ben je aan het doen? Lekker aan het feesten?
doe dan lekker mee met mij ik ben al vrij ver heen.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zit na te denken dat ik zo nog wat moet gaan doen
Hij is zich er al niet meer van bewust dat ie naast de fles jenever al een krat achter de kiezen heeft.quote:
Bestge baas uik gou van jou hou van jou, kusje op je rechterbalzak!quote:Op woensdag 16 december 2015 02:05 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hij is zich er al niet meer van bewust dat ie naast de fles jenever al een krat achter de kiezen heeft.
Sneeuw-leeuw
Sneeuw, ga naar bed man. Het is nu wel klaar!quote:Op woensdag 16 december 2015 02:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
ik slacht mezlef halal wat een flakal.
Zometeen man.. Komt goed! dit komt helemaal goed.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Sneeuw, ga naar bed man. Het is nu wel klaar!
Heb ik 2 balzakken ja?quote:Op woensdag 16 december 2015 02:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bestge baas uik gou van jou hou van jou, kusje op je rechterbalzak!
Genen ideem an wat jij wil ik volg gewoon wat jij zeg,,, ik heb wil zin in die lekkere vleesbout die je daar hoog houdt en ik voel mijn wang samentrekken.quote:
Ooit dacht ik ook door rum weer nuchterder te worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:05 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hij is zich er al niet meer van bewust dat ie naast de fles jenever al een krat achter de kiezen heeft.
Sneeuw-leeuw
Sneeuw gaat nu maffenquote:Op woensdag 16 december 2015 02:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ooit dacht ik ook door rum weer nuchterder te worden.
Nuchter zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 02:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ooit dacht ik ook door rum weer nuchterder te worden.
Ik doe een pogingquote:Op woensdag 16 december 2015 02:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je verstandig met 'm gesproken?
Wist ik veelquote:Op woensdag 16 december 2015 02:14 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Misschien was het een uur geleden slimmer geweest
Hier ging het fout...quote:
quote:Op [ONZ / [GEERD SC] WOV - Café Geerd - #26 15 december 2015 22:55[/url] schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Gladiator opengetrokken in de naam van Geerd
Tering man, we maakten ons haast zorgenquote:
Alsof een profeet kan sterven, zonder een aardbeving te veroorzaken.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:25 schreef renwan het volgende:
Sneeuw
[..]
Tering man, we maakten ons haast zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |