Misschien samen een boek schrijven om de tegenstrijdigheden aan te tonen?quote:
Jij neukt tenminste nogquote:Op woensdag 16 december 2015 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest van de tijd klap ik gewoon biertjes!
Scheelt dat die tenminste wel nog leeft, ga je gangquote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de vader!
Afgelopen weekend heb ik nog een meisje kunnen hosselen met gelukquote:
Prentenboek?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien samen een boek schrijven om de tegenstrijdigheden aan te tonen?
Fuck ik ga het reuzenrad neuken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Scheelt dat die tenminste wel nog leeft, ga je gang
Wat zei je? Ik ben een profeet onder Geerd? En ze werd nat?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik nog een meisje kunnen hosselen met geluk
Soberso een prentenboek met paints van Werkman en Remqo!quote:
Ze stond te soppen waar ik bijstondquote:Op woensdag 16 december 2015 00:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik ben een profeet onder Geerd? En ze werd nat?
En ik maar werkenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik nog een meisje kunnen hosselen met geluk
Kanh et me voorstellen man... GEERDquote:Op woensdag 16 december 2015 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze stond te soppen waar ik bijstond
Ik ga als ik een baan heb in mijn vrije tijd wel een mooi epos schrijven over deze donkere periode in mijn leven.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso een prentenboek met paints van Werkman en Remqo!
Heb haar op mijn werk ontmoet, eerst vol gieten tegen een leuke fooi en daarna meeslepen naar huisquote:
Baasje, denk je dat ik en Braddie er ook eens overheen mogen?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb haar op mijn werk ontmoet, eerst vol gieten tegen een leuke fooi en daarna meeslepen naar huis
Waarom lukt mij dat nooit als ik achter de bar sta? Godverquote:
Barman?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb haar op mijn werk ontmoet, eerst vol gieten tegen een leuke fooi en daarna meeslepen naar huis
Barmanquote:
Mij is het ook maar een paar keer geluktquote:Op woensdag 16 december 2015 00:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat nooit als ik achter de bar sta? Godver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |