SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wie is Youpie?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:09 schreef McGrath het volgende:
Jongens, het gaat niet zo goed met Youpie
Ai.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)ijdens-optreden.html
Is hij sindsdien niet meer opgeknapt?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:09 schreef McGrath het volgende:
Jongens, het gaat niet zo goed met Youpie
Misschien neemt hij wel teveel hooi op zijn vork voor zijn leeftijd.quote:
Lees net dat hij 61 is. Dan moet je op zich nog wel wat aan kunnen..quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien neemt hij wel teveel hooi op zijn vork voor zijn leeftijd.
trouwen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:20 schreef FrauMilena het volgende:
Dat ze maar snel de oorzaak kunnen vinden. Youpoudejaarscobference
Heb er ook niet zoveel mee. MAAR ik vind een Bert Fisscher erger.quote:
Prima!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mits het een bescheiden bruiloft wordt.
Als ik dat in typ zie ik allemaal vrolijke dingen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Murakami uitgelezen![]()
Mooi boekpijnlijk maar mooi
Zijn werk is allesbehalve vrolijkquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik dat in typ zie ik allemaal vrolijke dingen.
ik heb allemaal boeken die ik niet uit kan lezen omdat ik steeds nieuwe koop/krijgquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Murakami uitgelezen![]()
Mooi boekpijnlijk maar mooi
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik vind die bloemetjes er best vrolijk uit zien.
wie ben jij danquote:
Ja nou dat krijg ik dat toch als ik in typ wat fok-it zegt. Snap ook wel dat het er wrs niks mee te maken heeft.quote:
Lekker hoor. Ik was in London naar Waterstones gegaan, dat is zo'n mooie zaak. Dan moet je wel boeken kopenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb allemaal boeken die ik niet uit kan lezen omdat ik steeds nieuwe koop/krijg
dit jaar een boek of 18 nieuw in mijn kast.
dat had ik toen nog niet gelezen snijboonquote:
Ook wel wat andere boekjes. Joris Luyendijk nu een beetje aan het lezen, best geinig. Je hebt het niet van mij, maar... net uit, kort boekje maar geeft je wat nieuwe inzichten over Den Haag.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik was in London naar Waterstones gegaan, dat is zo'n mooie zaak. Dan moet je wel boeken kopen
Maar jij leest vooral scifi en fantasy toch?
Trippyquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wow ik ook zo'n bloemetjes muur.
heel kinderachtig vind ikquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
ditquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
heel kinderachtig vind ik
met die gezichtjes
onwetendheid is geen excuusquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dat had ik toen nog niet gelezen snijboon
Ah ja Luyendijk is wel goed ja. Ik heb net Het zijn net mensen gelezen. Ook wel interessant. Hij geeft je op de een of andere manier een hele andere kijk op dingen die je zelf voor ogen hadquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook wel wat andere boekjes. Joris Luyendijk nu een beetje aan het lezen, best geinig. Je hebt het niet van mij, maar... net uit, kort boekje maar geeft je wat nieuwe inzichten over Den Haag.
Maar ik lees idd vooral fantasy boeken, escapisme in zijn puurste vorm.
Echt een heel saaie stadquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
onwetendheid is geen excuus
het is definitief sofje
ik ga in tilburg wonen voor minstens een half jaar
Veel is t niet neequote:Op dinsdag 15 december 2015 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt een heel saaie stad
waar ga je wonen
ongeveer
Door Martin ja? Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja Luyendijk is wel goed ja. Ik heb net Het zijn net mensen gelezen. Ook wel interessant. Hij geeft je op de een of andere manier een hele andere kijk op dingen die je zelf voor ogen had
Ik zag laatst een andere boekenreeks die veel gelijkenissen had met GoT. Geloof ook door die Martin geschreven.Is dat wat?
bioscoop is wel mooiquote:
Lekker hoor. Zou niet eens twijfelenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge ik heb stageaanbod gekregen, voor zo'n halfjaar in Denizli. Alleen da's zo ver
in turkije?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge ik heb stageaanbod gekregen, voor zo'n halfjaar in Denizli. Alleen da's zo ver
studentenstadje hequote:Op dinsdag 15 december 2015 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt een heel saaie stad
waar ga je wonen
ongeveer
Dus omdat het een studentenstad is, is het saai?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
studentenstadje he
vlakbij de universiteit
Doei SEquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik zie je ooit wel weer verschijnen
Tot ziens
Daar word je toch gierend gek van.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dan was het alleen een soortgelijke Game of Thrones, erg kut dat ik de titel niet meer weet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Door Martin ja? Dat denk ik niet.
Als je een aanrader zoekt binnen het fantasy genre raad ik je Brandon Sanderson aan. Dit jaar ontdekt en ik ben nu alles van hem aan het lezen.
Eerste plek wat ik had bezocht toen ik voor het eerst naar Turkije ging, grappig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zou niet eens twijfelen
Ja Turkije, maar blijf liever wat dichtbij Nlquote:
nee, maar ik schat jou niet in als iemand die dat snel leuk vindquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus omdat het een studentenstad is, is het saai?
De eerste drie boeken lezen anders als een trein.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was het alleen een soortgelijke Game of Thrones, erg kut dat ik de titel niet meer weet.
Maar ik ben niet heel erg van het fantasy genre hoorIk kwam ook niet echt door de GoT-boeken
Lees je in het Engels?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was het alleen een soortgelijke Game of Thrones, erg kut dat ik de titel niet meer weet.
Maar ik ben niet heel erg van het fantasy genre hoorIk kwam ook niet echt door de GoT-boeken
Je moet eens naar The Talk gaan en dan de kip bacon salade nemen of die burger.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, maar ik schat jou niet in als iemand die dat snel leuk vind
ik kan mij daar prima vermaken
Ik kan echt niet chillen als er duizenden bloemetjes naar me staren in felle kleuren. Juist zo'n kamer moet je rustig houden qua kleur.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht in de chill/computer kamer ofzo
GRIJSquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar staat tilly eigenlijk bekend om
tilly?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
niks denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou het ook niet doen hoor maar ik vind het stiekem wel erg leukquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan echt niet chillen als er duizenden bloemetjes naar me staren in felle kleuren. Juist zo'n kamer moet je rustig houden qua kleur.
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet eens naar The Talk gaan en dan de kip bacon salade nemen of die burger.
Heel lekker
ging ik altijd heen met mijn ex
Gewoon een industriestad met beton overal. nergens bomen. heel saai.quote:
industriestadwatquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon een industriestad met beton overal. nergens bomen. heel saai.
Ben er twee keer en ben het echt met jou eens. Gewoon er was nergens bos te bekennenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon een industriestad met beton overal. nergens bomen. heel saai.
Bwhaha echt, ik dacht dat de hype wel wat over was nuquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn chick is nu in boek twee bezig van die serie
Soms. GoT las ik in het Nederlands trouwens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees je in het Engels?
Je mag wel wat lenen van mij.
ik ging er uit voorlezen en ik denk dat ze nu genezen isquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bwhaha echt, ik dacht dat de hype wel wat over was nu
Ja, dan hou ik er misschien gewoon nietvanquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste drie boeken lezen anders als een trein.
Kermis hequote:Op dinsdag 15 december 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
is toch zo?quote:
bedankt hansquote:
Ja, ga anders even lekker bijdehand doen snijboonquote:
Als je fantasy wel interessant vindt, je hebt blijkbaar GoT ook een kans gegeven, dan zou ik dit eens proberen:quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms. GoT las ik in het Nederlands trouwens.
En ik denk dat ik Gardens of the Moon bedoel van Steven Eriksson
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ga anders even lekker bijdehand snijboon
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Mooiste steden van NL vind ik tot nu toe blaricum en bergen op zoom.
Blaricum?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Mooiste steden van NL vind ik tot nu toe blaricum en bergen op zoom.
Ja, ikweet niet of ik hier heel warm van word eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:43 schreef Typisch het volgende:
oh
en HET BESTE MAGIC SYSTEEM OOIT Fok-it
apartquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet, al die monumenten en parken etc. Vind het daar erg gezellig
Blaricumquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Blaricum?Ik heb daar nog gewoond.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ikweet niet of ik hier heel warm van word eerlijk gezegd
Dan kan je elke willekeurige stad ook mooivinden natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet, al die monumenten en parken etc. Vind het daar erg gezellig
Heel Nederland.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blaricum
Jij hebt de hele wereld afgereisd
Trusten snijboonquote:
Verder ben ik dol op de boeken die Robin Hobb heeft geschreven, qua meer recente fantasyquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
eensch wel ja, maar dat is ook gelijk wel epic epic fantasy
Zolang het niet sfeervol is stelt het niks voorquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je elke willekeurige stad ook mooivinden natuurlijk
Utrecht heeft ook mooie parken.
Nou ja, ik heb hier eerst nog een ander boek liggen waar ik eerst aan ga beginnen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel
je gaat er geen spijt van krijgen
Het is mijn persoonlijke missie Mistborn aan de man te brengen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hier eerst nog een ander boek liggen waar ik eerst aan ga beginnen.
En ik wilde de Koran gaan lezen, niet echt een romannetje om van voor naar achter weg te lezen, maar oke
En? Positieve reacties of negatieve?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is mijn persoonlijke missie Mistborn aan de man te brengen.
Stand tot nu toe:
2 keer cadeau gedaan
1 keer uitgeleend
Maatje is al erg ver en is positief, enige fantasy wat hij heeft gelezen is GoT.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En? Positieve reacties of negatieve?
Goeie reviews ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje is al erg ver en is positief, enige fantasy wat hij heeft gelezen is GoT.
Mijn chick is er pas net in begonnen, maar dat is een fantasynut dus als zij het niet leuk vindt verlaat ik haar.
En de derde weet ik eigenlijk niet, maar geen klachten gehoord dus zit ook wel goed denk ik.
Check de ratings
https://www.goodreads.com/book/show/68428.The_Final_Empire
Doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie reviews ja.
Ik hou hem nog even in m`n achterhoofd
Ze hebben niet veel weggegeven van het verhaal dat is wel mooiquote:Op woensdag 16 december 2015 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
typisch heb je de trailer van Fantastic Beasts and where to find them gezien
neequote:Op woensdag 16 december 2015 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
typisch heb je de trailer van Fantastic Beasts and where to find them gezien
Het is ook een teaser toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel weggegeven van het verhaal dat is wel mooi
Dat verklaart een hoopquote:
het is dan ook meer een teaser dan een trailer imoquote:Op woensdag 16 december 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel weggegeven van het verhaal dat is wel mooi
Toch weet ik niet helemaal of het wat is. Je krijgt toch nooit echt het Potter-gevoel terug waarschijnlijk. Ik blijf er bij dat ik een film of serie-sequel dichter bij HP toffer had gevonden. Met de kans dat het dan uitgemolken had geweest maar jaquote:Op woensdag 16 december 2015 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is dan ook meer een teaser dan een trailer imo
er komt wel eens een seriequote:Op woensdag 16 december 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch weet ik niet helemaal of het wat is. Je krijgt toch nooit echt het Potter-gevoel terug waarschijnlijk. Ik blijf er bij dat ik een film of serie-sequel dichter bij HP toffer had gevonden. Met de kans dat het dan uitgemolken had geweest maar ja
Hoi typischquote:Op woensdag 16 december 2015 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
er komt wel eens een serie
als rowling dood is
of als ze oud is en nog extra miljoenen in het laatje wil brengen van haar nageslacht
maar dat duurt nog wel even
matigjesquote:Op woensdag 16 december 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HHC-NEC half en ROD-HEE alleen de laatste 10 min
The Rise and Fall of Voldemort. Hoe baas zou dat zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
er komt wel eens een serie
als rowling dood is
of als ze oud is en nog extra miljoenen in het laatje wil brengen van haar nageslacht
maar dat duurt nog wel even
Vanaf morgen (lees: donderdag) begint het darten weer. Denk dat ik alleen even Everton - Leicester meepik en zondagmiddag af en toe langszapquote:Op woensdag 16 december 2015 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
matigjes
wel leuke wedstrijden denk ik
heb het ook niet gezien tho
kijk steeds minder
Je bent wat woorden vergeten. Als PSV er uit vliegt en Feyenoord door gaat zie ik het wel weer eens gebeuren dat we de beker pakken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga wel zitten voor HER-PSV. Denk dat wanneer PSV met 'aantal' wijzigingen aantreedt, ze er een goeie kans maken om uit te vliegen
Ik zie Feyenoord ongeacht PSV de beker pakken. Ik voorspelde vooraf al dat ik Feyenoord de beker zag winnen (ziener spreekt).quote:Op woensdag 16 december 2015 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent wat woorden vergeten. Als PSV er uit vliegt en Feyenoord door gaat zie ik het wel weer eens gebeuren dat we de beker pakken.
Ik wil meer weten over de oprichting van Hogwarts.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Rise and Fall of Voldemort. Hoe baas zou dat zijnEn dan ook tijdens de jaren van de Harry Potter films alleen dan met Voldemort als middelpunt.
PSV-uit verliest Feyenoord gewoon.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord ongeacht PSV de beker pakken. Ik voorspelde vooraf al dat ik Feyenoord de beker zag winnen (ziener spreekt).
Denk dat PSV morgen er al uitvliegt. Dan houd je nog een kutfinalist van jewelste over zegquote:Op woensdag 16 december 2015 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV-uit verliest Feyenoord gewoon.
AZ of Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat PSV morgen er al uitvliegt. Dan houd je nog een kutfinalist van jewelste over zeg.
Ja, je kan zoveel verzinnen. Hogwarts inderdaad. Leven van Perkamentus en Voldie.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil meer weten over de oprichting van Hogwarts.![]()
En sowieso heb ik een onverzadigd gevoel als ik naar Slytherin kijk, imo de tofste afdeling maar ik weet er niet genoeg van.
#teamHarryisaSlytheringuy
Ben een beetje bang dat deze film een beetje zoiets wordt, een standaard film maar dan in het Harry Potter-universum.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan zoveel verzinnen. Hogwarts inderdaad. Leven van Perkamentus en Voldie.
Kinderen van Harry zou beetje zijn zizjn. Of van die typische series: Een ziekenhuisdrama in St. Holisto of een actie/csi actige serie over Aurors
Goodnightquote:Op woensdag 16 december 2015 00:21 schreef Typisch het volgende:
Maar goed, ik ga mijn bed maar eens opmaken en er eens goed gebruik van maken.
Gegroet FOK!ertjes
Komt er alsnog een kutteam in de groepsfase van de EL als Feyenoord gaat chokenquote:
Sup sup?quote:
Ja. Volgens mij is hij legit.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
SEX / Partnerruil met 3 stellen tegelijk
Is ven echt? Pls??
Erg he.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
SEX / Partnerruil met 3 stellen tegelijk
Is ven echt? Pls??
Dat verhaaltje?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
https://www.goodreads.com(...)e?ac=1&from_search=1
Wtf die eerste reactie. Eng
Ja, beetje jammer dat je dan et hele boek in spoiler al krijgt als j hem nog wilt lezen, maar spookyquote:
bulletproof planquote:Op woensdag 16 december 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Haha vriendin dumpen om hoertjes te neuken in Thailand.
O, ik zie niet hoe dat per se met het boek te maken heeft. Ik ken de schrijver niet. Maar was wel een leuk verhaaltje om te lezen.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat je dan et hele boek in spoiler al krijgt als j hem nog wilt lezen, maar spooky
Wel aanrader hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik zie niet hoe dat per se met het boek te maken heeft. Ik ken de schrijver niet. Maar was wel een leuk verhaaltje om te lezen.
Snap ik, maar het is geen spoiler voor mij. Misschien wel als je bekend bent met zijn werk.quote:
Zaten wel serieus lastige passages in het Engels in. Terwijl ik best prima Engels kan. maar damnquote:Op woensdag 16 december 2015 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is geen spoiler voor mij. Misschien wel als je bekend bent met zijn werk.
En dan een hoertje meenemen voor als je terugkomt toch.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Haha vriendin dumpen om hoertjes te neuken in Thailand.
Feli!quote:
Gefeliciteerd sofje.quote:
Oh echt, dat lijkt me zo ergquote:Op woensdag 16 december 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet een inwendig onderzoek bij de gynaecoloog, wil niet.
Kan waarschijnlijk net niet meer dit jaar, dus begin januari. Het lijkt me echt een drama.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt, dat lijkt me zo ergWanneer heb je dat?
Waarom moet je daarheen dan? Gewoon een controle ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk net niet meer dit jaar, dus begin januari. Het lijkt me echt een drama.
Nee voor een echo maar dan van binnenuit omdat ze anders de plek niet goed kunnen zien.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom moet je daarheen dan? Gewoon een controle ofzo?
Je nagel is afgebroken?quote:
quote:
quote:
quote:
Jeeejjj dankje!!quote:Op woensdag 16 december 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, heb je het gehaald SOf?
Gefeliciteerd
Knappe prestatie.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jeeejjj dankje!!
jaa ks, 3 fouten gevaarherkenning en precies 5 bij kennis en inzicht
echtquote:Op woensdag 16 december 2015 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
3 fouten gevaarherkenning is wel knap
Jaaa ik zat daar en op het scherm kwam geslaagd te staan en ik was zo verbaasdquote:Op woensdag 16 december 2015 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe prestatie.
Het vele oefenen was niet voor niks.
Wanneer mag je je praktijk gaan halen?
Jou moeten ze preventief niet achter het stuur latenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jou moeten ze preventief niet achter het stuur laten
Achja zat in mijn pakketquote:Op woensdag 16 december 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tussentijdse toets vond ik zelf een beetje onzin. Vond het bizar om daar geld aan uit te geven.
wat is er loos Fokkiequote:Op woensdag 16 december 2015 18:02 schreef Fok-it het volgende:
Godstering zeg wat een saaie kutdag is dit
wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:02 schreef Fok-it het volgende:
Godstering zeg wat een saaie kutdag is dit
Niks. Ik wil wat doen.quote:
En weer zo serieus, gut oh gut afen toe McGrathquote:
Dat kloptquote:Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef supersof het volgende:
waarschijnlijk heeft fokkie niks gedaan en zich verveeld en is het zijn eigen schuld omdat ie niks heeft gedaan
waarom ga je dan niet gewoon wat doen?quote:
Ik weet niet watquote:Op woensdag 16 december 2015 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet gewoon wat doen?
af en*quote:Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En weer zo serieus, gut oh gut afen toe McGrath
Ga sporten ofzoquote:Op woensdag 16 december 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet wat
En ik heb geen geld, dat beperkt de opties al een stuk
Ga op jetpunk.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet wat
Ja, dat ga ik vanavond maar doen inderdaadquote:
Naar de bibliotheek ofzo, filmpje kijken, beetje rond fietsenquote:Op woensdag 16 december 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet wat
Doe jijdat als je je verveeld ja?quote:
ja of lopenquote:Op woensdag 16 december 2015 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe jijdat als je je verveeld ja?
Nee, alle landen van de wereld. En dan 196/196 halen zoals Kaneel doetquote:Op woensdag 16 december 2015 18:09 schreef McGrath het volgende:
http://www.sporcle.com/games/JakePFC/footballclubs
deze doen
Wandelingetje maken is ook geen verkeerd idee neequote:
Dat is me ook al eens gelukt, alleen dan bij vlaggen. Vergeet Micronesië niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, alle landen van de wereld. En dan 196/196 halen zoals Kaneel doet
Ik was laatst Brunei vergeten.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is me ook al eens gelukt, alleen dan bij vlaggen. Vergeet Micronesië niet.
Dat wordt geen seks deze maand.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was laatst Brunei vergeten.
Het was niet deze maand.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wordt geen seks deze maand.
Ik moet altijd nadenken over de Engelse schrijfwijze van Kirgizie en Tadzjikistan.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was laatst Brunei vergeten.
quote:
Deed ik ook wel eens.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:15 schreef Fok-it het volgende:
Sommige mensen gaan ook met hun ovkaart heel Nederland door reizen als ze zzich vervelen, zou ik ook nog kunnen doen. Beetje naar Friesland ofzo
Kan je eigenlijk alleen doen als je er wat bij koopt wat je wel scant zoals bij die zelfscans van de AH. Dan kan je 1 of 2producten nog wel onopgemerkt je tas in krijgenquote:Op woensdag 16 december 2015 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik opperde alleen een suggestie als je geen geld heb
Gewoon in je tas pleuren. Shopliften is kapot makkelijkquote:Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk alleen doen als je er wat bij koopt wat je wel scant zoals bij die zelfscans van de AH. Dan kan je 1 of 2producten nog wel onopgemerkt je tas in krijgen
Tot er iemand achter je staat of ze meekijken op de cameraquote:Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon in je tas pleuren. Shopliften is kapot makkelijk
Dan ben je echt heel slechtquote:Op woensdag 16 december 2015 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot er iemand achter je staat of ze meekijken op de camera
gewoon meteen naar de vrouwtjes sturen toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, je kunt ook nudies van jezelf maken en posten.
Kijken of er vrouwtjes interesse hebben
Nah. Laten we dat maar niet doen. Fok heeft al genoeg downtimequote:Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zeer verstandig van jequote:Op woensdag 16 december 2015 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Laten we dat maar niet doen. Fok heeft al genoeg downtime
Altijd interesse.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan pas zeggen of ik fan ben als ik het gezien heb.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk Fokkie, heb je al 1 fan.
ik zou 550 proberen wel te halenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:33 schreef supersof het volgende:
Opdracht voor school max 600 woorden. Ik heb er 498. Dat kan nog wel tochOf zou je dan echt tegen de 600 aan moeten zitten. ik weet dat nooit zo goed
Als de extra woorden geen extra echte inhoud hebben, gewoon zo laten.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:33 schreef supersof het volgende:
Opdracht voor school max 600 woorden. Ik heb er 498. Dat kan nog wel tochOf zou je dan echt tegen de 600 aan moeten zitten. ik weet dat nooit zo goed
Is prima. Beter kort en goede inhoud dan nutteloze opvullingquote:Op woensdag 16 december 2015 19:33 schreef supersof het volgende:
Als er geen minimum is kan het toch gewoon? Met alleen een max is denk ik om te verkomen dat mensen hele boekwerken inleveren.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:33 schreef supersof het volgende:
Gaat om de kwaliteit.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:33 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als de extra woorden geen extra echte inhoud hebben, gewoon zo laten.
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is prima. Beter kort en goede inhoud dan nutteloze opvulling
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Als er geen minimum is kan het toch gewoon? Met alleen een max is denk ik om te verkomen dat mensen hele boekwerken inleveren.
Oke top, heb er 524 van kunnen maken, was nog een klein dingetje vergeten.quote:
Het is geen expeditie robinsonquote:Op woensdag 16 december 2015 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Haha wel spektakel in de tweede kamer hoor. Ben benieuwd wie er weggaan na vanavond.
Ben je sarcastisch?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Haha wel spektakel in de tweede kamer hoor. Ben benieuwd wie er weggaan na vanavond.
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
Je hebt me nog niet gevraagd wat ik heb gegeten.
Nu voelt het stom om te antwoorden eigenlijkquote:
hahaha, ik houd niet van ricotta, wel van kip. Ik heb geen kip gegeten.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nu voelt het stom om te antwoorden eigenlijk, maar ravioli met daarin spinazie en ricotta, en kip. Naturel met kipkruiden.
Axhja, beter dan paar jaar terug toen er 6 in de top-20 stonden.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef McGrath het volgende:
Hello van adele staat op plaats 23 van de top 2000
Hoogste nummer van Bob Dylan op 127quote:Op woensdag 16 december 2015 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Axhja, beter dan paar jaar terug toen er 6 in de top-20 stonden.
Prima artiest verder trouwens, niks mis mee
Het publiek bepaald.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoogste nummer van Bob Dylan op 127
34quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het publiek bepaald.
Welk plekje heeft Nirvana-SLTS dit jaar?
Dag zonder kip, zwarte dag.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
hahaha, ik houd niet van ricotta, wel van kip. Ik heb geen kip gegeten.
Bijna concert.quote:
Matigquote:
teveel nummersquote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig
Wel met meerdere nummers in de lijst?
Jezus met 6 nummersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |