quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:40 schreef VromeBroeder het volgende:
aantrekkelijke mannen en mezelf geforceerd om er iets voor te voelen en na een tijdje lukte het. Ik was aan het kijken en ineens klikte het gewoon en ging ik aan seks denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Dit dus.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:58 schreef raptorix het volgende:
Ik ben al mijn hele leven omniseksueel, ik woon samen met vriend, en daar hebben we het leuk, lekker beetje zuipen en roken, beetje film kijken. En als ik wil neuken pik wel wijf op uit kroeg. Mijn vriend is wel 100% homo, en die trek ik gewoon af en toe uit elkaar als ik geil ben.
Nou, in ieder geval minder, boodschappenbeleid is een dingetje, ik moet op zaterdag 5 keer opnieuw de deur uit omdat het lijstje onvolledig isquote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit dus.
Nooit geen wijvengezeik aan je hoofd.
Soms, als het net even fout had gelopen had ik nu een kutwijf met 2 kutkinderen gehad.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
Zo zie je maar weer dat homo zijn gewoon een keuze is.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:40 schreef VromeBroeder het volgende:
Natuurlijk wou ik dit uitproberen en kijken hoe het is om homo te zijn. Ik heb dus gekeken naar aantrekkelijke mannen en mezelf geforceerd om er iets voor te voelen en na een tijdje lukte het.
ja ik begin ook aan mezelf te twijfelen maar ik denk toch dat het niet zo isquote:Op woensdag 16 december 2015 14:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
Dan ben je gewoon homo. Een hetero gaat echt niet ineens iets voor mannen voelen.
Zo klopt iequote:Op woensdag 16 december 2015 14:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Soms, als het net even fout had gelopen had ik nu een kut ex met 2 kutkinderen gehad die in mijn huis woonden en ik alimentatie voor mocht betalen
quote:
Dit!quote:Op donderdag 17 december 2015 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
Of je zoekt geen zeikwijf maar gewoon een toffe meiddie zijn er namelijk ook.
Dream on, wacht maar tot ze 30 is, dan is het: schat al onze vrienden hebben al kinderen, en wij niet. Vervolgens is ze zonder overleg zwanger, op haar 38e begint ze te zeiken dat ze niet meer gelukkig met je is, en op haar 40e neukt ze haar baas, en beschuldigt ze je van mishandeling. Succes he.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
Of je zoekt geen zeikwijf maar gewoon een toffe meiddie zijn er namelijk ook.
Stel, hypothetisch.. dat er geen kinderwens is...quote:Op donderdag 17 december 2015 14:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dream on, wacht maar tot ze 30 is, dan is het: schat al onze vrienden hebben al kinderen, en wij niet. Vervolgens is ze zonder overleg zwanger, op haar 38e begint ze te zeiken dat ze niet meer gelukkig met je is, en op haar 40e neukt ze haar baas, en beschuldigt ze je van mishandeling. Succes he.
Zegt ze, dat ze in 1 keer zegt: Schat ik heb een verrassing: ik ben zwanger.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel, hypothetisch.. dat er geen kinderwens is...
Oh, oké... nou je zal wel gelijk hebben dan..quote:Op donderdag 17 december 2015 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zegt ze, dat ze in 1 keer zegt: Schat ik heb een verrassing: ik ben zwanger.
Ik ken nogal wat mensen die op die manier genaaid zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |